استفاده از دستورات توقف ضرر در معاملات فارکس


– بازبینی شده توسط نیک کاولی، 8 اوت 2022

حرکات بازار می تواند غیرقابل پیش بینی باشد و توقف ضرر یکی از معدود مکانیسم هایی است که معامله گران باید در برابر ضررهای بیش از حد محافظت کنند. در بازار فارکس استاپ ضرر در فارکس به اشکال و روش های مختلف اعمال می شود. این مقاله به تشریح این اشکال مختلف از جمله استاپ های ثابت و توقف های انتهایی می پردازد و همچنین اهمیت توقف ضرر در معاملات فارکس را برجسته می کند.

استاپ ضرر چیست؟

توقف ضرر فارکس تابعی است که توسط کارگزاران برای محدود کردن زیان در بازارهای نوسانی که در جهت مخالف معامله اولیه حرکت می کنند ارائه می کند. این تابع با تنظیم یک سطح توقف ضرر، مقدار مشخصی اجرا می شود پیپ ها دور از قیمت ورودی توقف ضرر را می توان به آن متصل کرد معاملات بلند یا کوتاه آن را به ابزاری مفید برای هر استراتژی معاملاتی فارکس تبدیل می کند.

چرا دستور توقف ضرر مهم است؟

توقف ها به دلایل متعددی حیاتی هستند، اما واقعاً می توان آن را به یکی خلاصه کرد چیز: ما هرگز نمی توانیم ببینیم آینده. صرف نظر از اینکه این راه‌اندازی چقدر قوی است، یا چه مقدار اطلاعات ممکن است در همان جهت باشد – آینده واحد پول قیمت ها برای بازار ناشناخته هستند و هر معامله یک ریسک است.

در DailyFX ویژگی های معامله گران موفق تحقیق، این یک یافته کلیدی بود – معامله گران در واقع اکثر اوقات در بسیاری از جفت ارزها برنده می شوند. نمودار زیر نشان می دهدس برخی از جفت های رایج تر.

درصد برنده فارکس

همانطور که می بینید، تیرادرها با موفقیت بیش از نیمی از زمان را در اکثر جفت های رایج برنده می شدند، اما به دلیل آنها مدیریت مالی اغلب بود بد آنها هنوز در حال از دست دادن پول در تعادل بودند.

معامله گران هنگام اشتباه کردن (در رنگ قرمز) بسیار بیشتر از زمانی که درست بودند (آبی) ضرر کردند.

سود و زیان فارکس

در مقاله چرا بسیاری از معامله گران پول خود را از دست می دهند؟دیوید رودریگز توضیح می دهد که معامله گران می توانند این مشکل را صرفاً با جستجوی یک هدف سود برطرف کنند حداقل به اندازه توقف ضرر. یعنی منمعامله گر فا موقعیتی را با توقف 50 پیپ باز می کند، حداقل به دنبال هدف سود 50 پیپ باشید.

به این ترتیب، اگر یک معامله گر بیش از نیمی از زمان را برنده شود، شانس خوبی برای سودآوری دارد. اگر معامله گر بتواند 51 درصد از معاملات خود را برنده شود، می تواند به طور بالقوه شروع به تولید سود خالص کند – گامی قوی به سمت m.oاهداف معامله گران.

استراتژی های توقف ضرر فارکس

در زیر آمده است پنج استراتژی هایی که باید در معاملات فارکس خود هنگام قرار دادن دستورات توقف ضرر اعمال شوند:

1. تنظیم استاپ استاتیک

معامله گران می توانند تنظیم کنند فارکس با پیش بینی تخصیص استاپ ضرر و عدم حرکت یا تغییر توقف تا زمانی که معامله به قیمت توقف یا حد برسد، در قیمت ثابت متوقف می شود. سهولت این مکانیسم توقف، سادگی آن است و توانایی معامله گران برای اطمینان از اینکه به دنبال حداقل هستند. یک به یک نسبت ریسک به پاداش.

