بازیابی USD/JPY پیش از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره ظاهر می شود


نقاط صحبت ین ژاپن

USD/JPY پیشرفت را از ابتدای هفته تمدید می کند زیرا بازده خزانه داری ایالات متحده به بالاترین حد سالانه رسیده است و نرخ ارز ممکن است به کاهش از بالاترین سطح سالانه (144.99) ادامه دهد زیرا انتظار می رود فدرال رزرو نرخ 75 واحدی دیگر را ارائه دهد. پیاده روی

بازیابی USD/JPY پیش از تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره ظاهر می شود

به نظر می رسد USD/JPY در محدوده باریکی گیر کرده است زیرا شاخص قدرت نسبی (RSI) از قلمروی بیش از حد خرید پایین می آید، اما تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) برای نرخ بهره ممکن است منجر به شکست در نرخ ارز شود زیرا بانک مرکزی ژاپن (BoJ) به چرخه تسهیل خود پایبند است.

در نتیجه، افزایش نرخ 75 واحدی فدرال رزرو همراه با راهنمایی های رو به جلو متعصبانه ممکن است به بازگشت اخیر دلار/ین دامن بزند و به روز رسانی خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) ممکن است چشم انداز صعودی را برای نرخ ارز تقویت کند. جروم پاول و شرکت همچنان به پیش بینی مسیر شیب دارتر برای نرخ بهره ایالات متحده ادامه می دهند.

به نوبه خود، مسیرهای واگرا برای سیاست های پولی ممکن است USD/JPY را در حالی که FOMC یک سیاست محدودکننده را دنبال می کند، حفظ کند، در حالی که به نظر می رسد شیب در احساسات خرده فروشی همچنان ادامه داشته باشد زیرا معامله گران در بیشتر سال 2022 این جفت ارز را کوتاه کرده اند.

گزارش IG Client Sentiment نشان می‌دهد که 28.21 درصد معامله‌گران در حال حاضر دلار/JPY خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ در 2.55 به 1 است.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 6.80 درصد و نسبت به هفته گذشته 30.45 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 0.57 درصد و نسبت به هفته گذشته 1.91 درصد افزایش داشته است. افزایش سود خالص خرید و فروش، رفتار ازدحام را کاهش داده است، زیرا تنها 26.55 درصد معامله‌گران هفته گذشته دلار/JPY خالص بوده‌اند، در حالی که افزایش حاشیه‌ای در پوزیشن خالص فروش زمانی رخ می‌دهد که نرخ ارز در محدوده ماهانه معامله می‌شود.

با این گفته، USD/JPY ممکن است به کاهش از بالاترین سطح سالانه (144.99) ادامه دهد، اگر FOMC یک افزایش نرخ بهره را ارائه دهد، و حرکت به بالای 70 در شاخص قدرت نسبی (RSI) احتمالا با نزدیک شدن به همراه خواهد بود. افزایش مدت در نرخ ارز مانند اقدام قیمت از اوایل این ماه.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط دیوید سانگ

نمودار روزانه نرخ USD/JPY

منبع: نمای معاملاتی

  • به نظر می رسد USD/JPY پس از ناکامی در پاکسازی بالاترین ماهانه (144.99) در محدوده باریکی گیر کرده است، در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) در همان دوره زمانی که نرخ ارز تثبیت می شود، از قلمروی که بیش از حد خرید شده است، عقب نشینی می کند.
  • شکست در دفاع از ناحیه 141.70 (161.8٪ گسترش) زمینه را برای عقب نشینی بزرگتر در USD/JPY افزایش می دهد، با حرکت به زیر منطقه 140.30 (78.6٪ گسترش) که پایین ترین سطح ماهانه (138.84) را در رادار به ارمغان می آورد.
  • با این وجود، USD/JPY ممکن است به حک کردن یک سری از اوج و پایین‌ترین قیمت‌ها ادامه دهد، زیرا به بالای دستگیره 143.00 (4.236٪ گسترش) معامله می‌شود، با شکست/بستن بالاتر از منطقه 144.10 (100٪ گسترش) که بالاترین میزان سالانه (144.99) را به ارمغان می‌آورد. ) دوباره روی رادار.
  • حوزه بعدی مورد علاقه در حدود بالاترین قیمت آگوست 1998 (147.67)، با شکستن/بستن به بالای 150.00 (38.2٪ اصلاحی) باز کردن بالاترین اوت 1990 (151.65) است.

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع