اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه سوم 2.6 درصد رشد کرد، اما داده های تولید ناخالص داخلی ممکن است قدرت را بیش از حد نشان دهد.


نکات کلیدی تولید ناخالص داخلی سه ماهه سوم:

  • اقتصاد ایالات متحده در سه ماهه سوم به رشد بازگشت و با نرخ سالانه 2.6 درصد در مقابل 2.4 درصد پیش بینی شده رشد کرد.
  • گزارش تولید ناخالص داخلی به انعطاف پذیری اقتصادی علیرغم سخت شدن سریع شرایط مالی اشاره می کند، اما حسابداری ممکن است قدرت اساسی را اغراق کند.
  • داده‌های امروزی به عقب نگاه می‌کنند، بنابراین احتمالاً تأثیر عمده‌ای بر نقشه راه سخت‌تر فدرال رزرو نخواهد داشت.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بیشترین خوانده شده: چه زمانی نوسانات S&P 500 می تواند استراتژی تنوع سهام را شکست دهد؟ تجزیه و تحلیل VIX

پس از دو سه ماهه متوالی انقباض متوالی، اقتصاد ایالات متحده در دوره ژوئیه-سپتامبر به شدت بهبود یافت، که عمدتاً توسط بخش خارجی هدایت می‌شد، نشانه‌ای از اینکه فعالیت‌ها علیرغم سخت شدن سریع شرایط مالی، انعطاف‌پذیر هستند.

بر اساس گزارش وزارت بازرگانی ایالات متحده، تولید ناخالص داخلی در سه ماهه سوم، که وسیع ترین معیار کالاها و خدمات تولید شده توسط این کشور است، با نرخ سالانه 2.6 درصد رشد داشته است، بالاتر از انتظارات برای افزایش 2.4 درصدی، خروجی ای که احتمالا حداقل در حال حاضر اضطراب رکود اقتصادی را کاهش دهید.

با بررسی جزئیات گزارش، مخارج مصرف شخصی به دنبال افزایش 2 درصدی قبلی، 1.4 درصد افزایش یافته است، که نشان می دهد قدرت ماندگاری مصرف کننده در حال کاهش است اما هنوز شکسته نشده است، حتی با وجود اینکه تورم بالا همچنان با کاهش قدرت خرید، کیف پول ها را فشرده می کند.

داده های تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در یک نگاه

image1.png

منبع: دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده

به نوبه خود، سرمایه‌گذاری ناخالص داخلی خصوصی 8.5 درصد کاهش یافت و بیشتر ضعف در بخش مسکونی متمرکز شد که 26.4 درصد کاهش یافت که به وزن افزایش نرخ‌های وام مسکن و کاهش تقاضای مسکن در چارچوب سیاست‌های پولی محدودکننده فزاینده تسلیم شد. .

در همین حال، تجارت سهم مثبتی در رشد داشت و 2.7 واحد درصد به رقم تولید ناخالص داخلی بالا اضافه کرد، زیرا صادرات کالا و خدمات از افزایش واردات در دوره مورد بحث پیشی گرفت. اگرچه این امر دلگرم کننده است، اما با توجه به قدرت نسبی دلار آمریکا، ممکن است برای مدت طولانی ادامه پیدا نکند.

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

همه چیز در نظر گرفته شد؛ نتیجه تولید ناخالص داخلی قوی ممکن است حرکت را اغراق کند. به نظر می رسد فروش نهایی به خریدهای داخلی، معیاری کلیدی برای تقاضای داخلی، این ارزیابی را تایید می کند. این معیار، که مخارج و موجودی‌های بی‌ثبات دولت را در نظر نمی‌گیرد، پس از رشد 0.2 درصدی در سه ماهه قبل، تنها 0.5 درصد افزایش یافت که نشان‌دهنده ضعف اساسی در اقتصاد است.

داده‌های امروزی تغییر چندانی در برنامه‌های کوتاه‌مدت FOMC ایجاد نمی‌کند، و نشان می‌دهد که سیاست‌گذاران احتمالاً 75 امتیاز پایه دیگر را در کنفرانس نوامبر خود مطابق با قیمت‌گذاری فعلی بازار ارائه خواهند کرد.

با این حال، چشم‌انداز سیاست‌های پولی پس از نشست ماه آینده چندان قطعی نیست، زیرا چندین مقام فدرال رزرو از ترس اینکه چرخه انقباض انقباضی ممکن است باعث رکود شدید در آینده شود، درخواست کاهش سرعت افزایش نرخ بهره را آغاز کرده‌اند. .

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • تازه شروع کردی؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX





منبع