استراتژی سودده فارکس

این استراتژی تمام چیزهایی را که برای یک معامله بینقص نیاز دارید به شما میدهد. برای کار با این استراتژی نیاز به یک ذهن منظم و آرام دارید تا بتوانید به راحتی در بازارهای مالی موفق شوید. برای داشتن معاملهای موفق و پرسود در فارکس نیاز به یک سری ابزار دارید. از جمله ابزارهای مورد نیاز در این روش است. برخی از معاملهگران این استراتژی را یک روش متفاوت و دیدگاه جدیدی برای بازارهای مالی میدانند. استراتژی بعدی که قصد معرفی آن را داریم، استراتژی اسکالپ است که در تایم فریمهای پایین از آن استفاده میکنیم. مجددا تایم فریم را سایت فارکس دیلی تغییر دهید. برای مثال، تایم فریم را بر روی یک ساعت تنظیم کنید. بدون داشتن یک استراتژی معاملاتی صحیح، نمیتوان به معامله در فارکس پرداخت و سودهای قابل توجه به دست آورد. توجه داشته باشید که سادگی استراتژی پرایس اکشن به معنای مفید نبودن آن نیست. استراتژی بعدی، استراتژی پرایس اکشن «Price Action Trader» است که در آن الگوهای قیمت مورد تجزیه و تحلیل قرار میگیرند. این استراتژی مبتنی بر قیمت و تغییر روند میباشد و با اتصال کفها به یکدیگر یا اتصال نقاط max ، خطوط مقاومتی و حمایتی قابل محاسبه و رسم خواهد بود.

اول از همه امیدواریم که سبدتان هرروز سبزتر و پرسودتر ازروز قبل شود. در صورتی که تصویری مشابه با الگوی شکست روند پیدا کردید، منتظر بمانید تا سهم پولبک بزند. قابلیتهای ذکر شده در بالا را در تمام استراتژیها پیدا نخواهید کرد. هوشیاری یافتن نکاتی امن برای ورود به بازار، شما را به یک معاملهگر موفق تبدیل خواهد کرد. از استراتژیهای ساده فارکس میتوان با اعمال کمی تغییر استفاده کرد. تعیین حد ضرر، یکی دیگر از اصول اولیه برای کسب سود است که از آن برای کنترل ریسک استفاده میشود. نوبتی هم باشد دیگر نوبت شماست که استراتژی پرسود فارکس را براساس ابزاری که در اختیار دارید، انتخاب کنید. نکته دیگر این است که استراتژی خط روند در بازارهای بزرگ کارآمدتراز بازارهای کوچک و خنثی است. شکست خط روند سهم، نشان دهنده سیگنالی برای ورود یا خروج از بازار میباشد. این استراتژی توسط یکی از معاملهگران بزرگ فارکس به نام «Nicola Delic» ارائه شده که دارای قابلیتهای زیر میباشد. اجرای استراتژی سودده فارکس و کسب سودهای زیاد نیاز به قدرت تصمیمگیری در مدت زمانی کوتاه و یک شخصیت خستگی ناپذیر دارد.

هنگام استفاده از این استراتژی باید یک روش مناسب برای خروج داشته باشید تا مانع از ضرر و از دست دادن سودهای معاملاتیتان شوید. زمانی میتوان یک استراتژی را سودده و اصولی دانست که در آن قوانین و مدیریت سرمایه رعایت شود. به طور کلی، استراتژی سودده فارکس، مجموعهای از قوانین مرتبط با نحوه ورود و خروج از بازار است. در نتیجه، پیدا کردن الگویی واضح و قوی، تنها کاری است که قبل از معامله باید انجام دهید. آنها الگوهای نموداری را با اطلاعات مهم بازار مانند حجم معاملات روزانه یا نوسانات قیمت ادغام میکنند و با تحلیل آنها، نقطه مناسب برای ورود به بازار را پیدا میکنند. برای استفاده از این اندیکاتورها باید به سربرگ Navigator مراجعه نمایید و آنها را به چارت نرم افزار اضافه کنید. معاملهگر باید از قوانین بازار آگاه باشد و از آنها جهت باز کردن یا بستن معاملات در فارکس استفاده کند. استفاده از ابزارهایی مانند چارتها، اطلاعات بازار، اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال و بنیادی، نمودارها و… به طور معمول، خط روند همراستا با حرکتهای نزولی یا صعودی رسم میشود تا دامنه و قدرت دارایی در یک بازی زمانی معین را برای تحلیل و بررسی در اختیار معاملهگر قرار دهد. استراتژی خط روند یکی از قدرتمندترین استراتژیهای بازار فارکس است که فرصتهای معاملاتی را به معاملهگر نشان میدهد.

گاهی قوانین فارکس ساده و گاهی هم پیچیده هستند. در صورتی که اجرای استراتژیهای پیچیده نیاز به منابع بیشتری جهت استفاده دارد. برای داشتن استراتژی سودده فارکس، نیاز به درکی مناسب از بازار دارید تا قیمت و نقاط مناسب ورود و خروج از بازار را بر اساس حرکت روند بازار پیدا نمایید. بعد از بررسی چند دارایی، دارایی را خواهید یافت که روند قابل تشخیصی دارد. بعد از تسلط بر این استراتژی، قابلیت زیادی بر بر معامله خواهید داشت. در این مقاله با چند استراتژی قوی برای کسب سود بیشتر از بازار فارکس آشنا خواهید شد. یکی از محبوبترین استراتژیهای قوی و کارآمد برای یافتن فرصتهای معاملاتی در بازار فارکس، «Equidistant Channel» است که از طریق آن به صعودی یا نزولی بودن روند پی میبرید. برای مثال، هر زمان که سهم از روندی که پیشبینی کرده بودید خارج شد، سریع پوزیشن را ببندید و از ضرر بیشتر جلوگیری کنید. قادر به کنترل معاملات خود از زمان شروع تا بسته شدن آن خواهید بود. قبل از ورود به بازار و آغاز معامله، باید حد ضرر و سود خود را تعیین کنید. زمانی که شروع به معامله در بازارهای بزرگ مالی مانند فارکس میکنید، معاملات، نقاط حساس و حد ضرر برای هر معامله را یادداشت فرمایید تا متوجه اشتباههات خود در هر معامله شوید و از آنها درس بگیرید.