اعتماد مصرف کننده ایالات متحده به طور غیرمنتظره ای افزایش یافت، اما نتوانست دلار آمریکا را افزایش دهد


نکات کلیدی اعتماد مصرف کننده ایالات متحده:

  • ضریب اطمینان مصرف کننده ایالات متحده در ماه مارس از 103.4 به 104.2 رسید که بالاتر از تخمین ها برای کاهش به 101.00 است.
  • بازگشت اندک در احساسات را می توان به بهبود متوسط ​​در شاخص انتظارات نسبت داد
  • را دلار آمریکا با توجه به تمرکز بازارها بر مشکلات بخش بانکی ایالات متحده و پیامدهای آن در مسیر صعود فدرال رزرو، یک سوگیری منفی را حفظ می کند.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

بیشتر بخوانید: چشم انداز دلار آمریکا – مسیر کمترین مقاومت پس از خروج فدرال رزرو از دیدگاه هاوکیش پایین تر است

معیار محبوبی از نگرش مصرف کنندگان ایالات متحده به طور غیرمنتظره ای در ماه مارس پس از دو ماه کاهش متوالی بهبود یافت و نشان داد که با وجود آشفتگی اخیر در بخش بانکداری ایالات متحده و تورم مداوم بالا، آمریکایی ها نسبت به چشم انداز کمتر بدبین شده اند.

بر اساس گزارش هیئت کنفرانس، اعتماد مصرف کننده در ماه مارس از 103.4 در فوریه به 104.2 رسید که بالاتر از برآوردهای اجماع برای عقب نشینی تا 101.00 بود.

با نگاهی به درونیات این نظرسنجی، شاخص وضعیت فعلی، بر اساس ارزیابی شرایط کسب و کار و بازار کار، از 153.00 به 151.1 کاهش یافت، اما انتظارات سنج که چشم انداز کوتاه مدت درآمد، محیط کسب و کار و فرصت های شغلی را دنبال می کند. بهبودی متوسطی را انجام داد و از 70.4 قبلی به 73.0 رسید.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

ویژگی های معامله گران موفق

نمودار اعتماد مصرف کننده ایالات متحده

image1.png

منبع: هیئت همایش

اعداد بهتر از حد انتظار نشان می دهد که مخارج خانوارها می تواند تا حدودی به لطف بازار کار قوی در ماه های آینده تا حدودی انعطاف پذیر باقی بماند. در هر صورت، شاخص اعتماد سرفصل بسیار پایین تر از سطوحی است که اغلب با اقتصاد سالم و پویا همراه است. این ممکن است نشانه ای از مشکلات اقتصادی در افق بلندمدت باشد.

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه‌گیری شد، پس از اینکه نتایج نظرسنجی از بین رفت، افزایش یافت، اما با توجه به تمرکز بازارها بر مشکلات سیستم بانکی پس از فروپاشی SVB و SBNY، یک سوگیری منفی در جلسه حفظ کرد.

در حالی که انتظارات همچنان در نوسان است، بسیاری از معامله گران بر این باورند که فدرال رزرو کار خود را به پایان رسانده است و سیاست گذاران به زودی برای مقابله با شرایط سخت تر اعتبار، به کاهش نرخ بهره در نیمه دوم سال می پردازند. در صورت تایید، این سناریو احتمالاً برای دلار آمریکا باد مخالف ایجاد خواهد کرد.

توصیه شده توسط دیگو کولمن

مبانی تجارت برک آوت

نمودار 5 دقیقه ای شاخص دلار آمریکا (DXY).

نمودار، نمودار خط توضیحات به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView





منبع