افت طلا، نقره و WTI


فناوری کالا: طلا (XAU/USD)، نفت خام WTI و نقره (XAG/USD)

  • طلا با کاهش سالانه کاهش می یابد (1676) در مناظر آن
  • نقره به زیر سطح حمایت کلیدی می‌شکند تا در پایین‌ترین حد سالانه معامله شود
  • نفت خام WTI دومین روز متوالی کاهش خود را پس از رد شدن در SMA 50 ثبت می کند.

طلا سقوط می کند، به سمت پایین سالانه حرکت می کند

طلا هر چه بیشتر ادامه می یابدروند نزولی مدت با جدیدترین پایین تر از آگوست و سپتامبر 2021 (1722). بالای متوسطمدت با این حال، اکشن قیمت پس از چاپ تمایل به حرکت بالاتر را نشان داده است پایین ترین سطح در ژوئیه که در نهایت موفق به شکستن بالاتر از روانشناسی سطح 1800. با سطح 1800 که ثابت می کند یک مهره سخت شکسته است، آ نزولی فراگیر لحن را برای ادامه طولانی تر تنظیم کنیدروند مدت. عقب نشینی صعودی هفته گذشته در 50 متوقف شد-عادت زنانهمیانگین متحرک ساده (SMA) در نتیجه چهار روز of روزهای پایین پی در پی.

کم است از نظر نزدیکمقاومت مدتتا یک آزمون مجدد از پایین ترین سطح سالانه در 1676.70سطحی که درست بالاتر از سطح کامل قرار دارد فیبوناچیبرگشت از 2020-2021 حرکت عمده. با این حال، اگر در حرکت نزولی فعلی شاهد خستگی کوتاه مدت باشیم، سطح 1722 به صورت مقاومت1755 من را به اضافه 1774 دنبال کرد.

را MACD شاخص نشان می دهد که حرکت در این سمت از حرکت نزولی است در حالی که RSI آشکار می کند که ما هنوز در سطح فروش بیش از حد معامله نمی کنیم.

نمودار روزانه طلا (XAU/USD).

جمع بندی فنی کالاها: کاهش طلا، نقره و WTI

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

نقره در زیر پشتیبانی کلیدی شکسته می شود تا نسخه جدید سالانه پایین را چاپ کند

مثل طلا، نقره نیز ادامه طولانی تر را نشان می دهدروند نزولی مدت پس از شکست در آزمایش مجدد ناحیه مقاومت aگرد 21.4022.10. این ارائه کرد اولین سیگنال می دهند که عقب نشینی صعودی داشته است تمام شدن شتاب، باز کردن یک آزمایش مجدد ازمنطقه پشتیبانی که شامل 61.8% اصلاح Fib (18.69) حرکت عمده 2020-2021 است. و 2019-2020سطح مقاومت (18.65).

اندیکاتور RSI عملکرد قیمت فعلی را نشان می دهداست لحظاتی دور از در نظر گرفتن فروش بیش از حد‘، که می تواند یک عقب نشینی کوتاه مدت به سمت منطقه مقاومت، پشتیبانی قبلی. سطح بعدی پشتیبانی Play سطح 16.95 است که دنبال می شود توسط چندپشتیبانی عمده سال در 15.65.

نمودار روزانه نقره ای (XAG/USD).

جمع بندی فنی کالاها: کاهش طلا، نقره و WTI

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

نمودار هفتگی به اضافه کردن زمینه به سطوح کلیدی ذکر شده در بالا کمک می کند، برجسته کردن قبل پivot نکته ها یا سطوحی که اقدام قیمت قبلاً رعایت می‌کرد.

نمودار هفتگی نقره (XAG/USD).

جمع بندی فنی کالاها: کاهش طلا، نقره و WTI

منبع: TradingView آماده شده توسط ریچارد اسنو

WTI فروش دو روزه را تجربه می کند

نفت خام WTI همچنان که به نوسان خود ادامه می دهد، فقدان جهت قابل تشخیص را نشان می دهد به طور کلی بین 85 و 95. دیروز، اکشن قیمت یک روند نزولی را تکمیل کرد که ظاهر شد درست در زیر 50 SMA، ارسال صبرنج در جلسه لندن کاهش یافت تا کنون.

نفت در حال حاضر تیests 61.8 افIB اصلاحی در 88.40 با چالش های نزولی بیشتر در 85.75، پس از آن اصلاح فیب 78.6% در 78.60 قرار دارد. در گزارش قبلی به چگونگی اندیکاتور RSI نگاه کردم درپوشوارونه پتانسیل از طریق آن خط وسط سداشت نشان داده شده شاخص معقول بودن of خستگی وارونه در طول روند نزولی بلندمدت – که این زمان نتوانست حفظ شود.

آراستقامت در 93 و سپس 96.44 ظاهر می شود و 100 دلار سطح روانی.

نمودار روزانه WTI (CL1!).

جمع بندی فنی کالاها: کاهش طلا، نقره و WTI

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع