برابری EUR/USD در فاصله نزدیک به دلیل افزایش USD در آستانه NFP


تجزیه و تحلیل EUR/USD

  • فروش یورو در آستانه انتشار داده های NFP در اواخر امروز افزایش یافت
  • سطوح فنی کلیدی EUR/USD تجزیه و تحلیل شد
  • رویدادهای ریسک اصلی: NFP ایالات متحده، خرده فروشی، احساسات مصرف کننده واحد میشیگان و تورم CPI

فروش یورو پیش از داده های NFP افزایش می یابد

یورو تا آخر هفته همچنان به فروش خود ادامه می دهد زیرا روند نزولی نشانه کمی از کاهش نشان می دهد. مشکلات یورو همچنان ادامه دارد و آخرین نگرانی مربوط به تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده خط لوله گاز نورد استریم 1 است که جریان گاز طبیعی از روسیه به آلمان و سپس به اتحادیه اروپا را تسهیل می کند. این خط لوله قرار است از 11 مورد تعمیر و نگهداری معمول قرار گیردهفتم به 21خیابان ماه جولای

این خط لوله به عنوان یک خطر بالقوه بزرگ برای اقتصاد آلمان و اتحادیه اروپا در صورتی که روسیه حمل و نقل گاز را متوقف کند یا حجم کمتری از آنچه که مورد نیاز/درخواست است ارسال کند، شناسایی شده است.

در همان زمان، صورتجلسه FOMC در نشست ژوئن عزم فدرال رزرو برای افزایش شدید نرخ بهره را تایید کرد، حتی اگر منجر به دوره رشد اقتصادی کمتر شود. این احتمالاً از دلار در کنار جذابیت پناهگاه امن آن در زمانی که نگرانی‌های رکود افزایش می‌یابد، حمایت می‌کند.

سطوح فنی کلیدی EUR/USD

EUR/USD به کاهش خود ادامه می دهد، عمدتاً در نتیجه افزایش دوباره دلار آمریکا و اگر حرکت اولیه پس از نوسانات NFP ایالات متحده در اواخر امروز تقویت شود، می تواند به سرعت امروز به برابری برسد.

در ساعات اولیه جلسه لندن، EUR/USD به خوبی از 1.0180 افت کرد و به سمت برابری حرکت کرد. نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که این جفت با آخرین حرکت در قلمروی بیش از حد فروش معامله می کند که می تواند چالشی برای کاهش بیشتر باشد، حداقل تا NFP بعدا. حمایت اکنون در سطح روانی برابری (1.000)، با مقاومت در 1.0180 و پس از آن 1.0310 و 1.0340 قرار دارد.

نمودار روزانه EUR/USD

برابری EUR/USD در فاصله نزدیک به دلیل افزایش USD در آستانه NFP

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

نمودار ماهانه سطوح مختلف حمایت بلندمدت را نشان می دهد که نتوانسته اند مانع فروش بیشتر یورو شوند. برابری بیشتر محتمل به نظر می رسد و در زمان نگارش فقط 80 پیپ فاصله دارد.

نمودار ماهانه EUR/USD

برابری EUR/USD در فاصله نزدیک به دلیل افزایش USD در آستانه NFP

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک عمده برای هفته پیش رو

امروز داریم حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده داده هایی که به نظر می رسد به سمت یک ناامیدی بالقوه منحرف می شوند. مؤلفه های اشتغال PMI تولید و خدمات هر دو در ماه ژوئن وارد قلمرو انقباضی شدند در حالی که ادعاهای اولیه بیکاری در سه هفته از چهار هفته گذشته منفی بود.

علاوه بر این، کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا، قرار است در ساعت 11:55 به وقت گرینویچ سخنرانی کند. هفته آینده ما احساسات اقتصادی ZEW را در منطقه یورو، تورم CPI ایالات متحده، خرده فروشی و احساسات اولیه مصرف کننده میشیگان در ماه جولای خواهیم داشت. داده های احساسات مصرف کننده میشیگان ماه گذشته بازارها را با یکی از بزرگترین کاهش ها از زمان آغاز نظرسنجی شگفت زده کرد. اگر رقم زیر 50 چاپ شود، احتمالاً صحبت ها در مورد رکود اقتصادی احتمالی داغ می شود.

برابری EUR/USD در فاصله نزدیک به دلیل افزایش USD در آستانه NFP

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع