باتری 4 سلولی 48 وات ساعت لیتیوم پلیمر

چون ما در این مقاله لیستی از بهترین لپ تاپ های مخصوص کارهای گرافیکی را براساس قیمت و با بودجه های مختلف معرفی کرده ایم که میتوانید از آن به عنوان یک راهنمای خرید استفاده بهترین لپتاپ های گیمینگ کنید. در این پردازندهها عبارتهایی دیده میشود که نسل پردازنده، مشخصات و توانایی پردازش را مشخص میکند همچنین در انتها پسوندهای شناسایی دیگری نیز مشاهده میشود که مقدار توان پردازش و مصرف این پردازندهها را نشان میدهد. نسلهای مختلف پردازندههای اینتل علاوه بر بهبود بخشیدن به فناوری ساخت و ارتقای خصوصیاتی مانند فرکانس هسته و حافظه کش، تغییرات دیگری نیز داشتهاند که باعث افزایش توان پردازشی و مصرف کمتر انرژی میشود.مثلا یک مدل پردازنده اینتل i5 سری U نسل ۸ نسبت به مدل مشابه نسل ۶ توان پردازشی تقریبا دو برابر دارد.

دلیل این موضوع هم کاملاً روشن است؛ لپ تاپ را به راحتی میتوان با خود به همه جا برد و در هر شرایطی مورد استفاده قرار داد اما رایانههای دسکتاپ محلی ثابت دارند و حمل و نقل آنها به این راحتیها امکانپذیر نیست. اگر شما بودجه مناسب برای خرید این لپ تاپ را دارید حتما برای خرید اقدام کنید ولی قبل از آن به داشتن گارانتی یکپارچه و اصلی آن دقت کنید. در حقیقت، بستگی به نوع فعالیت شما دارد، برای مثال اگر شما قصد انجام بازی های سنگین را دارید، قطعا این مدل لپ تاپ ها مناسب این کار نیستند ولی اگر شما برنامه نویس وب، دانشجو، دانش آموز و…

حافظه رم: 8 گیگابایت از نسل DDR4 که امکان ارتقاء و بروز رسانی آن تا 40 گیگابایت را خواهید داشت که یکی دیگر از محصولات شگرف در بخش رم بمشار میرود. و آنها را بررسی کنید پس اگر از طرفداران بازی های مبتنی بر لپ تاپ هستید، منتظر این مقاله باشید . اما با وجود کاهش قیمت حافظههای فلش بر پایه NAND، این روزها استفاده از درایوهای SSD در لپتاپها به ویژه مدلهای بالارده بسیار رایج شده است. این فناوری باعث میشود که لپتاپها فوقالعاده نازک و شیک باشند، اما آن روی سکه را هم ببینید. در این مقاله به بررسی بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل و لپ تاپ خواهیم پرداخت. بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل و تعمیرات لپ تاپ کدام است؟ اگر به دنبال بهترین لپ تاپ گیمینگ 2022 هستید که بتواند آخرین بازی ها را اجرا کند ، MSI GS66 انتخاب ما است.

در حال حاضر جدید ترین سری پردازنده های شرکت AMD پردازنده های Ryzen می باشند .اگر بخواهیم پردازنده های AMD را با intel مقایسه کنیم سری Ryzen در AMD به خوبی با سری core i در intel رقابت می کند . تقریبا میتوانید از هر برندی لپتاپ تهیه کنید، البته ما جدید ترین های این رنج قیمت را برای شما آماده کرده ایم که میتوانید آنها را مورد بررسی قرار دهید. این پارامتر برای گیمرها و افرادی که با تدوین فیلم ، ساخت انیمیشن ، بازی سازی و ساخت جلوه های ویژه سر و کار دارند مهم است. کار کردن با تاچپد خود لپتاپ هم میتواند برای بسیاری از افراد کار کاملا سختی باشد. افراد حاضر در پروژهی تَلِنت، با ساختن ویدیو برای دیجیکالا، به طور مستقیم از دیجیکالا کسب درآمد میکنند.