به عنوان مثال، بیایید یک معامله گر نوسانی در کالیفرنیا را در نظر بگیریم که در طول این مدت موقعیت هایی را آغاز می کند جلسه آسیایی; با این پیش بینی که نوسانات در طول اروپایی یا جلسات ایالات متحده بیشترین تأثیر را بر معاملات آنها خواهد داشت.

این معامله‌گر می‌خواهد به معاملات خود فضای کافی برای کار بدهد، بدون اینکه در صورت اشتباه بودن، از سهام خود صرف نظر کند، بنابراین یک توقف ثابت 50 تعیین می‌کند. پیپ ها در هر موقعیتی که آنها ایجاد می کنند. آنها می خواهند یک هدف سود حداقل به اندازه فاصله توقف تعیین کنند، بنابراین هر سفارش محدود برای حداقل 50 پیپ تنظیم می شود. اگر معامله گر بخواهد a را تنظیم کند یک به دو نسبت ریسک به پاداش در هر ورودی، آنها به سادگی می توانند یک توقف ثابت را روی 50 پیپ، و یک حد استاتیک را در 100 پیپ برای هر معامله ای که شروع می کنند، تعیین کنند.

2. استاتیک استاپ بر اساس اندیکاتورها

برخی از معامله گران توقف های ایستا را یک قدم جلوتر می گذارند و فاصله توقف ایستا را بر اساس شاخصی مانند میانگین محدوده واقعی. مزیت اصلی این امر این است که معامله گران از اطلاعات واقعی بازار برای کمک به تنظیم آن توقف استفاده می کنند.

بنابراین، اگر یک معامله گر یک توقف ثابت 50 پیپ را تنظیم کند ضرر – زیان با حد استاتیک 100 پیپ مانند مثال قبلی – آن 50 پیپ استاپ در یک بازار بی ثبات به چه معناست، و آن 50 پیپ استاپ در یک بازار آرام به چه معناست؟

اگر بازار آرام باشد، 50 پیپ می تواند حرکت بزرگی باشد و اگر بازار بی ثبات باشد، همان 50 پیپ را می توان به عنوان یک حرکت کوچک نگاه کرد. با استفاده از شاخصی مانند میانگین محدوده واقعی، یا نقاط محوری، یا نوسانات قیمت می تواند به معامله گران اجازه دهد تا از اطلاعات اخیر بازار برای تجزیه و تحلیل دقیق تر خود استفاده کنند مدیریت ریسک گزینه ها.

میانگین محدوده واقعی می تواند به معامله گران در تنظیم توقف کمک کندس با استفاده از اطلاعات اخیر بازار

میانگین محدوده واقعی (ATR) در فارکس

ما از طریق چنین مکانیزمی قدم می زنیم مقاله ما در مدیریت ریسک با ATR (متوسط ​​محدوده واقعی).

3. توقف های دنباله دار دستی

برای معامله گرانی که می خواهند بیشترین کنترل را داشته باشند، فارکس استاپ ها می توانند به صورت دستی توسط معامله گر جابجا شوند، زیرا موقعیت به نفع آنها حرکت می کند.

نمودار زیر حرکت توقف ها را در موقعیت کوتاه نشان می دهد. همانطور که موقعیت به نفع معامله بیشتر می شود (پایین تر)، معامله گر متعاقباً سطح توقف را پایین تر می برد. هنگامی که روند در نهایت معکوس شد (و اوج های جدید ایجاد شد)، موقعیت متوقف می شود.

معامله‌گر در یک روند نزولی قوی، برای کاهش نوسان اوج متوقف می‌شود

توقف ضرر فارکس توقف دستی

نگاهی به روند معاملات با توقف های بعدی با نوسانات قیمت برای بیشتر اطلاعات در مورد نحوه اجرای تریلینگ استاپ

4. توقف های دنباله دار

توجه به این نکته مهم است که برخی از حوزه‌های قضایی به کارگزاران اجازه می‌دهند تا عملکرد توقف پایانی را اعمال کنند

استاتیک متوقف کردن تلفات می تواند بهبود گسترده ای را به همراه داشته باشد آ رویکرد معامله گران جدید، اما معامله گران دیگر از توقف ها به روشی متفاوت برای ادامه کار استفاده کنید حداکثر کردنه مدیریت پول آنهاتوقف‌های انتهایی، توقف‌هایی هستند که با حرکت معامله به نفع معامله‌گر، در تلاش برای کاهش بیشتر خطر نزولی نادرست بودن در معامله، تعدیل می‌شوند.

