با نزدیک شدن تصمیمات کلیدی بانک مرکزی، پوند انگلیس (GBP/USD) همچنان تحت فشار است


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • آیا فدرال رزرو به 75 بیت در ثانیه یا 100 بیت در ثانیه نگاه می کند؟
  • BoE احتمالاً 50 واحد پایه افزایش خواهد یافت.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP Q3 ما را دانلود کنید

کیبل ممکن است هفته آینده شوک بزرگی از نوسانات داشته باشد، زمانی که فدرال رزرو (فدرال رزرو) و بانک انگلستان (BoE) آخرین تصمیمات سیاست پولی خود را اعلام کنند. انتظار می رود فدرال رزرو روز چهارشنبه آینده افزایش ۷۵ واحدی دیگری را اعلام کند، اما نمی توان افزایش ۱۰۰ واحدی را به ویژه پس از انتشار تورم در هفته گذشته در ایالات متحده رد کرد. انتظار می رود BoE نرخ ها را پنج شنبه آینده 50 واحد در ثانیه افزایش دهد، اگرچه افزایش 75 واحدی را نمی توان کاهش داد. بسته به نتیجه هر دو جلسه، اختلاف نرخ بین دو ارز می تواند ثابت بماند یا تا 50 واحد پایه افزایش یابد. اگر اختلاف نرخ بریتانیا و ایالات متحده بیشتر شود، کابل احتمالاً به زیر 1.1500 باز خواهد گشت.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

گزارش ناامیدکننده CPI ایالات متحده در این هفته باعث سقوط بازارهای ریسک و بازدهی خزانه داری ایالات متحده و افزایش ارزش دلار آمریکا شد زیرا اکثر بازارهای ریسک برای گزارشی بهتر از حد انتظار قرار گرفته بودند. بازدهی خزانه داری 2 ساله آمریکا که حساس به نرخ بهره است، با شروع قیمت گذاری در بازارها به دلیل احتمال افزایش فوق العاده 100 واحد پایه در هفته آینده، جهش کرد. اگرچه ممکن است این واکنش بیش از حد به گزارش روز سه‌شنبه CPI باشد، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ممکن است این حرکت را انجام دهد زیرا تورم بسیار بالا و بیش از حد چسبنده باقی مانده است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

کابل در حال حاضر حدود 1.1500 معامله می شود و چشم انداز فنی ضعیف است. کابل هفته گذشته با قیمت 1.1405 معامله شد که پایین ترین سطح از ماخ 1985 است و این سطح ممکن است دوباره آزمایش شود. در نمودار، در صورتی که دلار آمریکا به تسلط خود ادامه دهد، حمایت بسیار کمی وجود دارد تا هر حرکت پایین‌تری را با 1.1000 کاهش دهد. تصمیمات و اظهارنظرهای هفته آینده دو بانک مرکزی برای کابل در هفته های آینده کلیدی خواهد بود.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 15 سپتامبر 2022

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 77.55 درصد از معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به فروش کوتاه 3.45 به 1 است. تعداد معامله‌گران در معاملات خالص 6.97 درصد کمتر از دیروز و 8.01 درصد کمتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله‌گران لانگ به کوتاه مدت 3.45 به 1 است. نت-شورت معامله گران 21.43 درصد بیشتر از دیروز و 0.79 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است به زودی افزایش یابد، علیرغم این واقعیت که معامله گران به مدت خالص باقی می مانند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -7٪ 15% -2٪
هفتگی -6٪ -9٪ -7٪

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع