بایگانی‌های عروسک گربه فروشگاه اینترنتی سفیرآب

رنگ بدن زویی Zoe سفید است و گوش‌های کوچولوی او ظاهر این حیوان خانگی رباتیک را بسیار بامزه و دوست داشتنی کرده‌است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی هاکان مد فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی هاکان مد می‌باشد. © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی “چیچیلاس” می باشد. هرگونه کپی برداری از مطالب و محصولات بدون ذکر منبع مطابق ماده 12 قانون جرایم رایانه ای پیگرد قانونی دارد. عروسک گربه پشمالو، عروسک گربه بزرگ، عروسک گربه کوچک و… از عروسک‌های مختلفی هستند که احتمالا دوست داشته باشید.

خرید عروسک پولیشی گربه

برش های خطی از نمد تهیه کنید و آنها را توسط چسب مخصوص پارچه به بدنه عروسک خود بچسبانید. همچنین برش های گردی از یک نمد تیره تر یا روشن تر (بسته به رنگ جوراب) برای چشم های عروسک گربه تهییه نمایید. برای ثبت نظر و امتیاز برای عروسک گربه، عروسک بافتنی گربه کوچولو ابتدا به ارزانک وارد شوید. عروسک رباتیک حیوان خانگی کاسپر Casper در اندازه‌ای طراحی شده‌است که بچه‌های کوچولو بتوانند به راحتی آن را در بغل خود بگیرند و با خود به مهمانی و جاهای مختلف ببرند.

از طرفی هم می توانید توپ های صدادار خریداری کنید که با حرکت دادن آنها صدای ملایمی ایجاد می شود یا داخل آنها چیزهایی هستند که با تکان خوردن صدا تولید می کنند و برای لباس سگهای نگهبان گربه جذابیت دارد. عروسک گربه را می توانید در ماشین لباسشویی به دفعات بشویید. اگر دختر یا پسر عزیزتان عاشق حیوان خانگی ست اما به دلایل مختلف نمی‌توانید از آن‌ها در خانه خود نگهداری کنید، پیشنهاد ما به شما خرید عروسک رباتیک حیوان خانگی سری گربه کاسپر Casper است. کودکان همیشه عاشق بازی کردن، تجربه کردن، لمس کردن و احساس کردن هستند. عروسک ها بخصوص عروسک های پولیشی حیوانات مثل عروسک گربه می‌توانند از محبوب‌ترین عروسک ها و اسباب‌بازی‌ها برای بچه‌ها باشند.

  • از طرفی هم می توانید توپ های صدادار خریداری کنید که با حرکت دادن آنها صدای ملایمی ایجاد می شود یا داخل آنها چیزهایی هستند که با تکان خوردن صدا تولید می کنند و برای گربه جذابیت دارد.
  • اگر اندازه بسیار کوچک یا بزرگ است در همین مرحله پارچه را عوض کنید.
  • فروشگاه اینترنتی آقابزرگ از سال 1398 به صورت رسمی آغاز به کار کرد تا کمکی در راستای خرید راحت از سایر استان ها کرده باشد.

© کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت تانی لند می‌باشد. • بسته کامل بعد از خرید شامل قلب پارچه‌ای، پوشال پرکردنی، برگه هویت عروسک (شناسنامه)، بروشور معرفی و راهنمای استفاده از محصول هستش. با پر کردن فرم زیر هر زمان که این محصول موجود شد از طریق ایمیل یا ارسال پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد. و می توانید با خاطری آسوده آن را برای عزیزانتان تهیه نمایید.

عروسک اسب یال رنگی ایستاده 38 سانت

عروسک گربه کوچولو نانویی منتظر است تا کودک شما با او بازی کند. دارای سه رنگ و طرح که هم برای کودکان و هم بزرگسالان جذاب است. فروشگاه عروسک چیچیلاسمتنوع ترین و به روزترین سایت خرید عروسکدر ایران است. شما در این سایت انواع عروسک ها نظیرعروسک پسرانهوعروسک دخترانهرا به راحتی پیدا می کنید. با فالو کردن شبکه اجتماعی چیچیلاس در اینستاگرام از تخفیفات ویژه و محصولات جدید چیچیلاس مطلع شوید.

زیر انداز بهداشتی حیوانات آنتی باکتریال سایز متوسط (۵ عددی) تافته

عروسک گربه واقعی پشمالو سفید و طوسی در رنگ های متنوع موجود است. گربه های نرم و ناز گوگولی را از فروشگاه آرام تویز بخواهید. تمامی حق و حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به دنیای اسباب بازی می باشد.

بایگانی‌های عروسک گربه فروشگاه اینترنتی سفیرآب