به طور کلی ضخامت بیشتر یک لپ تاپ از جذابیت ظاهری آن کم می کند ولی ممکن است این مورد به علت استفاده از سخت افزارهای قوی باشد که در این مورد بهتر است از ضخامت زیاد دستگاه صرف نظر کرد. که عبارت هستند ازRyzen (3,5,7,9) هرچه این عدد بالا تر باشد قدرت پردازش آن نیز بالا تر و بهتر است مثلا پردازنده های Ryzen 3 برای فعالیت های معمولی مناسب هستند در مقابل Ryzen (5,7,9) برای فعالیت های سنگین تر مانند : امور گرافیکی ، بازی ، تدوین فیلم ، رندر گیری ، طراحی صنعتی و.. لپتاپ گیمینگ Razer Blade 16 دارای وزنی حدودا 1.88 کیلوگرمی است و بدنه آن از ورق آلومنیومی ساخته شده است و پوشش آن به رنگ سیاه است.

به عنوان مثال می توانید پردازنده های کم مصرف، و متوسط، پردازنده هایی با توان بالا و پردازنده هایی با توان بسیار بالا و نسلهای جدید را در این سری مشاهده کرد. این روش را میتوانید برای مقایسه دو مدل کارت گرافیک نیز استفاده کنید. در کنار امکانات معمول، ارزان تین مک بوک اپل همراه با حسگر اثر انگشت و نور پسزمینه در اختیار خریداران قرار گرفته و برای امنیت بیشتر، کاربران میتوانند دستگاه را با حسگر اثر انگشت تعبیهشده بر روی آن باز قفل کنند. در لپ تاپهای گیمینگ ارزان قیمت گرافیک GTX 1050ti یا GTX 1650 نصب شده که میتواند بازیهای سنگین جدید را در تنظیمات گرافیکی متوسط با فریم ریت قابل قبولی اجرا کند. اما این یک لپ تاپ ارزان قیمت است. لپتاپهای این ردهی قیمتی همگی دارای نمایشگر فول اچ دی (و بهتر)، باتری قابل قبول و طراحیهای عمدتا سبک و جمع و جور هستند. از ThinkPad X1 Carbon زیبا تا Yoga 920 همهفنحریف، همگی جایزه منتخب منتقدین را گرفتهاند. چون لپ تاپ ها همگی وارداتی هستند و قیمت آن به نرخ ارز بستگی دارد.

رپرتاژ آگهی —————– با شروع سال تحصیلی جدید افراد زیادی به دنبال تهیه یک لپ تاپ مناسب برای استفاده دانشجویی و دانشآموزی هستند و میکوشند با کمترین هزینه ممکن، بهترینها را به دست بیاورند. لپ تاپ HP 15-dy1036nr بهترین گزینه در لیست بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی و گیمینگ برای افرادی است که میخواهند با کمترین هزینه ممکن، یک لپ تاپ خوب بخرند. بهترین لپ تاپ های گیمینگ : لپ تاپ های گیمینگ یکی از ابزار های بسیار اساسی برای علاقه مندان به دنیای گیمینگ است. حافظه رم: ۸ گیگابایت از نسل DDR4 که امکان ارتقاء و بروز رسانی آن تا ۱۶ گیگابایت را خواهید داشت.

