بانک فدرال رزرو: راهنمای معامله گر فارکس


سیستم فدرال رزرو (Fed) در سال 1913 توسط کنگره ایالات متحده تاسیس شد. اقدامات و سیاست های فدرال رزرو تأثیر زیادی بر ارزش پول دارد و بر بسیاری از معاملات مربوط به دلار آمریکا تأثیر می گذارد. در مورد تاریخچه فدرال رزرو، تأثیر آن بر دلار آمریکا و نحوه معامله تصمیمات سیاست پولی فدرال رزرو

بانک فدرال رزرو آمریکا

فدرال رزرو چیست؟

فدرال رزرو است بانک مرکزی از ایالات متحده این سازمان برای ایجاد یک سیستم پولی و مالی با ثبات و انعطاف پذیر برای کشور تاسیس شد. وظایف کلی آن تنظیم سیاست پولی و نظارت بر عملکرد اقتصادی مؤثر است که در نهایت در خدمت منافع عمومی است.

برای تحقق این دستورالعمل های سطح بالا، فدرال رزرو پنج وظیفه کلی را انجام می دهد:

  1. حداکثر اشتغال، قیمت گذاری باثبات و نرخ بهره متوسط ​​را در بلندمدت ارتقا دهید
  2. کاهش ریسک تا جایی که ممکن است برای ایجاد یک سیستم مالی باثبات
  3. توسعه ایمنی در موسسات مالی
  4. ایمنی قهرمان در سیستم های پرداخت و تسویه حساب
  5. حمایت از حمایت از مصرف کننده از طریق یک موضع نظارتی.

برای اجرای عملیات روزانه، کشور به 12 ناحیه فدرال رزرو تقسیم شده است که هر کدام توسط یک بانک ذخیره جداگانه خدمات رسانی می شود. این ناحیه ها و بانک های عضو به طور مستقل عمل می کنند و در عین حال تحت نظارت هیئت حکام فدرال رزرو هستند.

چه کسی مالک فدرال رزرو است؟

فدرال رزرو هم یک نهاد خصوصی و هم دولتی است. شورای حکام یک سازمان دولتی است، در حالی که خود بانک‌ها مانند شرکت‌های خصوصی ساختار دارند – بانک‌های عضو سهام دارند و سود سهام کسب می‌کنند.

رئیس فدرال رزرو کیست؟

از آگوست 2019، رئیس فدرال رزرو جروم پاول است که از 5 فوریه 2018 در این دفتر خدمت کرده است. او شانزدهمین فردی است که این سمت را بر عهده دارد و برای یک دوره چهار ساله خدمت می کند. قبل از انتصاب، آقای پاول از 25 می 2012 به عنوان یکی از اعضای شورای حکام خدمت می کرد. او همچنین در حال حاضر به عنوان رئیس کمیته بازار آزاد فدرال، که به سیاست های پولی رسیدگی می کند، خدمت می کند.

کدام بانک ها فدرال رزرو را تشکیل می دهند؟

12 ناحیه فدرال رزرو که هر کدام دارای بانک ذخیره مخصوص به خود هستند عبارتند از:

  • بوستون
  • نیویورک
  • فیلادلفیا
  • کلیولند
  • ریچموند
  • آتلانتا
  • شیکاگو
  • سنت لوئیس
  • مینیاپولیس
  • کانزاس
  • دالاس
  • سانفرانسیسکو

فدرال رزرو چگونه پاسخگو است به توابع آن?

فدرال رزرو در برابر مردم و همچنین کنگره ایالات متحده پاسخگو است. رئیس و مقامات فدرال رزرو در مقابل کنگره شهادت می دهند، در حالی که سیستم تنظیم سیاست پولی به گونه ای طراحی شده است که شفاف و شفاف باشد. به منظور پاسخگویی، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) پس از تمام جلسات سالانه، بیانیه هایی را منتشر خواهد کرد. تمام صورت های مالی سالی یک بار به طور مستقل حسابرسی می شوند تا از پاسخگویی مالی نیز اطمینان حاصل شود.

دستورات اقتصادی کلیدی سیستم فدرال رزرو

سیاست پولی ایالات متحده وظیفه اصلی بانک فدرال رزرو است. اهداف قانونی این سیاست پولی توسط کنگره مشخص شده است و عبارتند از:

  • حداکثر اشتغال: سیاست پولی تعیین شده توسط theFOMC باید تضمین کند که بیکاری پایین باقی می ماند و در صورت نیاز برای تقویت اقتصاد کار می کند تا کسب و کارها شکوفا شوند، سود ببرند و کارکنان بیشتری را برای رشد استخدام کنند.
  • ثبات قیمت: فدرال رزرو ثبات قیمت را به عنوان نرخ تورم 2 درصد در بلندمدت تعریف می کند
  • نرخ بهره بلند مدت متوسط: این در کنار ثبات قیمت کار می کند – وقتی یک اقتصاد باثبات است، نرخ بهره بلندمدت در سطح متوسط ​​باقی می ماند.

فدرال رزرو قصد دارد از طریق تأثیرگذاری بر نرخ بهره و جو مالی عمومی به سیاست پولی خود دست یابد. این می تواند منجر به نوسانات دلار آمریکا، قبل از اعلامیه های فدرال رزرو و تغییر در سیاست ها شود.

کمیته بازار آزاد فدرال

سیاست پولی توسط کمیته بازار باز فدرال (FOMC) تعیین می شود که بر عملیات بازار آزاد سیستم فدرال رزرو نظارت می کند. آنها هدفی را برای نرخ وجوه فدرال در جلسات FOMC تعیین کردند. این نرخ بهره ای است که آنها می خواهند بانک ها برای وام های یک شبه به یکدیگر ارائه دهند. در حالی که FOMC نرخ را کنترل نمی کند، می تواند به سه طریق بر آن تأثیر بگذارد:

  • عملیات بازار باز این بدان معناست که خرید و فروش اوراق قرضه دولتی در بازار آزاد – فروش اوراق قرضه با هدف افزایش نرخ بهره، عرضه پولی را کاهش می دهد. خرید اوراق قرضه با هدف کاهش نرخ بهره، پول را به اقتصاد بازمی گرداند
  • نرخ نزول. این نرخی است که بانک ها برای استقراض پول از فدرال رزرو می پردازند. زمانی که این نرخ کمتر باشد، احتمال اینکه نرخ وجوه فدرال نیز پایین تر باشد، بیشتر است
  • ذخیره مورد نیاز. بانک‌ها باید درصد مشخصی از سپرده‌های مشتریان را برای پوشش برداشت‌ها نگه دارند – این شرط ذخیره است. وقتی اینها افزایش می‌یابد، بانک‌ها نمی‌توانند آنقدر پول وام بدهند و باید نرخ‌های سود بالاتری را درخواست کنند. هنگامی که کاهش می‌یابد، بانک‌ها می‌توانند پول بیشتری وام دهند و نرخ‌های بهره کمتری را درخواست کنند.

پیشنهاد شده توسط Laura Wagg

با پیش‌بینی دلار ما برای انتظارات نرخ هدف فدرال رزرو مشورت کنید

چگونه نرخ وجوه فدرال بر دلار آمریکا تأثیر می گذارد؟

نرخ بهره فدرال رزرو که به عنوان نرخ وجوه فدرال رزرو نیز شناخته می شود، توسط شورای حکام سیستم فدرال رزرو تعیین می شود. نرخ بهره فعلی و انتظارات تغییرات نرخ بهره آتی هر دو می توانند بر ارزش دلار آمریکا تأثیر بگذارند. اگر معامله‌گران بر اساس اطلاعیه‌های شورای حکام تغییر در نرخ بهره را پیش‌بینی کنند، این می‌تواند باعث افزایش یا کاهش ارزش دلار در برابر سایر ارزها شود.

این جدول روشی را نشان می دهد که انتظارات بازار و تغییرات نرخ می تواند بر ارزش دلار تأثیر بگذارد:

انتظارات بازار نتایج واقعی نتیجه FX Impact
افزایش نرخ نگه داشتن نرخ کاهش ارزش پول
کاهش نرخ نگه داشتن نرخ افزایش ارزش پول
نگه داشتن نرخ افزایش نرخ افزایش ارزش پول
نگه داشتن نرخ کاهش نرخ کاهش ارزش پول

اطلاعات بیشتر در مورد تاثیر نرخ بهره در بازار ارز.

همانطور که در نمودار زیر می بینید، دلار در برابر ین در پیش از اعلام نرخ بهره فدرال رزرو در دسامبر 2016 تقویت شد، زیرا به طور گسترده انتظار می رفت که نرخ وجوه فدرال افزایش یابد. این جفت در روز اعلام، 14 دسامبر 2016 در حدود 118.371 به اوج خود رسید.

نمودار USD/JPY قبل و بعد از افزایش فدرال رزرو در سال 2016

نمودار برای نشان دادن تاثیر افزایش فدرال رزرو بر USD/JPY

بیشتر بدانید چگونه نرخ بهره بر بازار فارکس تاثیر می گذارد.

نحوه معامله تصمیمات سیاست پولی فدرال رزرو

به منظور آماده شدن برای تصمیمات تغییر نرخ فدرال رزرو، معامله گران باید این دو مرحله کلیدی را دنبال کنند:

  1. با اخبار فدرال رزرو همراه باشید. FOMC سالانه هشت جلسه منظم برگزار می کند که در آن سیاست ها و نرخ های بهره مورد بحث و توافق قرار می گیرد. پیگیری اخبار قبل از این جلسات بهترین راه برای پیش بینی در مورد نرخ بهره و اینکه آیا خرید یا فروش دلار آمریکا
  2. با اخبار بازار همراه باشید. مطمئن باشید که این فقط شما نخواهید بود سفته بازی در مورد نرخ بهره – قبل از جلسات و اطلاعیه های فدرال رزرو، بسیاری از معامله گران فارکس آنچه را که اتفاق می افتد از نزدیک تماشا خواهند کرد. مراقب پیش‌بینی‌ها و پیش‌بینی‌های دیگران باشید و آنقدر آگاه باشید که بتوانید نظرات خود را داشته باشید و منطق خود را به منطق دیگران اضافه کنید.

هیچ روشی برای پیش بینی تصمیمات نرخ بهره هرگز نمی تواند کاملاً دقیق باشد و شگفتی هایی رخ می دهد. همیشه مهم است که هنگام معامله در فارکس از خود محافظت کنید، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از قبل توقف دارید تا مطمئن شوید که در صورت حرکت بازارها علیه شما، ضرر خود را به حداقل می رسانید.

به یاد داشته باشید که به خود پایبند باشید طرح معاملاتی و هرگز معامله ای را در جایی انجام ندهید که نتوانید از عهده ضرر و زیان خود برآیید. معاملات می توانند به هر دو صورت انجام شوند. مهم نیست چقدر مطمئن هستید که آنها به نفع شما کار خواهند کرد، همیشه این احتمال وجود دارد که نتوانند.

نکات مهم در معاملات فدرال رزرو و فارکس





منبع