افزایش دلار آمریکا در حالی که دقایقی فدرال رزرو به افزایش بیشتر در بحبوحه ریسک افزایش تورم اشاره می کند


دقیقه فدرال رزرو و دلار آمریکا:

  • دلار آمریکا افزایش سود پس از دقایقی که فدرال رزرو نشان داد تعهد تزلزل ناپذیری به چرخه انقباض جنگ‌طلبانه دارد
  • سیاستگذاران اذعان دارند که باید کارهای بیشتری از نظر انقباض پولی انجام شود تا فشارهای قیمتی در اقتصاد کاهش یابد. تورم خطرات
  • بازده کاهش خود را پس از FOMC چند دقیقه از سیم ها عبور کنید

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشترین خوانده شده: چشم انداز قیمت طلا – مسیر کمترین مقاومت ممکن است در مشکلات بازده واقعی کمتر باشد

فدرال رزرو امروز صورتجلسه نشست 31 ژانویه / 1 فوریه خود را منتشر کرد که در آن این موسسه نرخ معیار خود را 25 واحد پایه به 4.50-4.75 درصد افزایش داد. این صورتجلسه هیچ بمب جنگ‌طلب جدید ارائه نکرد، اما دستورالعمل‌های اخیر را تقویت کرد مبنی بر اینکه برای بازگرداندن تورم به هدف 2 درصدی بانک مرکزی، کارهای بیشتری باید انجام شود.

با توجه به خلاصه‌ای از گزارش‌ها، اکثر شرکت‌کنندگان FOMC از کاهش سرعت افزایش نرخ بهره حمایت کردند، اگرچه برخی از مقامات از افزایش‌های بیشتر حمایت کردند.

در مورد تورم، سیاستگذاران خاطرنشان کردند که قرائت‌های CPI تعدیل شده است، اما همچنین اذعان داشتند که ریسک‌ها به سمت بالا هستند و روند بازگرداندن ثبات قیمت مدتی طول می‌کشد و نیاز به افزایش بیشتری دارد، به‌ویژه که تنگنای بازار کار همچنان فشار افزایشی را بر دستمزدها وارد می‌کند. .

با تمرکز بر فعالیت، گزارش این نشست دو روزه نشان داد که برخی از شرکت‌کنندگان چشم‌انداز رکودی را در سال 2023 مشاهده کردند و موازنه ریسک‌ها برای چشم‌انداز اقتصادی به سمت پایین منحرف شده است. علیرغم این ارزیابی، به نظر می رسد اتفاق نظر قاطع مسئولان این است که کار بانک مرکزی هنوز انجام نشده است.

بلافاصله پس از انتشار این صورتجلسه، بازده اوراق قرضه کاهش روزانه خود را کاهش داد و بالاتر رفت و دلار آمریکا را تقویت کرد و شاخص DXY حدود 0.34 درصد نزدیک به بالاترین سطح دو هفته ای در زمان نگارش مقاله افزایش یافت.

این حرکت‌ها در بازارهای FX و با درآمد ثابت می‌تواند در روزهای آینده تقویت شود، زیرا معامله‌گران با این واقعیت کنار می‌آیند که فدرال رزرو به هر قیمتی مسیر فعلی را حفظ خواهد کرد. برای سیاست‌های پولی، این بدان معناست که نرخ پایانه می‌تواند در تابستان امسال حدود 5.375 درصد باشد و تا زمانی که شواهد کافی مبنی بر کاهش نیروهای تورمی بر مبنای پایدار وجود داشته باشد، برای مدتی باقی می‌ماند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

شاخص دلار آمریکا (نمودار 5 دقیقه ای)

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

نمودار آتی شاخص دلار آمریکا، بازده خزانه و صندوق های فدرال رزرو

تصویری از یک کامپیوتر توضیحات به طور خودکار با اطمینان متوسط ​​تولید می‌شود





منبع