بازارهای آسیا-اقیانوسیه پس از سودهای داوجونز با عملکرد ضعیف یوان چین بالاتر به نظر می رسند


یوان چین، USD/CNH، داوجونز، سنگ آهن، دلار استرالیا، احساسات بازار – نکات گفتگو

  • به نظر می‌رسد سهام آسیا و اقیانوسیه آماده بهره‌برداری از یک جلسه خوش‌بینانه وال استریت هستند
  • با توجه به اینکه قیمت سنگ آهن با باد مخالف رو به افزایش است، شاخص پیشرو Westpac استرالیا از بین می رود
  • USD/CNH بالاتر می رود زیرا کراس اوور RSI نوسان ماه سپتامبر را در کانون توجه قرار می دهد

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

چشم انداز روز چهارشنبه آسیا و اقیانوسیه

بازارهای آسیا-اقیانوسیه به دنبال افزایش ریسک در نیویورک که باعث افزایش سهام وال استریت برای دومین روز شد، به نظر می رسد صعودی خواهند بود. شاخص داوجونز در روز سه شنبه 1.12 درصد افزایش یافت. نتفلیکس در معاملات پس از ساعت کاری پس از گزارش درآمد سه ماهه سوم خود، بیش از 10 درصد افزایش یافت که با ارسال اعداد بهتر از حد انتظار در معیارهای مختلف، سرمایه گذاران را تحت تأثیر قرار داد. این غول استریم 2.41 میلیون مشترک پولی اضافه کرد که پیش بینی خود را دو برابر کرد.

دلار استرالیا حساس به ریسک در برابر دلار آمریکا در بحبوحه جریان‌های ریسک‌پذیر افزایش یافت، اما دلار نیوزلند عملکرد بهتری داشت و AUD/NZD حدود 0.6 درصد کاهش یافت. رکود اخیر در قیمت سنگ آهن، صادرات کلیدی برای استرالیا، بر ارز حساس به کالا تاثیر گذاشته است. ریوتینتو و واله، دو معدنچی بزرگ، هشدار دادند که تقاضا ممکن است کاهش یابد زیرا وضعیت اقتصادی چین بر چشم انداز فلز صنعتی تاثیر می گذارد. هر دو ماینر برآوردهای فوق را در گزارش های سه ماهه مربوطه خود ارائه کردند و قیمت ها را بیشتر تحت فشار قرار دادند.

مدار اقتصادی امروز پراکنده است، که روندهای ریسک غالب را کنترل می کند. این خبر خوبی برای جلسه معاملاتی امروز است، به ویژه در فضای سهام. صورتجلسه سیاست بانک مرکزی استرالیا که روز سه‌شنبه منتشر شد، بر تأثیر افزایش نرخ‌ها در خارج از کشور تاکید کرد و بیان کرد:

با توجه به اینکه چشم انداز جهانی بدتر شده است، ممکن است فشارهای تورمی خارجی به سرعت کاهش یابد. قیمت کالاها به طور کلی کاهش یافته بود و فشارهای زنجیره تامین شروع به کاهش کرده بود.

در حالی که چرخه افزایش نرخ فدرال رزرو احتمالاً به اوج خود رسیده است، نرخ‌های ایالات متحده در برابر RBA بالاتر باقی می‌مانند، که باید فشار را بر AUD/USD حفظ کند. امروز، شاخص پیشرو Westpac استرالیا برای ماه سپتامبر منتشر می شود. مدار اقتصادی در جاهای دیگر پراکنده است، که باعث می شود روندهای ریسک غالب در راس بازار باقی بماند. در جاهای دیگر، پس از تأخیر داده های تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم، ارز چین همچنان تحت فشار است.

توصیه شده توسط توماس وست واتر

پیش بینی AUD رایگان خود را دریافت کنید

چشم انداز فنی یوان چین

یوان چین در ضعیف ترین سطح خود در برابر دلار است (بدون توجه به حرکت روزانه در اواخر سپتامبر). شاخص قدرت نسبی USD/CNH (RSI) از سطح 70 عبور کرد که نشان دهنده سطوح بیش از حد خرید است. این لزوما به این معنی نیست که عقب نشینی در راه است. حرکت بالاتر به سمت اوج نوسان روزانه در 7.2672 ممکن است در کارت باشد، زیرا روند همچنان مثبت است.

نمودار روزانه USD/CNH

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار ایجاد شده با TradingView

توصیه شده توسط توماس وست واتر

گزینه هایی برای مبتدیان

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع