ادامه روند دلار استرالیا در سه ماهه سوم 2022: بهترین فرصت های معاملاتی


به نظر می رسد AUD/USD پس از ناکامی در رسیدن به بالاتر از SMA 50 هفته ای (0.7243) در مسیر آزمایش پایین سالانه (0.6829) قرار دارد، اما نرخ ارز ممکن است در کوتاه مدت تثبیت شود تا زمانی که از پایین ترین سطح ژوئن دفاع کند. 0.6850).

AUD/USD نمودار هفتگی/در انتظار کوتاه: AUD/USD

ادامه روند دلار استرالیا در سه ماهه سوم 2022: بهترین فرصت های معاملاتی

منبع: TradingView

در نتیجه، AUD/USD ممکن است با شرایط محدود محدوده مواجه شود، زیرا بانک مرکزی استرالیا (RBA) به دنبال عادی سازی بیشتر سیاست های پولی در ماه های آینده است. نرخ ارز ممکن است تلاش کند تا کاهش را از بالاترین میزان ژوئن (0.7283) بازگرداند، زیرا فرماندار فیلیپ لو و شرکت “متعهد به انجام اقدامات لازم برای اطمینان از بازگشت تورم در استرالیا به هدف در طول زمان هستند.”

با این حال، AUD/USD ممکن است در نهایت شیب منفی SMA 50 هفته ای (0.7243) را دنبال کند زیرا فدرال رزرو سیاست محدودکننده ای را تأیید می کند. نرخ ارز ممکن است از سال 2020 به عقب راندن خود ادامه دهد زیرا رئیس جروم پاول و شرکت مسیر تندتری را برای نرخ صندوق های فدرال رزرو پیش بینی می کند.

AUD/USD ممکن است در کوتاه مدت تثبیت شود زیرا از پایین ترین سطح ژوئن (0.6850) دفاع می کند، اما نرخ ارز ممکن است در نیمه دوم سال 2022 به پایین ترین حد سالانه برسد، در حالی که FOMC در مسیر ارائه یک سری افزایش نرخ 75 واحدی قرار دارد. ماه های آینده

AUD/JPY نمودار هفتگی/ در انتظار طولانی: AUD/JPY

ادامه روند دلار استرالیا در سه ماهه سوم 2022: بهترین فرصت های معاملاتی

منبع: TradingView

AUD/JPY پس از معامله به بالاترین حد سالانه (96.88) در ژوئن تثبیت می شود و نرخ ارز ممکن است در نیمه دوم سال 2022 به افزایش خود ادامه دهد زیرا بانک ژاپن (BoJ) به برنامه کاهش کمی و کیفی با منحنی بازدهی پایبند است. کنترل.

در نتیجه، AUD/JPY ممکن است تلاش‌های بیشتری را برای آزمایش بالاترین سطح می 2015 (97.30) انجام دهد، زیرا بانک مرکزی استرالیا (RBA) سیاست‌های پولی را عادی می‌کند. حرکت به بالای 70 در شاخص قدرت نسبی (RSI) احتمالاً با افزایش نرخ ارز همراه خواهد بود، مانند عملکرد قیمت که در اوایل سال جاری مشاهده شد.

با این حال، AUD/JPY ممکن است با تصحیح بزرگ‌تری مواجه شود، اگر RSI با قیمت منحرف شود و نتواند به منطقه بیش از حد خرید فشار بیاورد. شکست در دفاع از پایین ترین سطح ژوئن (91.97) ممکن است با کاهش حرکت صعودی، نرخ ارز را به سمت پایین ترین سطح ماه مه (87.30) سوق دهد.





منبع