بدهی بخش عمومی بریتانیا چهارمین بالاترین رکورد در ماه اکتبر، پیشنهاد پوند


تجزیه و تحلیل پوند استرلینگ و نکات صحبت

  • بدهی بخش دولتی بریتانیا همچنان بالاست.
  • مقامات فدرال رزرو قرار است اواخر امروز سخنرانی کنند.
  • پتانسیل شکست مثلث متقارن در نمودار روزانه GBP/USD.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

GBP/USD پیشینه اساسی

برای ماه اکتبر، بخش دولتی بریتانیا (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) بیش از آنچه جمع آوری کرده بود هزینه کرد و در نتیجه چهارمین بالاترین وام در ماه مذکور را به خود اختصاص داد. واکنش طبیعی اقتصادی پشت افزایش سطح بدهی، افزایش نرخ بهره به منظور جبران ریسک نکول سرمایه گذاران است. از این رو، واکنش فوری استرلینگ به دلیل همبستگی مثبت سنتی بین نرخ های بهره و قدرت ارز، افزایش اندک بود. با توجه به نگرانی‌ها از رکود اقتصادی و نرخ‌های افزایش‌یافته، افزایش بیشتر نرخ بهره تهاجمی برای اقتصاد بریتانیا ناپایدار است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بعداً امروز، سخنرانان فدرال رزرو بر بانک مرکزی تسلط دارند و تهاجمی ترین آنها آقای بولارد است که احتمالاً روایت جنگ طلبی را که در هفته گذشته دیده شده است حفظ خواهد کرد. این می تواند باعث ضعف بیشتر پوند/دلار آمریکا با توجه به نگرانی های پایدار در مورد مالیه عمومی بریتانیا شود.

GBP/USD تقویم اقتصادی

image1.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

GBP/USD نمودار روزانه

image2.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

قیمت روزانه GBP/USD در یک شکل مثلث در حال توسعه معامله می شود و به دنبال شکست در کوتاه مدت است. فاندامنتال ها فشار به زیر حمایت مثلث را به سمت نشان می دهند 1.1738 به سمت پایین و فراتر از آن حرکت کنید، اما می تواند با بسته شدن شمع کمتر در بالای مقاومت مثلثی باطل شود.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری نزولی IG

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند کوتاه در GBP/USD، با 54% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک سوگیری کوتاه‌مدت نزولی می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع