افزایش درآمد سهام اپل و آمازون – سهام اینتل در سه ماهه ناامید سقوط کرد


اپل، آمازون، اینتل – نقاط صحبت

  • اپل در خطوط بالا و پایین شکست می زند، سهم ها بالاتر می روند
  • آمازون از برآورد درآمد پیشی گرفت، سهام 12 درصد جهش کرد
  • سهام اینتل در سه ماهه ناامیدکننده به هم ریخت. 11 درصد کاهش یافت

پس از یک جلسه قوی برای سهام، اپل و آمازون پس از ارائه نتایج قوی سه ماهه و راهنمایی های خوش بینانه، احساسات صعودی را در جلسه بعد از ساعت کاری تقویت کردند. پس از چاپ تولید ناخالص داخلی صبح امروز، بازارها با آمادگی معامله گران برای نتایج این نام های سنگین وزن بالا رفتند. ترس از رکود اقتصادی و کند شدن فعالیت اقتصادی باعث شده است که بازدهی خزانه داری به بالاترین میزان خود در چرخه تبدیل شود و این امر باعث شده تا ریسک در اواخر دوره شکوفا شود. با افزایش نرخ بهره دیروز FOMC که فدرال رزرو را به محدوده “خنثی” خود رساند، بازارها برای قیمت گذاری در فدرال رزرو کمتر تهاجمی در ماه عجله کرده اند.س در پیش. در حالی که ترس از رشد باقی خواهد ماند، یک دوره قوی از درآمد شرکت ها ممکن است امکان ادامه حرکت صعودی اخیر را فراهم کند.

آمازون

درآمد آمازون Q2 22:

– درآمد: 121.2 میلیارد دلار (119.53 میلیارد دلار)

– EPS: -0.20 دلار (تخمینی 0.14 دلار)

سهام آمازون به دنبال زنگ پایانی تا 12 درصد جهش کرد، زیرا غول خرده‌فروشی تخمین‌های برتر را شکست داد و راهنمایی‌های خوش‌بینانه ارائه کرد. علیرغم پرداختن به هزینه‌های بالاتر، نوآوری و سرمایه‌گذاری در فن‌آوری‌های روباتی در انبارهای آمازون به این شرکت اجازه داد تا در کنترل هزینه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته باشد. این شرکت 3.9 میلیارد دلار ضرر در سرمایه گذاری خود در استارتاپ خودروهای برقی Rivian گزارش کرده است. خدمات وب آمازون (AWS) و درآمد تبلیغاتی هر دو از تخمین های وال استریت پیشی گرفتند، که در مقایسه با اعداد ناامیدکننده درآمد تبلیغات از طرف همتایان فناوری مانند فیس بوک و آلفابت است.

نمودار 1 ساعته آمازون

افزایش درآمد سهام اپل و آمازون - سهام اینتل در سه ماهه ناامید سقوط کرد

نمودار ایجاد شده با TradingView

سیب

سیب س3 22 درآمد:

– درآمد: 82.96 میلیارد دلار (قیمت 82.81 میلیارد دلار)

– EPS: $10.20 (تخمینی $1.16)

سهام اپل پس از زنگ پایانی کمی بالاتر رفت، زیرا این شرکت گزارش داده بود که بر اساس برآوردهای بالا و پایین تر از حد انتظار سقوط کرده است. در حالی که این شرکت هیچ راهنمایی ارائه نکرد، تیم کوک، مدیر عامل شرکت، فاش کرد که معتقد است درآمد در سه ماهه آینده علیرغم برخی از نرمی‌ها افزایش خواهد یافت. در حالی که رشد کند شد، مدیریت با توجه به “محیط عملیاتی چالش برانگیز” خوش بین بود. ترس از رکود، شرکت‌های فناوری و تراشه را مجبور کرده است که تخمین‌های فروش دستگاه‌های هوشمند را به عقب برگردانند. فروش آیفون بیش از پیش‌بینی‌ها بود و به 40.67 میلیارد دلار رسید. فروش مک در سه ماهه با مشکل مواجه شد و تیم کوک از دلار آمریکا قوی و محدودیت های عرضه برای عملکرد ضعیف نام برد.

نمودار 1 ساعته اپل

افزایش درآمد سهام اپل و آمازون - سهام اینتل در سه ماهه ناامید سقوط کرد

نمودار ایجاد شده با TradingView

اینتل

اینتل درآمد Q2 22:

– درآمد: 15.32 میلیارد دلار (17.95 میلیارد دلار)

– EPS: 0.29 دلار (قیمت 0.69 دلار)

برخلاف همتایان خود در زمینه فناوری، سهام اینتل به دلیل گزارش سه ماهه بی‌سودآوری این شرکت در حالی که دستورالعمل‌ها را نیز کاهش می‌دهد، سقوط کرد. سهام تا 11 درصد سقوط کرد زیرا هم درآمد و هم درآمد در دور از تخمین های وال استریت بود و پت گلسینگر مدیر عامل شرکت اعلام کرد که نتایج “پایین تر از استانداردهایی است که ما برای شرکت و سهامداران خود تعیین کرده ایم.” مدیریت تمام سال راهنمایی ارائه کرد که از برآوردها نیز خجالتی بود، با شرکت اکنون انتظار EPS تمام سال 2.30 دلار در مقابل 3.60 دلار را دارد. دیوید زیننر اظهار داشت: در حالی که شرکت ها به عملکرد خوب خود ادامه داده اند، مشاغل کوچک و متوسط ​​سفارشات محصولات اینتل را کاهش داده اند.

نمودار 1 ساعته اینتل

افزایش درآمد سهام اپل و آمازون - سهام اینتل در سه ماهه ناامید سقوط کرد

نمودار ایجاد شده با TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





منبع