استرالیای انعطاف پذیر توسط کالاها با وجود PMI Miss، فدرال رزرو در تمرکز


AUD/USD تجزیه و تحلیل و نقاط صحبت

  • Aussie PMI miss > US PMI miss.
  • با ناامید شدن داده های اقتصادی ایالات متحده، فدرال رزرو تحت فشار قرار گرفت.
  • AUD/USD منطقه کلیدی تلاقی.

پیش بینی بنیادی دلار استرالیا: صعودی

را دلار استرالیا با توجه به این واقعیت که تولید و خدمات استرالیایی، هفته را با وضعیت نسبتا مثبتی به پایان رساند PMIبرای ژوئیه کاهش یافت. هر دو چاپ بالاتر از سطح 50 نقطه میانی (منطقه انبساطی) باقی ماندند، اما بدتر شدن تأثیر آن را برجسته می کند. تورم و رکود اقتصادی ترس از داده های اقتصادی استرالیا چیزی که استرالیا را به بالاترین سطح ماهانه رساند، فقدان PMI در ایالات متحده بود که قرائت ترکیبی و خدمات را به منطقه انقباضی سوق داد. با این حال، دلار استرالیا به عنوان نماینده ای برای ریسک در فضای ارزی است، در صورت ادامه این روند و رشد روایت رکود، می تواند در ماه های آینده کاهش یابد.

هفته آینده، تقویم اقتصادی (به زیر مراجعه کنید) تحت تسلط داده‌های متمرکز ایالات متحده است و کانون توجه به شدت به سمت فدرال رزرو معطوف شده است. نرخ بهره تصمیم با تورم استرالیا تنها رویداد پر تاثیر مربوط به AUD است. به نظر می رسد اجماع بازار پول در مورد الف حل و فصل شود 75bps علیرغم موارد قبلی صعود کنید شاهین نظرات برخی فدرال رزرو مقاماتی که منجر به ظهور الف 100bps امکان پذیری. این قیمت گذاری مجدد به دلار استرالیا کمک کرده است در حالی که برخی از صادرات کالاهای کلیدی استرالیا (سنگ آهن، طلا و زغال سنگ) مقداری افزایش قیمت را نشان داده اند.

تقویم اقتصادی

پیش‌بینی هفتگی AUD/USD: Aussie انعطاف‌پذیر توسط Commodities با وجود PMI Miss، Fed در تمرکز

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

در ادامه، دلار استرالیا بین احساسات ریسک جهانی و وضعیت حامی رشد AUD درگیر خواهد شد، در حالی که عوامل رشد ایالات متحده و چین با سرنوشت جفت AUD/USD مبارزه می کنند.

AUD/USD TECHNICAL Analysis

نمودار روزانه AUD/USD

پیش‌بینی هفتگی AUD/USD: Aussie انعطاف‌پذیر توسط Commodities با وجود PMI Miss، Fed در تمرکز

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

AUD/USD روزانه اقدام قیمتبه روز جمعه افزایش یافته است و اکنون بخش مقاومت خط روند بلندمدت را آزمایش می کند گوه افتادن-مانند نمودار الگو (سیاه). شکست تایید شده می‌تواند نشان‌دهنده پیشرفت بیشتر در این مورد باشد 0.7000روانشناسی سطح منطقه مقاومت کلیدی بعدی است.

سطوح مقاومت کلیدی:

  • 100 روزه EMA (رنگ زرد)
  • 0.7000
  • مقاومت گوه (مشکی)

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • EMA 50 روزه (آبی)
  • EMA 20 روزه (بنفش)
  • 0.6824 (23.6٪ فیبوناچی)

داده های احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حال حاضر هستند بلند بر AUD/USD، با 57% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند. در DailyFX ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما تغییرات اخیر در موقعیت‌یابی بلند و کوتاه منجر به یک سوگیری محتاطانه کوتاه‌مدت می‌شود.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas





منبع