ادغام در آستانه انتخابات ژاپن


تحلیل USD/JPY

  • تورم نشانه هایی از سیاسی شدن بیشتر در ژاپن را نشان می دهد، زیرا کاهش هزینه های زندگی ادامه دارد
  • سطوح فنی کلیدی USD/JPY که باید قبل از انتخابات در نظر گرفته شود
  • دقایق FOMC و خدمات ISM روی کارت ها قبل از داده های NFP

تورم در ژاپن در آستانه انتخابات سیاسی می شود

افزایش هزینه های زندگی همچنان به کاهش درآمد خانوارها در آستانه انتخابات مجلس نمایندگان ژاپن در روز یکشنبه ادامه می دهد. یک نظرسنجی اخیر نشان می دهد که در حالی که حزب حاکم LDP احتمالاً اکثریت را به دست می آورد، حمایت از نخست وزیر فعلی کیشیدا در حال کاهش است. رتبه های تایید کیشیدا در مقایسه با 59 درصد سه هفته قبل 54 درصد بوده است.

کیشیدا به دنبال جلب حمایت بیشتر در درون حزب خود است زیرا بدتر شدن چشم انداز تورمی ممکن است منجر به دور شدن از میراث “Abenomics” – سیاست پولی فوق العاده محرک و حمایتی ژاپن شود که از زمان نخست وزیری شینزو آبه باقی مانده است.

با توجه به اینکه نتیجه انتخابات فقط یک امر رسمی به نظر می رسد، حرکت های بزرگ در ین بعید به نظر می رسد، اما همچنان احتمال دارد که نوسانات همچنان در آخر هفته افزایش یابد.

سطوح فنی کلیدی USD/JPY

نمودار 4 ساعته تثبیت قیمت در بالای 135 را نشان می دهد در حالی که در مثلثی متقارن به نظر می رسد. چنین الگوی ذاتاً خنثی است – به این معنی که ما می‌توانیم نشانه‌هایی از خستگی صعودی را در این جفت ببینیم. دیروز دلار در برابر اکثر ارزها افزایش یافت زیرا ترس از رکود بالقوه ایالات متحده در بازارهای جهانی نفوذ کرد، اما USD/JPY بدون آسیب ظاهر شد.

نمودار 4 ساعته USD/JPY

پیش بینی قیمت USD/JPY: تثبیت در آستانه انتخابات ژاپن

منبع: TradingView آماده شده توسط ریچارد اسنو

نمودار روزانه بیشتر از این دیدگاه حمایت می کند که بازار می تواند در یک مقطع حساس باشد، زیرا به نظر می رسد پیشرفت صعودی کند می شود. 134.50 در حال حاضر مانع حرکت پایین تر است، با 131.35 یک سطح واقعا کلیدی برای ادامه حرکت نزولی. اگر بخواهیم به اوج جدیدی برسیم، مقاومت در اوج اکتبر 1998 یعنی 136.89 و 139.26 قرار دارد.

نمودار روزانه USD/JPY

پیش بینی قیمت USD/JPY: تثبیت در آستانه انتخابات ژاپن

منبع: TradingView آماده شده توسط ریچارد اسنو

USD بر رویدادهای ریسک برنامه ریزی شده تسلط دارد

امروز ما شاهد انتشار داده های PMI خدمات ایالات متحده و دقیقه FOMC هستیم. بخش خدمات بزرگ‌ترین بخش در ایالات متحده است و برای سرنخ‌هایی در مورد کندی رشد اقتصادی در ایالات متحده از نزدیک تحت نظر خواهد بود.

با این حال، جمعه ممکن است برای USD/JPY بسیار مهم باشد، اگر شاهد یک شگفتی منفی در داده‌های مشاغل و حرکت بالاتر در نرخ تورم باشیم. بازار کار فوق العاده قوی به فدرال رزرو اجازه داده است تا نرخ بهره را به شیوه ای تهاجمی افزایش دهد، اما نشانه هایی از بازار کار مستعد می تواند منجر به تجدید نظر نزولی در شرط بندی های افزایش نرخ شود که ممکن است منجر به کاهش نرخ دلار شود.

پیش بینی قیمت USD/JPY: تثبیت در آستانه انتخابات ژاپن

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

احساسات مشتری IG به شدت کوتاه است: پیش‌گیری از بازگشت

پیش بینی قیمت USD/JPY: تثبیت در آستانه انتخابات ژاپن

حساب‌های مشتری انبوه در حال شکل‌گیری برای برگشت احتمالی USD/JPY هستند، اما مدتی است که این کار را انجام می‌دهند. حرکت های پایین تر در USD/JPY به احتمال زیاد در نتیجه کاهش ارزش دلار نسبت به ین است.

USD/JPY: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 23.31 درصد از معامله‌گران دارای سود خالص هستند با نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 3.29 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریمو این واقعیت که معامله گران کوتاه مدت هستند نشان می دهد که قیمت USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به دیروز 16.82 درصد و نسبت به هفته گذشته 22.38 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 0.51 درصد و نسبت به هفته گذشته 2.55 درصد کاهش داشته است.

معامله‌گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه‌تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما دلار/JPY قوی‌تری می‌دهد.سوگیری معاملاتی مخالف صعودی.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





منبع