افزایش نرخ یورو به عنوان منابع بانک مرکزی اروپا در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره


تجزیه و تحلیل EUR/USD و نکات گفتگو

  • افزایش یورو در منابع بانک مرکزی اروپا
  • افزایش یورو در حال حاضر صرفاً یک اصلاح است

*روزانهFX تصمیم به نرخ ECB را به صورت زنده پوشش می دهد تا بیشتر بدانید، کلیک کنید اینجا*

یورو: به دنبال منابع بانک مرکزی اروپا مبنی بر اینکه سیاست گذاران درباره افزایش ۲۵ یا ۵۰ واحدی نرخ بهره در نشست این هفته بحث خواهند کرد، یورو صبح امروز در حال افزایش است. علاوه بر این، بانک مرکزی اروپا گزارش می‌دهد که قراردادی را برای مشروط کردن خرید اوراق قرضه جدید به اهداف نسل بعدی اتحادیه اروپا و قوانین مالی اتحادیه اروپا انجام می‌دهد.

نمودار EUR/USD: بازه زمانی درون روز

جدیدترین EUR/USD: افزایش نرخ یورو به عنوان منابع بانک مرکزی اروپا در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره بحث می کنند

منبع: IG

در نتیجه، بازارهای پول اکنون در نشست این هفته به ارزش 40 واحد در ثانیه و تا جلسه سپتامبر حدود 100 واحد در ثانیه افزایش قیمت دارند. شایان ذکر است که صورتجلسه اخیر نشان می‌دهد که تعدادی از اعضا ترجیح داده‌اند که درها را برای افزایش بزرگ‌تر در جلسه جولای باز بگذارند. این دیدگاه توسط هولزمن، سیمکوس و کازاک از بانک مرکزی اروپا تکرار شده بود. بنابراین، این نشان می دهد که بحث در مورد افزایش بزرگتر از قبل در برنامه های این هفته بود. با این حال، علیرغم فضای بسیار نامطمئن اقتصاد کلان، بانک مرکزی اروپا احساس کرده است که باید با عدم افزایش نرخ ها در نشست ماه گذشته و همچنین تعهد به ۲۵ واحد در ثانیه در نشست این هفته، خود را به ترتیب بندی آنها محدود کند. به این ترتیب، اکنون سؤال این است که با ادامه بدتر شدن چشم‌انداز تورم، آیا این منابع نشانه‌ای از تمایل بانک مرکزی اروپا به دور شدن از دستورالعمل‌های آینده خود هستند. برای من این امر منطقی است، به ویژه در شرایط فعلی، ما نیز شاهد اقدامات مشابهی از سوی فدرال رزرو بوده ایم.

در بخش فنی، حرکت در EUR/USD اصلاحی به نظر می‌رسد و مناطق کلیدی در بالای صفحه هنوز نقض نشده‌اند. برای افزایش اطمینان از اینکه این چیزی فراتر از یک اصلاح است، شکستن 1.0340 و 50DMA ضروری است. به نظر من، یورو همچنان در یک روند نزولی قرار دارد، اگرچه، پس از شفافیت در جریان گاز روسیه و سیاست ایتالیا، چشم انداز بسیار واضح تر خواهد بود.

سطوح EUR/USD برای تماشا

مقاومت – 1.0340-50 (کمترین سطح 2017-2022)، 1.0485-90 (30 ژوئن/1 ژوئیهخیابان اوج / 55DMA).

پشتیبانی – 1.0000 (تعادل/شماره گرد)، 0.9952 (کم YTD).

ایده تجارت برتر سه ماهه سوم – یورو ممکن است برابری را بشکند





منبع