به عنوان مثال، فرض کنید که یک تاجر a را گرفت موقعیت طولانی در یورو/دلار آمریکا در 1.1720، با یک 167 پیپ استاپ در 1.1553. اگر معامله به 1 برسد.1720، معامله گر ممکن است به تعدیل توقف خود تا 1 نگاه کند.1720 از مقدار توقف اولیه 1.1553 (تصویر زیر را ببینید).

این چند کار را برای معامله گر انجام می دهد: توقف را به قیمت ورودی آنها منتقل می کند که به آن نیز معروف است “سرقت” به طوری که اگر یورو/USD معکوس می شود و در برابر معامله گر حرکت می کند، حداقل آنها با زیان مواجه نخواهند شد زیرا توقف روی قیمت اولیه اولیه آنها تعیین شده است.

این سربه سر توقف اجازه می دهد tاو تاجر برای حذف ریسک اولیه خود در تجارت.پس از آن، معامله گر می تواند به دنبال این باشید که این ریسک را در یک فرصت تجاری دیگر قرار دهید، یا به سادگی آن مقدار ریسک را از جدول دور نگه دارید و از یک موقعیت محافظت شده در یورو طولانی خود لذت ببرید./تجارت دلار

توقف های سر به سر می توانند به معامله گران در حذف ریسک اولیه خود از معامله کمک کنند

استاپ ضرر فارکس پس از پایان

5. توقف های دنباله دار ثابت

معامله گران همچنین می توانند توقف های انتهایی را تنظیم کنند تا توقف به صورت تدریجی تنظیم شود. برای مثال، معامله‌گران می‌توانند توقف‌هایی را برای تنظیم هر 10 حرکت پیپ به نفع خود تنظیم کنند.

استفاده كردن یک نمونه ای از معامله گر خرید یورو/USD در 1.3100 با توقف اولیه در 1.3050 – پس از یورو/USD تا 1.3110 حرکت می کند، استاپ 10 پیپ تا 1.3060 تنظیم می کند. پس از حرکت 10 پیپ دیگر در یورو/USD تا 1.3120، استاپ یک بار دیگر 10 پیپ دیگر را به 1.3070 تنظیم می کند. این روند تا زمانی ادامه خواهد داشت که به سطح استاپ برسد یا معامله گر به صورت دستی معامله را ببندد.

استاپ های ثابت دنباله دار با افزایش های تعیین شده توسط معامله گر تنظیم می شوند

اگر معامله از آن نقطه معکوس شود، معامله‌گر در 1.3070 متوقف می‌شود، برخلاف توقف اولیه 1.3050. پس انداز 20 پیپ بود که توقف تنظیم نشده بود.

خواندن بیشتر برای بهبود مهارت ها و اعتماد به نفس در معاملات فارکس

  • تجارت در بازار فارکس امکان استفاده از انواع دیگر را فراهم می کند انواع سفارش که می تواند به سود معامله گر باشد. زمانی را صرف کنترل این موارد کنید تا در مدیریت معاملات خود اطمینان بیشتری داشته باشید.
  • معامله گران معمولاً هنگام معامله در بازارهای رایج FX به احساسات مشتری خرده فروشی نگاه می کنند. DailyFX چنین داده هایی را بر اساس احساسات مشتری IG.
  • DailyFX میزبانس چندگانه وبینارها در طول روز، پوشش تعدادی از موضوعات مرتبط با برایبازار رکس مانند حرکات بانک مرکزی، اخبار ارز و الگوهای نمودار فنی دنبال می شود.
  • برای درگیر شدن در دنیای بزرگ و هیجان انگیز فارکس، ما را بررسی کنید راهنمای تجارت فارکس برای مبتدیان.





منبع