ارزش دلار آمریکا پس از افزایش قیمت شاخص قیمت مصرف کننده افزایش یافت زیرا بازارها با افزایش فدرال رزرو مواجه شدند. دلار بالاتر؟


دلار آمریکا، فدرال رزرو، CPI، AUD/USD، USD/JPY، Ueda – نقاط صحبت

  • این دلار آمریکا تقویت امروز در CPI عواقب
  • USD/JPY پس از انتصاب فرماندار جدید BoJ، اوج‌های اخیر را افزایش می‌دهد
  • فدرال رزرو به بازارها قصد آنها را یادآور شد و بازدهی آنها را پاسخ داد

توصیه شده توسط دانیل مک کارتی

نحوه معامله USD/JPY

پس از آنکه داده‌های دیروز CPI آمریکا از این رقم فراتر رفت، دلار آمریکا امروز قوی‌تر شد و وارد بازار اروپا شد. به دلیل بازبینی رو به بالا در قرائت دسامبر، شماره تیتر به جای 6.2 درصد، 6.4 درصد سالانه در سال بود.

افزایش 0.5 درصدی قیمت ها در ماه ژانویه پیش بینی ها را نشان داد، اما رقم دسامبر از 0.1- درصد در مترمربع به 0.1 درصد افزایش یافت.

سه سخنران فدرال رزرو روی تریبون رفتند و دو نفر از آنها به اسکریپت پایبند ماندند که نرخ ها باید بالاتر بروند و برای مدتی در آنجا بمانند اما یکی

توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند و جان ویلیامز، رئیس جمهور نیویورک، اعتبارنامه جنگ طلبی خود را دست نخورده نگه داشتند، در حالی که رئیس فدرال رزرو فیلادلفیا، پاتریک هارکر، کمی بدبین به نظر می رسید. او گفت که زمانی که نرخ هدف بالای 5 درصد باشد، به داده های افزایش بیشتر بستگی دارد.

در پایان روز، بازار به شانس سومین افزایش 25 واحدی در این چرخه افزود. در حالی که جلسات مارس و می در حال حاضر افزایش یافته است، گردهمایی ژوئن اکنون برای تشدید بالقوه سیاست ها زنده است.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

بازدهی اوراق خزانه در سراسر منحنی بالاتر رفت و اسکناس‌ها در بخش 1 تا 5 ساله منحنی بیشترین افزایش را داشتند. وارونگی منحنی بازده 2s 10s به پایین‌ترین سطح خود از سال 1980 رسیده است.

نرخ بهره بالاتر پشتوانه دلار آمریکا بود و دلار استرالیا بزرگترین بازنده بوده است.

فیلیپ لو، رئیس بانک مرکزی استرالیا (RBA) امروز در مقابل کمیته برآورد سنا شهادت داد. این سوال تا حد زیادی در زمان افزایش متوالی نرخ بهره از پایین ترین سطح ناشی از بیماری همه گیر پیش بینی شده بود، و او به هیچ اظهارات احتمالاً تحریک آمیزی کشیده نشد.

USD/JPY پس از بازدید شبانه 133.32 در بالاترین سطح خود از اوایل ژانویه معامله می شود. در زمان چاپ بالای 133.00 باقی می ماند زیرا بازارها اعلامیه دیروز را که کازوئو اوئدا رئیس جدید بانک ژاپن (BoJ) خواهد بود، هضم می کنند.

شاخص‌های سهام APAC دریایی از قرمز هستند و معاملات آتی به شروعی برای وال استریت در اواخر امروز اشاره می‌کنند.

نفت خام با قرارداد آتی WTI کمتر از 78.50 دلار در بشکه در حالی که قرارداد برنت کمتر از 85 دلار آمریکا است، کاهش یافته است.

با نگاهی به آینده، پس از داده‌های تورم بریتانیا، ایالات متحده داده‌های خرده‌فروشی را انجام خواهد داد.

تقویم کامل اقتصادی را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

DXY، (USD) INDEX، اوراق خزانه 2 ساله و 10 ساله و منحنی 2s 10s

image1.png

نمودار ایجاد شده در TradingView

— نوشته شده توسط دانیل مک کارتی، استراتژیست برای DailyFX.com

لطفا از طریق دانیال تماس بگیرید @DanMcCathyFX در توییتر





منبع