استراتژی معاملاتی فارکس

بهترین معامله گران فارکس همیشه در جستجوی نحوه تجارت موفق فارکس با توجه به سبک ها و استراتژی های مختلف هستند، تا بتوانند با توجه به شرایط فعلی بازار، مورد مناسب را انتخاب کنند. بهترین استراتژی های معاملاتی از این نوع نیاز به صبر و نظم بی نظیر تریدرها دارند. در حالی که راهنماهای زیادی برای تریدرهای حرفه ای فارکس در استراتژی های معاملاتی در دسترس است، بهترین استراتژی فارکس برای سودهای سازگار تنها از طریق تمرین گسترده و تلاش حاصل می شود. این سبک ها در طول سال ها به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است و هنوز هم در لیست بهترین استراتژی های معاملاتی فارکس در سال ۲۰۲۱ به عنوان گزینه محبوب باقی مانده است. بنابراین، ممکن است برای کشف استراتژی معاملاتی فارکس نیاز به آزمایش داشته باشید. بنابراین، پستی و بلندی های اخیر را می توان معیارهایی دانست که به وسیله آنها قیمت های فعلی ارزیابی می شوند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سایت فارکس دیلی لطفا به بازدید از وب سایت ما.

این بدان معنی است که شما باید شخصیت خود را در نظر بگیرید و با توجه به فکر و نظر خود بهترین استراتژی فارکس را انجام دهید. بهترین تریدرهای فارکس از استراتژی نمودارهای روزانه به عنوان یک استراتژی کوتاه مدت استفاده می کنند. استفاده از توقف های بزرگتر به این معنی نیست که سرمایه های بیشتری را در معرض خطر قرار می دهید. به منظور مدیریت ریسک این کار را انجام می دهند. مناسب ترین جفت ارز برای تجارت با استفاده از این استراتژی EUR / USD ، USD / JPY ، GBP / USD و AUD / USD معرفی می شوند. استفاده از این استراتژی و قوانین آن به حفظ نظم و انضباط تجارت شما کمک می کند. میزان استفاده از اصول و قوانین در هر ترید متفاوت خواهد بود. دقت کنید که عملکرد گذشته شاخص قابل اعتمادی برای نتایج آینده نخواهد بود. به این دلیل که تریدرها و کسانی که معاملات بسیار زیادی در بازار انجام می دهند، اقدامات قیمتی خاصی را در این نقاط پیش بینی می کنند و مطابق آن عمل می کنند. اسکالپینگ – از معاملات بسیار کوتاه مدت است که احتمالاً فقط برای چند دقیقه انجام می شود. • سبک های ترید با روند معکوس برعکس روند و سطوح زیر هستند- هدف آنها این است که در بالاترین سطح به فروش برسند و در پایین ترین سطح آن را بخرند.

به بیان ساده، این اصطلاحات تمایل بازار به عقب نشینی از پستی و بلندی ها و مشکلات گذشته را نشان می دهند. در نتیجه، اقدامات آنها می تواند به رفتار بازار و قیمت ها همانطور که انتظار داشتند، کمک کند. با این حال، به یاد داشته باشید که استراتژی های کوتاه مدت به دلیل ماهیت ترید ها بیشتر انجام می شود و به همین نسبت خطر بیشتری را به همراه دارد، بنابراین اطمینان از مدیریت موثر ریسک ضروری خواهد بود. همچنین دانش کافی در مورد مبانی بازار لازم خواهد بود. تریدرها همچنین لازم نیست نگران اخبار روزانه و نوسانات قیمت تصادفی باشند. همچنین یک جنبه خودکفا برای حمایت و مقاومت معرفی می شود. وقتی نوبت به الگوهای قیمت می رسد، مهمترین مفاهیم حمایت و مقاومت هستند. وقتی یکی از آنها با حرکت قیمت فعال شود، موقعیت دیگر به طور خودکار لغو می شود. وقتی نوبت به استراتژی های معاملاتی تکنیکال مربوط به رمزارزها می رسد، دو سبک اصلی وجود دارد: دنباله روی روند و معاملات ضد روند.

بر همین اصل شما می توانید با توجه به دلایل مورد نظر و آزمایش های انجام شده، با اطمینان از استراتژی معاملاتی فارکس استفاده کنید. یکی از آخرین استراتژی های معاملاتی فارکس استراتژی ۵۰ پیپ در روز است که از حرکت زودهنگام نرخ بازار برای جفت ارزهای لیکوییدی استفاده می کند. چنین نمودارهایی به دلیل بازه زمانی طولانی تر، می توانند بیش از ۱۰۰ پیپ در روز به شما بدهند، به همین دلیل می توان گفت امکان بوجود آمدن بهترین معامله و استراتژی وجود خواهد داشت. هدف سود در این استراتژی ۵۰ پیپ تعیین شده است و دستور توقف ضرر، پس از تشکیل آن در هر جایی بین ۵ تا ۱۰ پیپ بالاتر یا زیر کندل :۰۰۷۰ GMT قرار می گیرد. فروشندگان معمولا به مواردی که سود بیشتری برایشان داشته باشد جذب می شوند. این استراتژی به طور معمول از نمودارهای با فریم زمان کم، مانند نمودارهایی که در پلتفرم MetaTrader 4 Supreme Edition یافت می شود، استفاده می کند. جفت ارز GBPUSD و EURUSD از بهترین ارزها برای ترید با استفاده از این استراتژی خاص هستند.