اعتماد مصرف کننده CB برای ماه دوم کاهش می یابد، DXY کاهش می یابد


CB اعتماد مصرف کننده

  • شاخص اعتماد مصرف کننده ® کنفرانس هیئت مدیره کنفرانس برای دومین ماه کاهش یافت. شاخص در حال حاضر ایستاده است 100.2 کمتر از 102.2 در اکتبر.
  • DXY پس از گزارش به سمت پایین تر حرکت می کند، به سمت منطقه حمایت روزانه، سابقا مقاومت.
  • تجزیه و تحلیل در این مقاله از الگوهای نمودار و کلید حمایت و مقاومت سطوح برای اطلاعات بیشتر به جامع ما مراجعه کنید کتابخانه آموزش و پرورش

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

اعتماد مصرف کننده CB برای دومین ماه متوالی کاهش می یابد

شاخص وضعیت فعلی – بر اساس ارزیابی مصرف کنندگان از شرایط فعلی کسب و کار و بازار کار – به کاهش یافت 137.4 از 138.7 ماه گذشته.

شاخص انتظارات – بر اساس چشم انداز کوتاه مدت مصرف کنندگان برای درآمد، کسب و کار و شرایط بازار کار – کاهش یافت 75.4 از 77.9.

کمی عمیق تر به شاخص وضعیت کنونی کاوش می کنیم، انتظارات از شرایط اقتصادی “خوب” افزایش یافت، در حالی که انتظارات از شرایط اقتصادی “بد” کاهش یافت – نشان می دهد که بزرگترین عامل افت کلی در داده های اعتماد مصرف کننده CB ناشی از انتظارات بدبینانه برای اقتصاد است. کوتاه مدت (6 ماه).

image1.png

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

اعتقاد بر این است که اعتماد مصرف کننده با افزایش قیمت گاز و مواد غذایی کاهش یافته است. این، که با افزایش علائم کند شدن فعالیت اقتصادی توسط اقلام بزرگ بلیط مانند خانه اضافه شده است، شرایط کلی را بدتر می کند. دلار آمریکا پس از چاپ CPI ایالات متحده در 10 نوامبر مطابق با احساسات بازار به نوسان ادامه می‌دهد و دیروز همچنان به جریان اخبار پاسخ می‌دهد، زیرا فدرال رزرو گروه «شاهین‌ها» خود را در آستانه حضور پیش‌بینی‌شده پاول رئیس فدرال رزرو در فردا منتشر کرد.

DXY از محدوده روزانه قبل از چاپ داده ها عبور کرد و در لحظات بعد به شدت پایین تر شد و به سمت منطقه مقاومت قبلی (مستطیل آبی) برگشت.

نمودار 5 دقیقه ای سبد دلاری آمریکا

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع