بازگشت AUD/USD RSI را از قلمرو فروش بیش از حد خارج می کند


نقاط صحبت دلار استرالیا

AUD/USD پس از ناکامی در دفاع از پایین ترین سطح ماه می 2020 (0.6373) مجموعه ای از اوج و پایین های پایین تر را که از هفته گذشته منتقل شد، ثبت کرد و تحولات اخیر در شاخص قدرت نسبی (RSI) زمینه را برای بازگشت کوتاه مدت در این شاخص افزایش می دهد. نرخ ارز در حالی که نوسانگر از قلمرو اشباع فروش خارج می شود.

بازگشت AUD/USD RSI را از قلمرو فروش بیش از حد خارج می کند

AUD/USD از پایین ترین حد سالانه (0.6363) باز می گردد زیرا دلار آمریکا در برابر همه همتایان اصلی خود ضعیف می شود و حرکت به بالای 30 در RSI ممکن است نرخ ارز را در روزهای آینده حفظ کند زیرا سیگنال خرید کتاب درسی را ارائه می دهد. .

با این حال، به‌روزرسانی شاخص قیمت مصرف شخصی آمریکا (PCE) ممکن است روی AUD/USD کشیده شود، زیرا انتظار می‌رود نرخ اصلی، سنج ترجیحی فدرال رزرو برای تورم، از 4.6 درصد در ماه قبل به 4.7 درصد در آگوست افزایش یابد. و نشانه‌هایی از رشد ثابت قیمت ممکن است کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) را تشویق کند تا رویکرد خود را در مبارزه با تورم حفظ کند، زیرا خلاصه پیش‌بینی‌های اقتصادی (SEP) مسیر تندتری را برای نرخ‌های بهره ایالات متحده نشان می‌دهد.

در نتیجه، افزایش در گزارش PCE ایالات متحده ممکن است واکنشی صعودی در دلار ایجاد کند، زیرا موجب شرط بندی برای افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو می شود، و افزایش اخیر در AUD/USD ممکن است به عنوان بانک مرکزی کوتاه مدت باشد. استرالیا (RBA) “موضوع کاهش سرعت افزایش نرخ بهره” را تأیید می کند.

با این وجود، اقدام اخیر قیمت، زمینه را برای بهبودی بیشتر در AUD/USD افزایش می‌دهد، زیرا مجموعه‌ای از اوج‌ها و پایین‌ترین قیمت‌ها را که از هفته گذشته منتقل می‌شود، افزایش می‌دهد، و افزایش بیشتر در نرخ ارز ممکن است شیب احساسات خرده‌فروشی را کاهش دهد. اوایل امسال دیده شده است.

گزارش IG Client Sentiment نشان می‌دهد که 76.12% معامله‌گران در حال حاضر AUD/USD خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 3.19 به 1 است.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 9.89 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.95 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 9.29 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.20 درصد کاهش داشته است. کاهش نرخ سود خالص رفتار ازدحام را کاهش داده است زیرا 78.27% معامله گران در اوایل این هفته دارای دلار AUD/USD بودند، در حالی که افت در پوزیشن خالص فروش با بازگشت نرخ ارز از پایین ترین سطح سالانه (0.6363) اتفاق می افتد. ).

با این اوصاف، ممکن است AUD/USD در صورتی که به روز رسانی گزارش PCE ایالات متحده به گمانه زنی ها برای افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو دامن بزند، ممکن است تحت فشار قرار گیرد، اما تحولات اخیر در شاخص قدرت نسبی (RSI) زمینه را برای بهبود بیشتر در نرخ ارز افزایش می دهد. همانطور که نوسانگر از قلمروی که بیش از حد فروش رفته است بالا می رود تا سیگنال خرید کتاب درسی را ارائه دهد.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

احساسات بازار

توصیه شده توسط دیوید سانگ

نمودار روزانه نرخ AUD/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • AUD/USD از پایین ترین سطح ماه مه 2020 (0.6373) پاک می شود زیرا یک پایین ترین سطح سالانه (0.6363) را ثبت می کند، اما به نظر می رسد نرخ ارز در حول و حوش منطقه 0.6370 (78.6٪ گسترش) حمایت می کند زیرا مجموعه ای از اوج و پایین های پایین تر را می زند. از هفته گذشته منتقل شد
  • شاخص قدرت نسبی (RSI) پویایی مشابهی را نشان می‌دهد که از قلمروی بیش از حد فروش خارج می‌شود تا سیگنال خرید کتاب درسی را ارائه دهد، و AUD/USD ممکن است تا زمانی که نوسان‌گر بالای 30 باشد، بازگشتی بزرگ‌تر داشته باشد.
  • نزدیک شدن به بالای همپوشانی فیبوناچی در حدود 0.6460 (61.8% اصلاح) تا 0.6530 (61.8% انبساط) ممکن است AUD/USD را به سمت 0.6650 (50% انبساط) براند و منطقه مورد علاقه بعدی در حدود 0.6760 (50% بازگردانی) باشد. 0.6770 (100٪ گسترش).

استراتژی های معاملاتی و مدیریت ریسک

تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

توصیه شده توسط دیوید سانگ

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





منبع