احساسات مصرف کننده ایالات متحده در ماه ژوئن علیرغم تورم مداوم، ترس از رشد افزایش یافت


احساسات مصرف کننده، دلار آمریکا – نکات صحبت

  • دانشگاه از احساسات میشیگان ژوئیه P: 51.1 (est.49.9; قبلی. 50.0)
  • نگرانی های تورم و رشد همچنان بر احساسات تاثیر می گذارد
  • دلار آمریکا کاهش یافت زیرا بازارها بر سر افزایش احتمالی نرخ 100 واحدی در ثانیه مبارزه می کنند

احساسات مصرف کننده ایالات متحده در ماه ژوئن افزایش یافت، زیرا آمریکایی ها همچنان نگران فشارهای تورمی مداوم هستند. انتظارات تورمی آتی یک ساله از 5.3 درصد به 5.2 درصد کاهش یافت، در حالی که انتظارات 5 تا 10 ساله از 3.1 درصد در ماه می به 2.8 درصد کاهش یافت. این گزارش معتبر ممکن است شرط‌های افزایش 100 واحدی نرخ بهره در ماه ژوئیه را کاهش دهد، زیرا این یک شگفتی صعودی در انتظارات تورمی 5 تا 10 ساله در ماه مه بود که باعث شد فدرال رزرو به جای 50، 75 واحد در ثانیه افزایش یابد. دارایی های ریسکی، با هر دوی نزدک 100 و اس اند پی 500 بیش از 1 درصد پیش از بازار را به دست آورده اند.

تقویم اقتصادی ایالات متحده

احساسات مصرف کننده ایالات متحده در ماه ژوئن علیرغم تورم مداوم، ترس از رشد افزایش یافت

با حسن نیت از تقویم اقتصادی DailyFX

با اندکی کاهش انتظارات تورمی، به نظر می رسد که فدرال رزرو ممکن است اعتبار خود را نزد مردم در هنگام مبارزه با فشارهای مداوم قیمت ها احیا کرده باشد. طبق گزارش CME Group، کاهش انتظارات تورمی، احتمال افزایش 100 واحدی نرخ بهره را در نشست جولای FOMC به 30 درصد کاهش داد. کریستوفر والر از هیئت حکام FOMC نیز در اظهارنظرهای دیروز برخی از این شرط‌بندی‌های افزایش نرخ را لغو کرد و گفت که بازار با افزایش 100 واحدی نرخ بهره «احتمالاً از خود جلوتر رفته است».

CME Fedwatch Probabilities

احساسات مصرف کننده ایالات متحده در ماه ژوئن علیرغم تورم مداوم، ترس از رشد افزایش یافت

با حسن نیت از CME Group

پس از انتشار داده‌های مربوط به احساسات مصرف‌کننده، که بر اساس داده‌های فروش خرده‌فروشی قوی‌تر از حد انتظار بود، دلار آمریکا تحت فشار قابل توجهی قرار گرفت. EURUSD که تقریباً 60 درصد از شاخص دلار آمریکا (DXY) است، به مبارزه بر سر برابری ادامه می دهد. با وجود عقب نشینی تقریباً 0.50 درصدی در روز جمعه، DXY ممکن است به دنبال ادامه روند صعودی خود در صورت حفظ حدود 108.18 باشد. اگر یورو در مورد آنچه انتظار می رود اولین افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا در 11 سال گذشته باشد، جذب شود، گرین بک ممکن است به مقاومت قبلی در حدود 105.80 نگاه کند. با توجه به چشم انداز، هر گونه عقب نشینی در دلار ممکن است نشان دهنده فرصت های عالی برای ورود مجدد به سمت طولانی باشد، زیرا به نظر می رسد فدرال رزرو دور از چرخش است.

نمودار 4 ساعته دلار آمریکا

احساسات مصرف کننده ایالات متحده در ماه ژوئن علیرغم تورم مداوم، ترس از رشد افزایش یافت

نمودار ایجاد شده با TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما چندین منبع برای کمک به شما در دسترس داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و مخصوصاً برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط برندان فاگان

برای تماس برندان، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @BrendanFaganFX در توییتر





منبع