اعتماد مصرف کننده و احساسات اقتصادی بیشتر می شود، ECB با قانون توازن سخت مواجه شد


  • EZ Consumer Confidence (نهایی) -28.8 در مقابل -25 قبلی.
  • احساسات اقتصادی EZ 93.7 واقعی در مقابل 97.3 پیش بینی تجدید نظر شده.
  • بانک مرکزی اروپا با چالش مواجه شوید تعادل ریسک های رکود و افزایش نرخ بالقوه.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

چشم انداز بنیادی یورو

اعداد نهایی اطمینان مصرف کننده از منطقه یورو در سپتامبر 2022 با 3.8 واحد کاهش به -28.8 رسید که پایین ترین میزان از زمان شروع سری در سال 1985 و مطابق با برآوردهای اولیه است. اکثر مولفه‌ها شامل ارزیابی‌های خانوارها از وضعیت مالی گذشته، چشم‌انداز وضعیت مالی آتی، قصد خرید عمده و انتظارات آن‌ها از وضعیت عمومی اقتصادی به کاهش شدید کمک کرده است. با توجه به نگرانی‌های انرژی در حال حرکت، ممکن است یک افزایش جزئی در احساسات صنعتی کوتاه مدت باشد.

توضیحات متن به طور خودکار تولید می شود

داده های اقتصادی زنده را از طریق ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی DailyFX

چشم انداز باقی مانده سال از ناحیه یورو همچنان تاریک است. این با تنش ژئوپلیتیکی پیرامون خرابکاری آشکار نورد استریم، که با منطقه یورو در حال حاضر در مورد هشتمین بسته تحریمی خود در حال بحث است، تشدید شده است. با این حال، کنترل گاز روسیه همچنان یک موضوع بحث برانگیز در این بلوک است و کمیسیون به دولت ها می گوید که به جای مداخله در بازار به تنهایی به ترکیبی از ابزارها نیاز دارند. این تنش مضاعف چیزی است که منطقه یورو ترجیح می دهد از آن اجتناب کند زیرا برای زمستانی نامطمئن آماده می شود.

رابط کاربری گرافیکی، توضیحات برنامه به طور خودکار تولید می شود

منبع: اقتصاد بلومبرگ

یورو اخیراً تحت فشار فزاینده ای قرار گرفته است و در تلاش برای بازگشت به سمت برابری است. اعداد احساسات ضعیف‌تر تنها کار بانک‌های مرکزی اروپا را بسیار سخت‌تر می‌کند، زیرا کنترل تورم به نظر می‌رسد. لفاظی های این هفته اعضای بانک مرکزی اروپا حداقل می گویند که با سخنرانان بیشتری در روز بعد، جنگ طلبانه بوده است. کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا که بی‌طرف تلقی می‌شد، اظهار داشت که در «چند نشست» بعدی نرخ‌ها را افزایش خواهند داد که او را در حال حاضر محکم در اردوگاه جنگ‌طلبان قرار می‌دهد. غافلگیری بزرگتر از سوی سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا، رن و سنتنو (در ماه اکتبر حق رای ندارد) بود که به ترتیب بی طرف و بی طرف در نظر گرفته شدند. هر دو در حمایت از پیاده‌روی‌های پیشرو که آن‌ها را به اردوگاه شاهین‌ها نزدیک‌تر می‌کند، آمدند. سوالی که سیاستگذار رن به آن اشاره کرد، تعادل بین تورم و ریسک های رکودی است که با کاهش اعتماد مصرف کننده و احساسات اقتصادی تقویت می شود.

واکنش بازار

یورو/دلار آمریکا نمودار 1H

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView تهیه شده توسط Zain Vawda

EURUSD بلافاصله پس از انتشار این خبر یک جهش 15 پیپ بالاتر را تجربه کرد که با توجه به کاهش احساسات اقتصادی و اعتماد مصرف کننده، تعجب آور بود.

در 1H ما در 20، 50 و 100-SMA معامله می کنیم که SMA 20 به SMA 50 و 100-SMA به سمت بالا می رود. این معمولاً به معنای حرکت صعودی است که ناحیه مقاومت در حدود 0.9850 جذاب به نظر می رسد.

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله EUR/USD

— نوشته شده توسط زین واودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع