با روشن شدن احساسات بازار، بیت کوین در معاملات APAC افزایش یافت


بیت کوین، BTC/USD، احساسات بازار، چین، چشم انداز فنی – نکات صحبت

  • با افزایش دارایی‌های ریسک، بازارهای APAC قرار است معاملات بیشتری را انجام دهند
  • دلار آمریکا کاهش می یابد زیرا معامله گران ترس از رکود را پشت سر گذاشته اند
  • بیت کوین/دلار در مسیر شکسته شدن از مقاومت همگرا

چشم انداز روز چهارشنبه آسیا و اقیانوسیه

بازارهای آسیا-اقیانوسیه پس از رشد یک شبه سهام و سایر دارایی های ریسکی در نیویورک، قرار است با رشد بیشتری باز شوند. شاخص S&P 500 با کنار گذاشتن گزارش‌های ناامیدکننده درآمد شرکت‌ها توسط معامله‌گران، 2.76 درصد افزایش یافت. ملایم شدن شرط‌های افزایش نرخ فدرال رزرو از ریسک‌پذیری حمایت می‌کند و معامله‌گران شرط می‌بندند که فدرال رزرو باید زودتر از آنچه قبلاً انتظار می‌رفت، صعود را متوقف کند.

با وجود به‌روزرسانی GDPNow فدرال رزرو آتلانتا برای سه ماهه دوم، شاخص DXY دلار آمریکا برای سومین روز کاهش یافت و پس از داده‌های ضعیف مسکن ایالات متحده، از -1.5 درصد به -1.6 درصد سقوط کرد. یورو از این موقعیت استفاده کرد و از تقویت شرط های افزایش نرخ بهره برای نشست بانک مرکزی اروپا در اواخر این هفته سود بیشتری برد. سوآپ های شاخص یک شبه احتمال نزدیک به 50 درصدی را برای افزایش 50 واحدی در ثانیه توسط بانک مرکزی اروپا نشان می دهد. با این حال، در صورت ناامید شدن بانک مرکزی اروپا، EUR/USD برای عقب نشینی باز است.

قیمت گاز طبیعی اروپا با وجود موج گرمای فلج کننده در بسیاری از اروپا کاهش یافت. یک گزارش رویترز به نقل از منابع آشنا بیان کرد که به نظر می رسد خط لوله نورد استریم 1 طبق برنامه از سر گرفته می شود. به گزارش رویترز، کمیسیون اروپا قرار است پیشنهادی ارائه کند که تقاضای گاز طبیعی در سراسر اتحادیه اروپا را در طول زمستان کاهش دهد.

قیمت نفت خام افزایش یافت و از ریسک پذیری در بازارها و کاهش ارزش دلار آمریکا سود برد. گزارشی از موسسه نفت آمریکا (API) نشان داد که ذخایر آمریکا در هفته منتهی به 15 جولای 1.86 میلیون بشکه افزایش یافته است.

نرخ‌های اولیه وام 1 ساله و 5 ساله چین (LPR) قرار است امروز به‌روزرسانی شود. پیش‌بینی اجماع بلومبرگ نشان می‌دهد که LPRها به ترتیب 3.7 درصد و 4.45 درصد بدون تغییر هستند. با این حال، پس از یک سری تحریم‌های وام مسکن در سراسر کشور در هفته‌های اخیر، کاهش LPR 5 ساله چندان تعجب‌آور نخواهد بود. فیلیپ لو، رئیس بانک مرکزی استرالیا، ساعت 9:10 صبح به وقت شرقی از ملبورن سخنرانی خواهد کرد. اگر آقای لو با لحن جنگ طلبانه خارج شود، دلار استرالیا سود خواهد برد.

رویدادهای مهم 20 جولای:

  • استرالیا – Westpac پیشرو در فهرست مادران (ژوئن)
  • چین – نرخ های اولیه وام (ژوئیه)
  • ژاپن – حراج اسکناس 6 ماهه

برای مشاهده تقویم کامل اقتصادی امروز اینجا کلیک کنید

چشم انداز فنی BTC/USD

بیت کوین/دلار آمریکا در مسیر ثبت بسته شدن روزانه بالاتر از سطح مقاومت متوالی متشکل از سطح مقاومت از ژوئن، خط روند نزولی از مارس و میانگین متحرک ساده 50 روزه است. در همین حال، MACD در مسیر عبور از نقطه میانی خود قرار دارد، در حالی که نوسانگر RSI بالاتر از نقطه میانی خود تقویت می شود. مانع اصلی بعدی برای گاوها سطح حمایتی است که از اوایل ماه مه تا اوایل ژوئن برقرار بود.

نمودار روزانه BTC/USD

نمودار بیت کوین

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع