بازارهای Robinhood (HOOD) در بازنگری کلی به دلیل افت 44 درصدی درآمد


  • Robinhood (HOOD) درآمدهای روزانه را زودتر با درآمد 44٪ کاهش و ضرر 295 میلیون دلاری برای سه ماهه دوم منتشر کرد.
  • کاهش 23 درصدی نیروی کار، با تمرکز بر عملیات، بازاریابی و مدیریت برنامه.
  • واحد کریپتو جریمه شد دلار آمریکا30 میلیون توسط رگولاتور نیویورک.
  • کاهش 3 درصدی سهام در معاملات گسترده.

فصل سود چیست و در گزارش های درآمد به دنبال چه چیزی باشیم؟

شرکت رابینهود مارکتز. (کاپوت ماشین) تقریباً یک چهارم نیروی کار خود را حذف می کند و دفاتر را پس از یک سال مجازات به عنوان یک شرکت عمومی تعطیل می کند.. چه کسی می‌تواند داستان الهام‌بخش هم اتاقی‌های دانشگاهی را که به دنبال انقلابی در کارگزاری سهام هستند، به‌ویژه برای توده‌ها فراموش کند.? در زمان عرضه اولیه عمومی خود در تابستان گذشته، Robinhood (کاپوت ماشین) افتخار می کند که 50 درصد از حساب های تجاری خرده فروشی افتتاح شده در ایالات متحده از سال 2016 تا 2021 بر روی پلت فرم آن بوده است. با این حال، تعطیلی و را محرکرونق معاملاتی که به آن دامن زده شده، قدرت خود را از دست داده است و سهام رابینهود از ابتدای سال 50 درصد سقوط کرده است.

بازارهای Robinhood (HOOD) در بازنگری کلی به دلیل افت 44 درصدی درآمد

منبع: بلومبرگ

کارگزاری مبتنی بر برنامه نتایج سه ماهه دوم را یک روز زودتر از موعد اعلام کرد و گفت که زیان خالص آن برای این دوره بوده است دلار آمریکا295 میلیون یا 34 سنت برای هر سهم. درآمد خالص نسبت به سال قبل 44 درصد کاهش یافته است دلار آمریکا318 میلیونکاربران فعال در این پلتفرم تقریباً 2 کاهش یافتند میلیون تا 14 میلیون در سه ماهه دوم سال 2022. در طول سه ماهه، این کارگزاری فقط 100000 حساب سرمایه گذاری شده اضافه کرد، حساب هایی با سپرده های نقدی در آنها در حالی که الفدارایی های تحت بازداشت 31 درصد کاهش یافت دلار آمریکا64.2 میلیارد نسبت به سه ماهه قبل، به دنبال فروش شدید سهام فناوری و ارزهای دیجیتال، که دارایی های محبوب در بین مشتریان رابینهود هستند.

علاوه بر مشکلات خود، بازوی ارزهای دیجیتال Robinhood Markets Inc. پس از متهم شدن این کارگزاری به نقض قوانین ضد پولشویی و امنیت سایبری توسط رگولاتور مالی نیویورک 30 میلیون دلار جریمه شد. طبق دستوری که روز سه شنبه ارائه شد، این واحد باید از یک مشاور مستقل برای نظارت بر انطباق دعوت کند. این شرکت سال گذشته فاش کرد که انتظار دارد این جریمه را بپردازد.

پیش بینی سهام سه ماهه خود را دانلود کنید

دور دوم کاهش مشاغل امسال

این شرکت در یک پست وبلاگی در روز سه شنبه اعلام کرد که تعداد کارکنان خود را 23 درصد یا تقریباً 780 کارمند را به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد کاهش می دهد که همچنین منجر به بسته شدن دو دفتر آن می شود. از جمله خروج های قابل توجه، مدیر ارشد محصول آپارنا چناپراگادا شرکت را با شرکت ترک می کند تا متحمل شود دلار آمریکا30 میلیون تا 40 میلیون دلار هزینه برای اخراج و مزایا و دلار آمریکا15 میلیون به دلار آمریکاطبق این پرونده، 20 میلیون به تعطیلی دفاتر مربوط می شود. ولاد تنف، یکی از بنیانگذاران رابینهود، نوشت: «امروز راه خود را با بسیاری از افراد فوق العاده با استعداد در یک محیط کلان چالش برانگیز جدا خواهیم کرد.

این اطلاعیه آخرین دور اخراج کارگزاری هفت ساله را نشان می دهد که در ماه آوریل اعلام کرد 9 درصد از کارکنان تمام وقت را کاهش می دهد. رابینهود گفت کارمندانی که شغل خود را از دست داده اند تا اول اکتبر می توانند بمانند و برنامه دیگری برای کاهش تعداد کارکنان ندارد.

بحث ادغام و اکتساب

عملکرد ضعیف کارگزاری همراه با کاهش شدید قیمت سهام از زمان ثبت بالاترین قیمت در سال گذشته در حدود 85 دلار، پیشنهاداتی را برای خرید آن ایجاد کرده است. در ماه آوریل، موسس میلیاردر صرافی رمزارز FTX، سم بنکمن فرید، 7.6 درصد از سهام این شرکت را به ارزش 648 میلیون دلار در اختیار گرفت. FTX گفت هیچ مذاکره رسمی M&A برگزار نشده است. جیسون وارنیک، مدیر مالی رابینهود، این ایده را که رابینهود علاقه مند به ادغام با شرکت دیگری است، رد کرد: “بر خلاف خرید، ما فکر می کنیم که باید به دنبال خرید شرکت های دیگر باشیم.”

نمودار 4H رابینهود مارکتز، 3 اوت 2022

بازارهای Robinhood (HOOD) در بازنگری کلی به دلیل افت 44 درصدی درآمد

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda

از نظر فنی به نظر می رسد که ما در 16 ژوئن در حدود 6.82 دلار قبل از صعود به پایین ترین سطح خود رسیده ایم. به نظر می رسد از منظر 4H صعودی باشیم، زیرا همچنان با توجه به ساختار فنی به بالا و پایین شدن بالاتر ادامه می دهیم. ما بالا را شکستیم و دوباره تست کردیم 100-SMA در نمودار 4H با احتمال صعود بیشتر. اعلامیه دیروز نتوانست ساختار 4H را تغییر دهد و باید را قیمت بالاتر از نوسان 4 ساعته باقی می ماند، ما می توانیم 10-10.20 دلار را در کوتاه مدت ببینیم که با 100-SMA در نمودار روزانه مطابقت دارد.

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده بازار برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع