افزایش بالقوه تسکین چشمی NZD/USD اما داده های CPI چین ممکن است احساسات APAC را تهدید کند


دلار نیوزیلند، NZD/USD، احساسات بازار، چین، CPI، چشم انداز فنی – نکات صحبت

  • بازارهای آسیا-اقیانوسیه در روز جمعه پس از نوسانات وال استریت با گشایش مختلط مواجه شدند
  • شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) چین در کانون توجه قرار گرفته است زیرا نگرانی های رشد بر احساسات تاثیر می گذارد
  • NZD/USD ممکن است پس از هفته ها از دست دادن، یک رالی امدادی را رقم بزند، اما روند صعودی محدود به نظر می رسد

توصیه شده توسط توماس وست واتر

مقدمه ای بر تجارت اخبار فارکس

چشم انداز روز جمعه آسیا و اقیانوسیه

بازارهای آسیا-اقیانوسیه پس از یک جلسه تجاری پرنوسان ایالات متحده با یک باز شدن مختلط روبرو هستند. شاخص S&P 500 0.66% رشد کرد و Nasdaq-100 (NDX) 0.5% رشد کرد. افزایش تعداد مطالبات بیکاری نشان دهنده قدرت در بازار کار ایالات متحده است، به طوری که ادعاهای اولیه برای هفته منتهی به 3 سپتامبر از 228 هزار در هفته قبل به 222 هزار کاهش یافت. با این حال، یک مسیر تهاجمی افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ممکن است سود بیشتر سهام در نیویورک را کاهش دهد.

بازدهی کوتاه مدت خزانه داری پس از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو افزایش یافت. رئیس فدرال رزرو بر تعهد خود برای کاهش قیمت ها تاکید کرد و اظهار داشت که عقب نشینی از سیاست های سختگیرانه خیلی زود خطرات خود را دارد. انتظار می‌رود که FOMC در 22 سپتامبر 75 امتیاز افزایش دهد.

ارزهای آسیایی یک شبه در برابر دلار آمریکا کاهش یافتند و دلار استرالیا، وون کره جنوبی و دلار نیوزیلند را کاهش دادند. اداره آمار استرالیا از کاهش بیش از حد انتظار در مازاد تجاری این کشور در ماه جولای خبر داد. این داده ها تأثیر گسترش قرنطینه کووید در چین را برجسته می کند. صادرات سنگ آهن و زغال سنگ به ترتیب 15 و 17 درصد کاهش یافت.

توصیه شده توسط توماس وست واتر

مبانی تجارت برک آوت

شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) چین برای ماه اوت در ساعت 01:30 به وقت گرینویچ قرار دارد. تحلیلگران انتظار دارند که شاهد افزایش CPI از 2.7 درصد به 2.8 درصد به صورت سالانه باشند. یک عدد تورم داغ به طور بالقوه تلاش ها برای افزایش رشد اعتبار در کشور را پیچیده می کند.

NZD/USD در کل معاملات اروپا و نیویورک حدود 0.3 درصد کاهش یافت. کره جنوبی نیز در برابر گرین بک پایین آمد. معامله گران با وجود کاهش قیمت نفت خام، که عموما حمایت کننده هستند، نسبت به ارزهای APAC نزولی در حال افزایش هستند. اما کاهش رشد در چین خطرات زیادی را برای منطقه به همراه دارد. کره جنوبی هفته گذشته رکورد کسری تجاری را برای ماه اوت گزارش کرد.

در جاهای دیگر، هند اعلام کرد که قصد دارد 20 درصد مالیات بر صادرات برنج اعمال کند. معاملات آتی برنج بیش از 1 درصد افزایش یافت، اگرچه قیمت ها در ماه سپتامبر حدود 3 درصد کاهش یافت. این حرکت ممکن است زیربنای قیمت ها در کوتاه مدت باشد. آسیا بیشترین برنج صادراتی هند را مصرف می کند. گفته می شود، حداقل در حال حاضر، احتمالاً این تأثیر بر منطقه APAC محدود شده است.

شروع می شود در:

اکنون زندگی کنید:

13 سپتامبر

( 02:09 GMT )

توصیه شده توسط توماس وست واتر

آماده سازی هفتگی تجارت کالا

برای وبینار ثبت نام کنید

همین الان ملحق شوید، همین الان بپیوندید

وبینار به پایان رسید

چشم انداز فنی NZD/USD

NZD/USD دوباره با پایین ترین سطح خود در ماه جولای رقابت می کند. با کاهش نزدیک به 1 درصدی قیمت ها در این ماه و پس از کاهش 2.76 درصدی در ماه آگوست، ممکن است افزایش قیمت ها در کار باشد. در این صورت، کاهش میانگین متحرک نمایی 9 روزه (EMA) مانند نیمه دوم آگوست مانعی برای گاوها خواهد بود.

فاصله زمانی بالاتر از آن، میانگین متحرک ساده 20 و 50 روزه (SMA) را مورد توجه قرار می دهد. نوسان ساز MACD در حال تعدیل است، که ممکن است منجر به تلاقی خط سیگنال شود، که می تواند باعث حرکت بالاتر شود.

نمودار روزانه NZD/USD

نمودار nzdusd

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس Westwater، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر





منبع