اسلاید استرلینگ ممکن است ادامه یابد زیرا نخست وزیر جدید با آزمایش های فوری روبرو می شود


GBP نکات کلیدی:

  • چشم انداز: نزولی
  • آمطابق با به اتاق بازرگانی بریتانیا افorecasts، بریتانیا در حال حاضر در رکود اقتصادی است و تورم به 14 درصد رسیده است.
  • شانس کهاسترلینگ تا پایان سال کمتر از دلار آمریکا است هستند به سرعت در حال سقوط.
  • انتخابات به عنوان طرح لیز تراس پیشتاز برای BoE به عنوان تهدیدی برای پوند و اوراق قرضه بریتانیا دیده می شود.

هفته پوند در حال بررسی

را پونداز پربارترین هفته خود لذت نبرد و زمین خود را در مقابل تیم از دست داد یورو و دلار آمریکا به ترتیب. با پایان یافتن ماه اوت، GBP بدترین زیان ماهانه خود را از اواخر سال 2016 به ثبت رساند و این روند تا اوایل سپتامبر ادامه یافت. پوند برای مدت کوتاهی تا 1.1499 کاهش یافتپایین ترین سطح از مارس 2020 که COVID-19 وارد بازار شد. GBPUSD از بالاترین سطح هفتگی 1.1757 به معامله کاهش یافت زیر 1.15، یک قطره از 280 پیپ های عجیب و غریب باقی مانده روی حصار روانشناسی کلیدی سطح 1.15. این ضررها به دلیل خرید دوباره دلار آمریکا و همچنین بدتر شدن چشم انداز اقتصادی به وجود آمد.

چشم انداز رسیدن پوند به برابری با دلار آمریکا روز به روز کمتر عجیب و غریب می شود. در حالی که بریتانیا با چالش‌های بسیاری مواجه است که سایر کشورها تجربه کرده‌اند، این امر با مجموعه‌ای از مشکلات منحصر به فرد خود ترکیب شده است. رشد به کندی تنظیم شده است به علاوه در ماه‌های آینده، بر اساس پیام صریح از سقوط شاخص‌های پیشرو، مدت زیادی طول نمی‌کشد که بریتانیا با رکود معاشقه می‌کند. طبق گزارش اتاق بازرگانی بریتانیا forecasts انگلستان است آقبلاً در یک rتفریط بامنتورم به ساعتآن 14 درصد در اواخر سال.

پیش بینی پوند انگلیس (GBP): سقوط استرلینگ ممکن است ادامه یابد زیرا نخست وزیر جدید با آزمایش های فوری روبرو می شود

نخست وزیر جدید ورودی برای بریتانیا

رقابت برای نخست‌وزیر بعدی بریتانیا به اوج خود می‌رسد بر دوشنبه با این اعلامیه در حدود ساعت 12:30 GMT انتظار می رود. پیشتاز فعلی لیز تراس و متحدانش دارند B را ساخته استoاین یک کیسه بوکس سیاسی است که مدیریت فرماندار اندرو بیلی در مورد عواقب پس از همه گیری را به کانون توجه می کشاند. خانم. تراس به عنوان برنامه خود در رقابت های انتخاباتی موج ایجاد کرده است را بoE به عنوان تهدیدی برای پوند و اوراق قرضه بریتانیا در نظر گرفته می شود. افکار تراس در مورد چگونگی مدیریت بانک انگلستان در حال افزودن به لیست فزاینده ای از تهدیدات برای ارزش پوند و اوراق قرضه دولتی بریتانیا هستند. نگرانی اصلی ناشی از لفاظی تراس مبنی بر تغییر بالقوه تمرکز سه دهه ای بر مبارزه با تورم و گفتن است. سیاستگذاران برای استفاده از ابزارهایی که در دهه 1980 بی اعتبار شده بودند. بخشی از راه حل او شامل یک لرزش رادیکال استاز نحوه برخورد با بدهی کووید و بررسی Boدستور E. در حال حاضر، بازارها در هیچ تغییر عمده ای قیمت گذاری نمی کنندس برای BoE زیرا ضعف GBPUSD کار بیشتری دارد با احساس الفگرد تورم و را قدرت از دلار آمریکا. اما اگر این اتفاق بیفتد، می‌توانیم شاهد یک فروش در قیمت طلایی و یک فروش در استرلینگ باشیم، با چشم‌انداز برابری با دلار آمریکا.

