استراتژی اسکالپ در فارکس ❤️ آموزش صفر تا صد اسکلپینگ

هنگامی که RSI به بالای 70 می رسد، ممکن است نشان دهد که بازار بیش از حد اشباع خرید overbought شده است و یک معامله گر ممکن است از باز کردن یک پوزیشن فروش سود کند. اگر RSI به زیر 30 برسد، ممکن است نشان دهد که بازار بیش از حد اشباع فروش یا oversold شده است و یک معامله گر باید یک موقعیت خرید باز کند. در همان جفت ارز، در مثال زیر میتوانیم ببینیم که چگونه هر میانگین متحرک – در دورههای سه، 12 و 100 – به هم نزدیکتر میشوند، زیرا دادهها نشاندهنده فعالیتهای بهروزتر هستند. هر استراتژی و راهبرد عملیاتی موفقی نیازمند زمان و آموزش فراوان است و یک شبه نمیتوان ره صد ساله را طی کرد بنا بر این توصیه میکنیم همیشه صبر و آموزش را در نظر بگیرید، همچنین میتوانید از بهترین آموزش فارکس تریدر نووا هم استفاده کنید تا با خیال راحت وارد وادی تریدینگ شوید! اما قبل از هر چیز شما می بایست فوت و فن های استراتژی اسکالپ را متوجه شوید و بررسی کنید که آیا اصلا شخصیت شما با این متد معاملاتی هماهنگی دارد و یا خیر. ما در تریدر نووا یکی از مهم ترین وظایممان بررسی بروکرهای فارکس است تا درست کار ترینشان را به مشتریان خود معرفی کنیم.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد سایت فارکس دیلی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

باریک شدن باند ها به عنوان “Bollinger squeeze” شناخته می شوند، و این مورد هم برای پیش بینی قیمت در آینده استفاده می شوند. معاملات اسکالپی می تواند هم در صعود و هم در نزول قیمت مورد استفاده قرار بگیرد. در اسکالپینگ انتخاب بروکر اهمیت دو چندانی پیدا می کند زیرا شما به تعداد خیلی زیاد معامله می کنید و هزینه های زیادی نیز بابت معاملات خود از جهت اسپرد و کمیسیون می پردازید. این سبک نیز از بهترین سیستم های معاملاتی فارکس است که معمولاً به محض اینکه معامله گر وارد معامله شده و مقداری سود می کند، به پایان رسیده و تمام می شود. استراتژی اسکالپ برای معامله در فارکس به این صورت است که معامله گر بلافاصله پس از اینکه معامله وارد سود شد، با اندک سودی آن را می بندد و خیال خود را از بابت ریسک نوسان راحت می کند. زمانی که باندهای بولینگر همراه با سایر اندیکاتور های اسکالپینگ فارکس استفاده می شوند، می توانند بخشی از یک استراتژی موثر سود های با درصد موفقیت بالا را به ارمغان آورند. در طی ۷ سالی که ما و مشتریان ما با این بروکر کار می کنند، حتی یک مورد هم دستکاری قیمت یا بلوکه کردن پول یا کندی پلتفرم مشاهده نکرده ایم.

میانگین های متحرک شاخص های محبوبی در اکثر استراتژی های اسکالپینگ فارکس هستند، زیرا خواندن آنها آسان است. اسکالپینگ معامله گران زیادی را جذب خود می کند زیرا تریدر ها را در معرض خطر کمتری در نسبت سایر استراتژی ها قرار می دهد و فرصت های معاملاتی بیشتری را ارائه می دهد. در این روش معاملاتی، معامله گران در طول روز چندین بار جفت ارزهای فارکس را برای کسب سودهای ریز یا درشت خرید و فروش می کنند. معامله گرانی که تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندامنتال را به خوبی بلد هستند اما صبور نیستند و با هر سود کوچکی که کسب می کنند لذت وصف ناپذیری را تجربه می کنند، بهترین کاندیدهای استفاده از اسکالپینگ هستند. از آنجایی که متدهای معاملاتی موفق زیادی در دنیا وجود ندارد، افرادی که به تازگی وارد دنیای معامله گری می شوند تمایل زیادی به معامله با استراتژی اسکالپ دارند زیرا گمان می کنند با این روش می توانند به آسانی کسب سود کنند.

تیم معاملاتی ما روش های معاملاتی متعددی برروی بروکرهای فارکس مختلفی پیاده سازی می کند، در حال حاضر به عقیده ما بهترین بروکر برای اسکالپ بروکر لایت فارکس می باشد. استراتژی اسکالپ یا اسکالپینگ، یک روش معاملاتی محبوب در فارکس است که برای مدت زمان بسیار طولانی از گذشته وجود داشته است. دلیل این انتخاب نیز اسپردهای فوق العاده پایین و سرعت بالای پلتفرم معاملاتی در کنار اعتبار بسیار بالای جهانی این بروکر است. اسکالپینگ نیاز به ذهن منظمی دارد تا به راحتی بتواند موقعیت های معاملاتی را در بازار تشخیص دهد، نیاز به قدرت تصمیم گیری سریع دارد و همچنین اسکالپینگ نیازمند یک شخصیت خستگی ناپذیر است که بتواند ساعت های متمادی روبروی مانیتور بنشیند و با سرعت و دقت بالا به معامله بپردازد. اگر با توجه به مطالب بالا تصمیم گرفتید از اسکالپینگ در معاملات خود استفاده کنید، قدم بعدی شما انتخاب بهترین بروکر برای اسکالپ است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، می توانید به راحتی اسکالپ کنید و فارغ از کسب سود، از این کار لذت ببرید. در مقابل، اگر باندها باریک باشند، ممکن است به این معنی باشد که بازار پایه باثبات است.