با افزایش قدرت دلار آمریکا، قیمت طلا به سطح حمایت شکننده بازگشت


قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل

• چشم طلا 1615 دلار در هر اونس. با افزایش بازدهی خزانه داری آمریکا.

• اوج های پایین تر و اوج های پایین تر در نمودار طلایی روزانه برجسته هستند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی طلای رایگان خود را دریافت کنید

فروش اخیر دلار آمریکا با افزایش شاخص دلار (DXY) برای دومین روز متوالی معکوس شده است. دلار آمریکا با بازدهی بالاتر خزانه داری ایالات متحده تقویت می شود و UST 2 ساله در 4.484٪ عرضه شد، در حالی که معاملات 10 ساله در 4.065٪ بود. بازدهی خزانه داری ایالات متحده از اظهارات نیل کشکاری، عضو هیئت مدیره فدرال رزرو افزایش یافته است که دیروز اشاره کرد که تا زمانی که پیشرفتی در مبارزه با تورم حاصل نشود، افزایش نرخ بهره ممکن است «در 4.5 درصد یا 4.75 درصد یا چیزی شبیه به آن متوقف نشود». نرخ بهره بالاتر آمریکا و بازدهی خزانه داری همچنان یک باد مخالف قوی برای طلا است.

بازده از طریق Investing.Com

برای همه انتشار داده ها و رویدادهای بازار، به تقویم اقتصادی DailyFX مراجعه کنید.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

نمودار طلای روزانه یک سری ناگسستنی از اوج‌ها و افت‌های پایین‌تر را نشان می‌دهد که عملکرد فعلی قیمت را دیکته می‌کنند. سایر تنظیمات فنی قابل توجه در نمودار نشان می دهد که یک “صلیب مرگ” نزولی در آغاز ژوئن ایجاد شده است، در حالی که این فلز گرانبها اکنون زیر هر سه میانگین متحرک ساده معامله می شود.

مسیر کمترین مقاومت برای طلا با حمایت 1615 دلار در هر اونس پایین تر به نظر می رسد. اولین نقطه فرود در اینجا، پشتیبانی از شماره گرد در 1600 دلار در هر اونس است. از یک نوسان کوچک در پایین 1567 دلار در هر اونس محافظت می کند. در آوریل 2020 ساخته شد. خوشه ای از بالاترین قیمت های اخیر تا 1688 دلار در هر اونس. هر حرکت صعودی را کاهش خواهد داد.

نمودار قیمت روزانه طلا – 19 اکتبر 2022

نمودار از طریق TradingView

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 82.38 درصد از معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به فروش 4.68 به 1 است. نت-شورت معامله گران 1.08 درصد بیشتر از دیروز و 9.27 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد سوگیری معاملاتی بر خلاف طلا-نزولی قوی تر.

دیدگاه شما در مورد طلا چیست – صعودی یا نزولی؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق Twitter@nickcawley1 با نویسنده تماس بگیرید.





منبع