با ورود فدرال رزرو به دوره خاموشی، تمرکز سود شرکت ها


S&P 500، سود شرکتی – نکات صحبت

  • S&P 500 همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد، زیرا مقاومت کلیدی نمایان می شود
  • فدرال رزرو پیش از نشست هفته آینده وارد دوره خاموشی می شود
  • درآمدهای فناوری کلان احتمالاً برای دارایی های ریسکی در این هفته ایجاد می کند

توصیه شده توسط برندان فاگان

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

S&P 500 در روز دوشنبه در حال افزایش است زیرا معامله گران منتظر یک هفته حساس از درآمد شرکت هستند. سهام بهترین هفته خود از ژوئن را تجربه می کند، زیرا S&P 500 هفته گذشته 4.7 درصد افزایش یافت. افزایش ریسک در هفته گذشته در حالی رخ داد که به دنبال مداخله بانک مرکزی ژاپن در بازار ارز و مقاله وال استریت ژورنال از نیک تیمیراوس، دلار آمریکا در جلسه روز جمعه به شدت کاهش یافت.

در اظهارات هفته گذشته، مری دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو، گفت که فدرال رزرو ممکن است نیاز به بررسی افزایش نرخ بهره 50 یا 25 واحد پایه داشته باشد. در حالی که بازار به این ایده پایبند است، بسیاری معتقدند که فدرال رزرو هنوز فاقد هرگونه داده ای است که آنها را به کاهش سرعت نشان دهد. در حالی که انقباض بیش از حد مطمئناً یک خطر است، “کم انقباض” نیز یک خطر بزرگ است. از آنجایی که اکنون در دوره “سیاهی” فدرال رزرو پیش از تصمیم گیری در مورد نرخ بهره در هفته آینده قرار داریم، فعالان بازار احتمالاً برای دریافت تصویری واضح تر برای مسیر کوتاه مدت به درآمدهای فناوری کلان نگاه خواهند کرد.

پس از شروع قوی در فصل درآمد به لطف لوح سنگی که «بانک سنگین» بود، اکنون توجه به طرفداران سنگین فناوری معطوف شده است. با توجه به وزن (های) آنها در معیارهای اصلی ایالات متحده، این ممکن است یک دوره شکست برای سهام ایالات متحده باشد. اگر S&P 500 به بالاتر از نوسان اولیه اکتبر در حدود 3820 برسد، ممکن است به کمک فناوری نیاز داشته باشد. در زیر اسامی اصلی را که قرار است در جلسات آینده گزارش دهند، همراه با تخمین های فعلی وال استریت آورده ام.

Key Earnings این هفته با برآورد وال استریت منتشر می شود

اپل (AAPL)

  • درآمد: 88.90 میلیارد دلار
  • EPS: 1.27 دلار

الفبا (GOOGL، GOOG)

  • درآمد: 70.68 میلیارد دلار
  • EPS: 1.26 دلار

آمازون (AMZN)

  • درآمد: 127.57 میلیارد دلار
  • EPS: 0.22 دلار

مایکروسافت (MSFT)

  • درآمد: 49.73 میلیارد دلار
  • EPS: 2.31 دلار

متا (META)

  • درآمد: 27.41 میلیارد دلار
  • EPS: 1.89 دلار

توصیه شده توسط برندان فاگان

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

پس از یک حرکت قوی صعودی برای بسته شدن در هفته گذشته، معاملات آتی S&P 500 (ES) به سمت بالاترین قیمت ماهانه در حدود 3820 ادامه داده است. پایین ترین سطح مارس 2020 اوج ماهانه در حدود 3820 نیز همزمان با 38.2% اصلاح عقب نشینی از اوج های آگوست است که در 3817 قرار دارد. تا کنون این منطقه بالای 3800 ثابت بوده است. اما مجموعه ای از پایین ترین و اوج های بالاتر پس از افزایش قیمت CPI به 3502 نشان می دهد که گاوها ممکن است در حال افزایش حرکت باشند. گاوها ممکن است در این منطقه مقاومت عظیم به دور زدن ادامه دهند و به آرامی در دیوار توقف ها غذا بخورند.

اگر درآمدهای فناوری بتواند از انتظارات بازار فراتر رود، ES ممکن است به دنبال پیشرفت تا منطقه 3902-3914 باشد که باز هم منطقه ای از تلاقی فیب است. اگر ثابت شود که این دوره سود یک کیسه مختلط است، جهت گیری سهام ممکن است صرفاً به راهنمایی ارائه شده توسط این شرکت های بزرگ متکی باشد. در زمان افزایش نوسانات، معامله گران باید به یاد داشته باشند که زیرک بمانند. همانطور که در FX دیده ایم، حرکت های سریع می توانند از هیچ ایجاد شوند.

نمودار 4 ساعته آتی S&P 500

image1.png

نمودار ایجاد شده با TradingView

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله‌گران، پیش‌بینی‌های سه ماهه معاملات، وبینارهای تحلیلی و آموزشی که روزانه برگزار می‌شود، راهنمای معاملاتی برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و یکی به‌ویژه برای کسانی که تازه وارد فارکس شده‌اند.

— نوشته برندان فاگان

برای تماس با برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





منبع