همچنین ما بصورت روزانه قیمت لپ تاپ های مختلف از همه برندها را رصد و در این صفحه آپدیت میکنیم، تا شما از آخرین قیمت روز لپ تاپ همیشه باخبر باشید. سایز نمایشگر این لپتاپها بین ۱۴ تا ۱۵.۶ اینچ است. این کمپانی به خاطر وجود محصولات پرچمدار و فوقالعادهاش این افتخار را به دست آورده است. این حافظه های پر سرعت در برابر ضربه و شوک نیز مقاومند، که این نکته میتواند در انتخاب آگاهانه شما تاثیر گذار باشد. با توجه به این مشخصات لپ تاپ Strix G15 ایسوس براحتی میتواند بازیهای AAA جدید و تمام برنامههای مهندسی را اجرا کند و همچنین گزینهی ایدهآلی برای اجرای بازیهای شوتر اول شخص است. «لپتاپ ایسوس مدل ROG Strix G15» انواع مختلفی دارد که نسخهای با پردازندهی Ryzen 9 5900HX، گرافیک AMD RX6800M و نمایشگر ۱۵/۶ اینچ ۱۶۵ هرتز FHD میتواند بهترین لپتاپ گیمینگ در بازهی حدود ۶۰ میلیون تومان باشد. برند ایسوس در بین بقیه برند ها همانند ایسر و لنوو از محبوبیت بیشتری برخوردار است، به همین دلیل مدل های مختلفی از لپ تاپ های ایسوس از سری های راگ استریکس و راگ زفیروس در بازار موجود است. یکی از نمایندگیهای معتبری که محصولات ایسوس را به صورت آنلاین و حضوری (بیش از هشت شعبه حضوری) ارائه میکند، فروشگاه پلازا دیجیتال است.

تنها تفاوتلپتاپ Asus VivoBook R465EP-EB047 با لپتاپ شماره 2 سایر صفحه نمایش است که کمی کوچکتر از آن بوده که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری و حتی ساخت و کیفیت آن هر دو در یک سطح قرار دارند که شاید از دید کاربران بسیاری این دو یک محصول باشند اما سایر کوچکتر این محصول مناسب یکسری افراد خاص بوده و محصول فوق مناسب برای افرادی است که قصد دارند سایر ایکون های موجود در دسکتاپ را با سایز بیشتری مشاهده کنند. لپ تاپ ذن بوک 14 ایسوس طراحی بسیار ظریف و زیبایی داشته و بدون حاشیه بودن نمایشگر آن این جذابیت را چند برابر کرده است. ایسوس در این سری از لپتاپهای خود که مخاطب گیمر را هدف گرفته، بازدهی قطعات را تا میزان استانداردی بهبود ببخشد. علیرغم اینکه صفحه کلید این لپ تاپ چندان حرفهای نیست، اما همچنان میتواند نیازهای شما را مرتفع کند. 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD شاید کافی نباشد و نیاز داشته باشید که این مقدار را ارتقا دهید، اما SSD بودن آن سرعت بالایی را برای کاربر بهارمغان خواهد آورد. ایتنا- دانش آموزان در انتخاب لپتاپ مناسب برای خود مولفههای خاصی را در نظر میگیرند و بر همین اساس در ادامه فهرستی از برترین لپتاپهای موجود در بازار با بهرهمندی از این مؤلفهها معرفی شدهاند.

در ادامه به شما بهترین لپ تاپ های گیمینگ بین 40 تا 50 میلیون تومان را معرفی میکنیم. در کل تو این اوضاع اشفته بازار حقیقتا نباید انتظار داشته باشید که با 20 میلیون تومان بتونید محصولی با کیفیت همه فن حریف رو پیدا کنید من پیشنهاد میکنم لپ تاپ های 30 میلیونی رو هم یه نگاهی بندازید. همین ابتدا بگوییم که اگر میخواهید بهترین انتخاب را در این بازه قیمتی داشته باشید، هیچ گزینهای بهتر از چیزی نیست که ما در اینجا معرفی کردهایم. همچنین گاهی در بعضی سیستمهای حرفهای ، شاهد حضور کارتهای گرافیکی Quadro، Tesla، Radeon Pro و FirePro هستیم که از محصولات همین دو شرکت هستند. این لپ تاپ یک نوت بوک با پردازنده گرافیکی RTX 2060 Max-Q و عملکرد باورنکردنی پردازنده مرکزی AMD توانسته به یک تیم اختصاصی با سخت افزار عالی تبدیل شود. اگه به هر علت این لپ تاپ ایده آل شما نبود اطلاع بدید تا مدل های دیگه رو معرفی کنیم.