تقویم اقتصادی انگلستان برای هفته پیش رو

با شروع سپتامبر، انگلستان تقویم اقتصادی است برای لذت بردن از یک هفته آرام تنظیم شده است. بالای دوره از هفته، آنجا تنها یکی است انتشار داده با رتبه “بالا”.، در حالی که ما نیز داریم دو انتشار داده‌های دارای رتبه متوسطس. اعلامیه نخست وزیر بریتانیا به عنوان یک انتشار با رتبه بالا اضافه شده است، زیرا باید انتظار داشت زمانی که اخبار از بین می روند، نوسانات را نشان دهد.

اینجا این دو هستند“امتیاز” بالا رویدادسبرای هفته پیش رو on تقویم اقتصادی:

  • بر دوشنبه، 5 سپتامبر، ما داریم S&P Global/CIPS خدمات انگلستان PMI Fموعد نهایی در ساعت 08:30 به وقت گرینویچ.
  • روز دوشنبه 5 سپتامبر، نخست وزیر جدید بریتانیا ساعت 12 در وست مینستر معرفی می شودساعت30 GMT

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

نمودار روزانه GBPUSD، 2 سپتامبر 2022

پیش بینی پوند انگلیس (GBP): سقوط استرلینگ ممکن است ادامه یابد زیرا نخست وزیر جدید با آزمایش های فوری روبرو می شود

منبع: TradingView، تهیه شده توسط Zain Vawda.

چشم انداز GBPUSD و افکار نهایی

را پوند در این سال تحت تأثیر ریسک پذیری گسترده تر قرار گرفته است. افزایش نرخ بهره در ماه اوت با مجموعه ای از پیش بینی های اقتصادی وخیم همراه بود، مرکب شده توسط سخنان جنگ طلبانه فدرال رزرو در سمپوزیوم جکسون هول که GBPUSD را به پایین ترین سطح سالانه رساند.. پوند بریتانیا همچنان در موقعیتی نامطمئن باقی می ماند که نشان می دهد اخیر داده ها با افزایش در CPI برای بقیه سال پیش بینی شده است همچنین انتظارات افزایش نرخ. انتظارات افزایش نرخ از زمان سمپوزیوم جکسون هول بار دیگر افزایش یافته است و بازارها در حال حاضر تا پایان سال 176 واحد بر ثانیه قیمت دارند که نتوانسته این کاهش را متوقف کند. (معمولاً افزایش انتظارات افزایش نرخ باید پوند را تقویت می کرد). این احتمال قوی وجود دارد که هر حرکت قابل توجهی در این جفت با چرخه انقباض جهانی و همچنین مسیری که نخست وزیر جدید بریتانیا در پیش گرفته است تسهیل شود، زیرا هر دو نامزد سیاست های پولی را هدف خواهند گرفت.

کاهش 280 واحدی پیپ این هفته در GBPUSD باعث شده است که این جفت از سطح کلید روانشناسی 1.1500 پایین تر باشد و در عین حال زیر قیمت نیز معامله شود. 20، 50، و 100-SMA. با شروع هفته، شیب نزولی که توسط SMA نمایش داده می شود، نوید خوبی برای پوند نیست. ما آن را داریم پسوند fib 1.618 سطح در حدود سطح 1.1432 که انتظار دارم به زودی برآورده شود. از آنجایی که ما به طور قابل توجهی بدون عقب نشینی پایدار حرکت کرده ایم، می توانیم شاهد جهش اولیه هفته باشیم که ممکن است فرصتی را برای فروشندگان بالقوه فراهم کند تا موقعیت خود را ارزیابی کنند.

منابع برای معامله گران

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، پیش بینی معاملات سه ماهه، تحلیلی و وبینارهای آموزشی روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

– نوشته شده توسط زین وودا برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع