بازگشت پوند/دلار آمریکا پیش از تصمیمات فدرال رزرو و بانک مرکزی آمریکا ضعیف به نظر می رسد


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • نوسان GBP/USD اواخر این هفته افزایش خواهد یافت.
  • تصمیمات بانک مرکزی بر خط افق حاکم است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی GBP Q3 ما را دانلود کنید

پوند انگلیس در تلاش است در برابر دلار آمریکا به سمت بالاتر حرکت کند، اما علیرغم اینکه دلار آمریکا نشانه هایی از ضعف کوتاه مدت را نشان می دهد، زندگی را دشوار می یابد. با توجه به اینکه فدرال رزرو و بانک مرکزی انگلیس تصمیم دارند آخرین تصمیمات سیاست پولی خود را طی دو روز آینده اعلام کنند، پوند/دلار آمریکا احتمالاً نوسانات فزاینده ای خواهد داشت. توافق برای فدرال رزرو افزایش 75 واحد پایه دیگری است، با شانس بیرونی یک امتیاز کامل، در حالی که بازار به سمت افزایش 50 واحدی از سوی بانک مرکزی بریتانیا متمایل شده است، اما گزینه افزایش 75 واحدی بسیار زیاد است. هر گونه انحراف از انتظارات کابل را به شدت جابجا می کند.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

پیش بینی پوند انگلیس: GBP/USD در آستانه BoE به پایین ترین سطح 37 ساله سقوط کرد

در حالی که تصمیمات بانک مرکزی در این هفته بر بازار حاکم است، در بریتانیا، نخست وزیر جدید لیز تراس و کواسی کوارتنگ، وزیر خزانه داری او، “برنامه های خود را برای رشد” برای تلاش و کمک به اقتصاد بریتانیا اعلام خواهند کرد. برنامه ها شامل کاهش بیمه ملی و لغو افزایش مالیات شرکت ها است. همچنین انتظار می‌رود که نخست‌وزیر برنامه‌ها را نهایی کند و پرداخت‌هایی را برای کمک به افراد و کسب‌وکارها برای مقابله با افزایش قیمت انرژی اعلام کند. انتظار می رود که نخست وزیر روز چهارشنبه پرداخت انرژی را اعلام کند در حالی که صدراعظم بودجه کوچک خود را در روز جمعه ارائه خواهد کرد.

نگاهی به هزینه‌های استقراض بریتانیا نشان می‌دهد که بازار نگاه ضعیفی به اطلاعیه‌های مالی آتی دارد. بازده طلایی بریتانیا همچنان به بالاترین سطح چند ساله خود ادامه می دهد و نرخ بهره حساس 2 ساله که اکنون با بازدهی 3.25 درصدی ارائه می شود، امروز 13 واحد پایه افزایش یافته و به سطح آخرین بار در پایان سال 2008 بازگشته است. کوتاه مدت بالاتر. بازده معمولاً از یک ارز پشتیبانی می کند، با این حال، این مورد برای پوند انگلیس نیست. استرلینگ در برابر طیف وسیعی از جفت ارزهای دیگر و نه فقط در برابر دلار قوی ایالات متحده، همچنان به کاهش خود ادامه می دهد، زیرا معامله گران به آزمایش سطوح حمایت ادامه می دهند.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

پس از رسیدن به پایین ترین سطح 37 سال اخیر در پایان هفته گذشته، کابل اندکی افزایش یافته است که در درجه اول به دلیل کاهش سود دلار آمریکا است. در حالی که ممکن است دلار آمریکا بیشتر تثبیت شود، همچنان انتظار می‌رود که این ارز به سمت بالاتر حرکت کند و این امر همچنان بر کابل تاثیرگذار خواهد بود. به نظر می‌رسد که پوند/دلار آمریکا در هفته‌های آتی پایین‌تر خواهد رفت، مگر اینکه بانک مرکزی در روز پنج‌شنبه با افزایش نرخ بهره تعجب‌آور شود.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 20 سپتامبر 2022

داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 80.01 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 4.00 به 1 است. تعداد معامله‌گران در خالص معاملات 1.93 درصد بیشتر از دیروز و 10.90 درصد بیشتر از هفته گذشته است. نت-شورت معامله گران 16.32 درصد بیشتر از دیروز و 19.49 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد بیشتر سوگیری تجاری GBP/USD مختلط است.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 0% 12% 2%
هفتگی 8% -12% 3%

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع