اهرم در فارکس چیست؟ اهرم فارکس توضیح داده شد


– بازبینی شده توسط نیک کاولی، 2 اوت 2021

بسیاری از افراد به دلیل میزان اهرمی که کارگزاران ارائه می دهند، جذب معاملات فارکس می شوند. اهرم به معامله گران اجازه می دهد تا در بازارهای مالی بیشتر از آنچه که باید برای آن پرداخت کنند، قرار بگیرند. معامله گران در همه سطوح باید درک کاملی از اهرم فارکس و نحوه استفاده مسئولانه از آن داشته باشند. این مقاله اهرم فارکس را به طور عمیق توضیح می دهد، از جمله تفاوت آن با اهرم در سهام، و اهمیت مدیریت ریسک.

اهرم در مثال fulchrum فارکس که حاشیه و اندازه معامله کامل را نشان می دهد

اهرم در معاملات فارکس چیست؟

اهرم در فارکس یک ابزار مالی مفید است که به معامله گران اجازه می دهد تا فراتر از سرمایه گذاری اولیه (سپرده) سطح بازار خود را افزایش دهند. این به این معنی است که یک معامله گر می تواند در یک سناریوی اهرم ده به یک، موقعیتی را با ارز 10000 دلاری وارد کند و تنها به 1000 دلار نیاز دارد. با این حال، دانستن این نکته ضروری است که سود و زیان با استفاده از اهرم افزایش می یابد. در سناریوهای نامطلوب بازار، معامله‌گری که از اهرم استفاده می‌کند حتی ممکن است پول بیشتری نسبت به سپرده‌اش از دست بدهد.

اهرم ده به یک به این معنی است که معامله گران می توانند در معرض a قرار بگیرند ارزش تصوری یا اندازه معامله، ده برابر بیشتر از سپرده/حاشیه مورد نیاز برای تامین مالی تجارت. این را می توان به روشی مشابه با سپرده گذاری 10٪ در خانه در نظر گرفت. شما به کل خانه دسترسی پیدا می کنید در حالی که فقط 10٪ از ارزش کامل را تامین می کنید.

اهرم معمولاً به صورت یک نسبت بیان می شود:

اهرمی که در کلمات بیان می شود

اهرم به صورت یک نسبت بیان می شود

ده تا یک

10:1

سی به یک

30:1

پنجاه به یک

50:1

مقدار اهرم فارکس در دسترس معامله گران معمولاً از طریق کارگزار شما در دسترس است و مقدار اهرم با توجه به استانداردهای نظارتی که در مناطق مختلف حاکم است متفاوت است.

اهرم در فارکس در مقابل اهرم در سهام

اهرم فارکس با مقدار اهرمی که هنگام معامله سهام ارائه می شود متفاوت است. این به دلیل این واقعیت است که جفت های اصلی FX نقدشونده هستند و معمولاً نوسانات کمتری را حتی نسبت به سهامی که اغلب معامله می‌شوند، نشان می‌دهند. در نتیجه، پوشش ریسک و ورود و خروج از معاملات در معاملات قابل مدیریت تر است 5.1 تریلیون دلار در روز بازار FX.

اهرم فارکس چگونه محاسبه می شود؟

معامله گران برای محاسبه اهرم به موارد زیر نیاز دارند:

  • ارزش تصوری معامله (اندازه تجارت)
  • درصد حاشیه

کارگزاران اغلب ارائه می دهند معامله گران با آ لبه درصد برای محاسبه حداقل سهام مورد نیاز برای تامین مالی تجارت. لبه و سپرده گذاری می توان به جای یکدیگر استفاده شود وقتی درصد حاشیه را به دست آوردید، به سادگی این را در ضرب کنید اندازه تجارت برای پیدا کردن مقدار سهام مورد نیاز برای انجام معامله

انصاف = درصد حاشیه x اندازه تجارت

برای محاسبه اهرم، به سادگی اندازه معامله را بر ارزش ویژه مورد نیاز تقسیم کنید.

قدرت نفوذ = اندازه تجارت/ انصاف

مثال اهرم فارکس

در زیر یک مثال معمولی از نحوه محاسبه اهرم با استفاده از فرمول های بالا آورده شده است:

  • اندازه تجارت: 10000 واحدهای پولی (یکی قرارداد کوچک در USD/JPY با اندازه تجارت برابر با 10000 دلار)
  • درصد حاشیه: 10%

انصاف = درصد حاشیه x اندازه تجارت

0.1 x 10 000 دلار

= 1000 دلار

قدرت نفوذ = اندازه تجارت/ انصاف

10000 دلار / 1000 دلار

= 10 بار یا 10:1

این مثال اصول اولیه نحوه استفاده از اهرم فارکس را هنگام ورود به معامله برجسته می کند. با این حال، باید توجه داشت که معامله گران نباید به سادگی حداقل مقدار مورد نیاز برای ورود به یک معامله را محاسبه کنند و سپس حساب را با آن مبلغ دقیق تامین کنند. معامله گران باید مراقب باشند تماس های حاشیه اگر موقعیت در جهت مخالف حرکت کند، ارزش حقوق صاحبان سهام را به زیر سطح قابل قبولی که توسط کارگزار تعیین می شود، می رساند.

تجارت فارکس با اهرم پتانسیل ایجاد زیان های بزرگ را دارد. ما یک سناریوی معمولی را محاسبه کرده ایم استفاده از اهرم بیش از حد می تواند حساب معاملاتی را تحت تاثیر قرار دهد و نتایج را جدول بندی کرد.

نحوه مدیریت ریسک اهرم فارکس

لوریج را می توان به عنوان یک شمشیر دو لبه توصیف کرد که نتایج مثبت و منفی را برای معامله گران فارکس فراهم می کند. به همین دلیل ضروری است که تعیین شود اهرم موثر مناسب و صدا را در خود جای دهد مدیریت ریسک.

معامله گران برتر هنگام معامله در فارکس از استاپ ها برای محدود کردن ریسک نزولی خود استفاده می کنند. در DailyFX ما توصیه می‌کنیم که در هر معامله‌ای منفرد، بیش از 1٪ از حقوق صاحبان سهام حساب را به خطر نیاندازید و برای تمام معاملات باز در هر مقطع زمانی، بیش از 5٪ از حقوق صاحبان سهام را ریسک نکنید.

علاوه بر این، معامله گران موفق از مثبت استفاده می کنند نسبت ریسک به پاداش در تلاش برای دستیابی به معاملات با احتمال بالاتر در طول زمان.

اجتناب از اشتباهات با اهرم بسیار مهم است. برای درک چگونگی جلوگیری از مشکلات دیگری که ممکن است معامله گران با آن مواجه شوند، ما را بررسی کنید برترین درس های تجارت راهنما.

نکات معاملاتی اهرمی

  • اگر تازه وارد فارکس هستید، حتماً از طریق ما با اصول تجارت فارکس به‌روز شوید راهنمای FX جدید.
  • به شدت توصیه می شود هنگام معامله با اهرم از استاپ استفاده کنید. تضمین متوقف می شود خطر منفی را از بین ببرید لغزش زمانی که بازارها به شدت نوسان دارند.
  • اهرم را به حداقل برسانید. در DailyFX ما 10٪ اهرم یا کمتر را توصیه می کنیم.
  • سیاست مارجین کارگزار فارکس را برای جلوگیری از تماس مارجین درک کنید.





منبع