بازدهی بالاتر بر سهام پیش از CPI ایالات متحده تاثیر می گذارد


تجزیه و تحلیل و چشم انداز بازار سهام ایالات متحده

  • بازده به رشد سهام آسیب می رساند و قیمت سهام ایالات متحده را پایین می آورد.
  • در هفته آینده تنها بر CPI ایالات متحده تمرکز خواهد شد.
  • پرچم های گاو نر در هر دو نمودار روزانه SPX و NDX آشکار است.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

SPX، NASDAQ 100 پس زمینه اساسی

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

سهام ایالات متحده تحت فشار قرار گرفته‌اند تا به انتشار داده‌های اقتصادی کلیدی هفته آینده برسند، پس از اینکه اثرات حمل‌شده گزارش اخیر حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) به ارزش‌گذاری‌ها (به ویژه سهام‌های رشد حساس به نرخ) آسیب وارد کرد. نمودار زیر افزایش بازده اوراق قرضه 2 ساله (نارنجی) و 10 ساله دولت ایالات متحده را نشان می دهد که درآمدهای آتی اخیر این سهام برای سرمایه گذاران کمتر جذاب بوده است.

بازده اوراق قرضه 10 ساله و 2 ساله دولت ایالات متحده

image1.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، TradingView

با بازگشت به تقویم اقتصادی هفته آینده، گزارش CPI (به تقویم اقتصادی زیر مراجعه کنید) بسیار مهم است تا ببینیم آیا سیاست پولی تهاجمی فدرال رزرو همچنان به سمت فشارهای تورمی کمتر فیلتر می شود یا خیر. همانطور که گفته شد، نرخ تورم با فدرال رزرو فاصله زیادی دارد 2% نرخ هدف و نرخ کاهش آن به همان سرعتی که بسیاری انتظار داشتند نیست. هر چیزی که از راه دور «چسبنده» یا بالاتر از برآوردها باشد، احتمالاً منجر به نزول بیشتر سهام ایالات متحده با زیان بیشتر در شاخص NASDAQ 100 خواهد شد – همانطور که اخیراً در مورد شاخص S&P 500 رخ داده است.

پس از CPI، فروش خرده‌فروشی و آمار PPI با پیش‌بینی بهبود هر دو نسخه نسبت به نسخه‌های قبلی خود، مورد توجه قرار می‌گیرند، که بار دیگر منجر به یک فدرال خشن و در نتیجه برای سهام مضر خواهد شد (اگر داده‌های واقعی بالاتر یا برابر پیش‌بینی‌ها باشد).

تقویم اقتصادی ایالات متحده

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

از آنجایی که به نظر می رسد فصل درآمد رو به اتمام است، هنوز چندین نسخه، هرچند کمتر قابل توجه، برای هفته آینده برنامه ریزی شده است (جدول زیر را ببینید).

تقویم درآمد ایالات متحده (13 تا 17 فوریه)

image3.png

منبع: سرمایه گذار تعاملی

تجزیه و تحلیل فنی

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

الگوهای شمعدانی

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

نمودار روزانه SPX

image4.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، TradingView

به نظر می رسد نمودار روزانه شاخص S&P 500 دو شاخص مختلف کوتاه مدت و بلندمدت را نشان می دهد. الگوی گوه بالارونده بلندمدت (مشکی) نشان می‌دهد که در صورت شکستن حمایت گوه، نزولی قریب‌الوقوع وجود دارد، اما در کوتاه‌مدت، یک صلیب طلایی (سبز) از طریق MA 50 روزه و MA 200 روزه و یک پرچم گاو نر (نارنجی) می‌تواند نشان دهد. صعودی کوتاه مدت این الگوها احتمالاً پس از فاش شدن داده‌های تورم مشخص می‌شوند، اما سوگیری بازار (طبق تحلیل‌های فنی) را به سمت گاوها منحرف می‌کند.

سطوح مقاومت:

  • 4200.00
  • مقاومت پرچم
  • 4119.28
  • 4100.00

سطوح پشتیبانی:

  • 4000.00
  • SMA 50 روزه
  • SMA 200 روزه
  • پشتیبانی گوه

نمودار روزانه NDX

image5.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، TradingView

NASDAQ 100 تا حدودی مشابه با شکل گیری پرچم گاو نر (نارنجی) است که در نمودار روزانه وجود دارد، اما اگر تورم در هفته آینده نشانه هایی از کاهش نشان دهد ممکن است باطل شود.

سطوح مقاومت:

سطوح پشتیبانی:

  • 12166.41
  • SMA 200 روزه
  • پشتیبانی گوه

احساس مشتری نزولی IG

داده های احساسات مشتری IG (IGCS) نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند کوتاه در S&P 500، با 54% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های فروش دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم. با این حال، با توجه به تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک سوگیری کوتاه‌مدت نزولی می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع