بازگشت XAU/USD به زیر 1700 دلار در مورد انتظارات فدرال رزرو برای افزایش نرخ بهره


چشم انداز طلا

  • فدرال رزرو هاوکیش در حالی که دلار افزایش می یابد، طلا را ضعیف نگه می دارد.
  • داده های خرده فروشی ایالات متحده امروز بر تقویم اقتصادی غالب است.
  • XAU/USD در منطقه کلیدی تلاقی معامله می شود.

پیشینه اساسی XAU/USD

به نظر می رسد قیمت طلا امروز پس از قیمت دیروز ایالات متحده، پایین ترین نرخ های نوسان جولای را آزمایش کند تورم به نظر می رسد “اثر خماری” از بین رفته است. را دلار آمریکا یک بار دیگر قیمت شمش را به دلیل پیش بینی مجدد بازار برای افزایش قیمت، منفی می کند نرخ بهره پیاده روی توسط فدرال رزرو هفته بعد. بازارهای پول حتی تا آنجا پیش رفته اند که احتمال a را افزایش داده اند 100bps افزایش نرخ به 30%!

احتمالات نرخ بهره فدرال رزرو

احتمالات نرخ بهره فدرال رزرو

منبع: Refinitiv

نقاط داده آینده ایالات متحده می تواند به اضافه کردن اطلاعات بیشتر کمک کند شاهین اعلام با داده های خرده فروشی امروز و تولید صنعتی (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید). هر گونه ضربه در داده های واقعی می تواند دلار را بالا نگه دارد و در نتیجه فشار نزولی بر روی طلا را حفظ کند.

تقویم اقتصادی

تقویم اقتصادی

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

ما می‌توانیم تأثیر کاهش تورم ایالات متحده را از طریق بازده واقعی (به نمودار زیر مراجعه کنید) که در این هفته به بالاترین حد سالانه رسیده است، مشاهده کنیم. رقم بازده واقعی بالاتر برای طلا شوم است زیرا هزینه فرصت نگهداری طلا افزایش می یابد که از نظر تئوری شمش را در معرض نزولی بیشتر قرار می دهد. اگر بازارها به سمت یک منحرف شوند رکود اقتصادی که به احتمال زیاد طلاست پناهگاه امن قرعه کشی ممکن است به کاهش برخی از ضعف ها کمک کند، اما در حال حاضر چشم انداز من تا زمانی که فدرال رزرو به دنبال تغییر موضع سیاست خود باشد، نزولی باقی می ماند.

نکات 10 ساله ایالات متحده (بازده)

بازده واقعی ایالات متحده

منبع: Refinitiv

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه قیمت طلا

نمودار روزانه xau/USd

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

طلا اقدام قیمت در نمودار روزانه بالا 38.2% را نشان می دهد فیبوناچی سطح پشتیبانی در 1682.29 در معرض تهدید اما مهمتر از آن نوسان پایین جولای در 1680.95. خرس‌ها باید بتوانند قیمت‌ها را به پایین‌تر برسانند 1680.95 ممکن است شاهد در نظر گرفتن مناطق حمایتی بعدی باشیم.

در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) ممکن است واگرایی صعودی را نشان دهد، من فکر می کنم خیلی زود است که با زمان زیادی قبل از بسته شدن جلسه هفته تماس بگیرم.

سطوح مقاومت:

  • 20 روزه EMA (رنگ بنفش)
  • 1700.00

سطوح پشتیبانی:

  • 1682.29 (23.6%)
  • 1667.67 (نوسان پایین آگوست 2021)

نمودار هفتگی قیمت طلا

نمودار هفتگی xauusd

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

نمودار هفتگی XAU/USD به نظر من کلید اصلی را در اختیار دارد، زیرا 2 شمع آخر هفته شروع به بسته شدن در زیر روانشناسی 1700 دلار. اگر بسته شدن این هفته روند را کاهش دهد، ممکن است فروش بزرگی رخ دهد. یک حرکت پایین تر نیز تمرکز را به همراه خواهد داشت SMA 200 روزه (خاکستری) که از نزدیک تحت نظر قرار می گیرد تا ببینیم آیا خرس ها می توانند این منطقه مهم مهم را بشکنند یا نه.

احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر مشخص هستند بلند بر طلا، با 86% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک سوگیری محتاطانه کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع