افزایش نوسانات GBP با تصمیم نمایندگان محافظه کار در مورد یک رهبر جدید


GBP/USD – قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • بوریس، ریشی یا پنی، نخست وزیر بعدی بریتانیا چه کسی خواهد بود؟
  • به نظر می رسد رالی امدادی استرلینگ به پایان رسیده است.

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش‌بینی جدید Q4 GBP ما را دانلود کنید

این کشور پنجمین نخست وزیر خود را در شش سال آینده خواهد داشت که امیدواریم هفته آینده بعد از آن معرفی شود لیز تراس کلید شماره 10 را روز پنجشنبه پس داد پس از 44 روز پر سر و صدا انتظار می رود روند انتخاب رهبر جدید حزب محافظه کار تا جمعه آینده، 28 اکتبر به پایان برسد. نامزدها برای ماندن در رقابت به حمایت حداقل 100 نماینده محافظه کار تا روز دوشنبه نیاز دارند.

در حال حاضر کتاب‌سازان بریتانیایی ریشی سوناک (5/6) را به عنوان برنده رقابت انتخاباتی معرفی می‌کنند و پس از آن بوریس جانسون (23/10) با پنی موردانت (13/2) در جایگاه سوم قرار دارد. آب گل آلود است، اما بوریس جانسون نیز تحت بررسی کمیته استانداردهای پارلمانی به دلیل گمراه کردن کشور در مورد رویدادهایی است که او در طول قرنطینه در آن شرکت کرد. علاوه بر این، ریشی سوناک و پنی موردانت هر دو خواهان شغل برتر هستند و بعید است که با هم در جهت یک حزب وحدت همکاری کنند، و این احتمال جدایی را برای بازگشت بوریس جانسون به شماره 10 باز می کند. مثل همیشه، هیچ چیز را نباید در سیاست بریتانیا بدیهی انگاشت.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

به دور از صحنه سیاسی، تقویم داده‌های اقتصادی بریتانیا برای هفته آینده سبک است و تنها آخرین تولیدات، خدمات و خوانش‌های ترکیبی S&P انگلستان با هر علاقه واقعی است.

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX.

پوند انگلیس در هفته گذشته تحت فشار بوده است زیرا رویدادهای سیاسی سنگین شده است. بهبودی از جهش پایین که منجر به معامله GBPUSD فقط به 1.0350 شد، در حال کاهش است، اگرچه این حرکت نیز توسط افزایش مجدد دلار آمریکا تقویت شده است. شکست در پایین نگه داشتن نوسان قبلی در 1.1420 باعث شده است که کابل قبل از آخر هفته به 1.1130 برگردد. بقیه نمودار روزانه منفی به نظر می رسد با GBPUSD زیر هر سه میانگین متحرک، در حالی که نزولی است “صلیب مرگ” ساخته شده در 8 اوت همچنان مانعی برای هر حرکت قابل توجهی است. اوج های پایین و پایین تر تصویر منفی را کامل می کنند.

نمودار روزانه GBP/USD

نمودار از طریق TradingView

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 56.84 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 1.32 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص معاملات 3.64 درصد بیشتر از دیروز و 22.84 درصد بیشتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران در کل معاملات خرده فروشی 3.64 درصد بیشتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 0.31 درصد بیشتر از دیروز و 8.93 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد یک سوگیری معاملاتی مخالف نزولی GBP/USD قوی تر.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -2٪ -14٪ -8٪
هفتگی -2٪ -3٪ -2٪

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع