اتحادیه اروپا سقف قیمت نفت روسیه را 60 دلار تعیین کرد، اوپک پلاس بدون تغییر


نقطه صحبت نفت خام برنت (LCOc1).

  • 60 دلار در هر بشکه در روز دوشنبه توسط G7 آغاز شده است.
  • اوپک پلاس تصمیم می گیرد که اهداف تولید را تغییر ندهد.

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

پیش بینی نفت رایگان خود را دریافت کنید

پیشینه اساسی نفت خام برنت

نفت خام برنت در روز دوشنبه پس از نشست اوپک پلاس و به این نتیجه‌گیری که تولید در سطح تولید قبلی باقی خواهد ماند، قیمت‌های قابل توجهی را شاهد بود. این تصمیم در بحبوحه عوامل اساسی دیگر از جمله کاهش محدودیت‌های ناشی از کووید توسط چین و همچنین سقف قیمتی اتحادیه اروپا برای نفت روسیه اتخاذ شد. کشورهای G7 بر روی الف مستقر شدند 60 دلار رقم هر بشکه نفت روسیه از طریق دریا و کشورهایی که مایل به خرید بالاتر از این آستانه هستند، می توانند بدون خدمات غربی مانند بیمه و حمل و نقل این کار را انجام دهند. روسیه نیز به نوبه خود اعلام کرد که سقف قیمتی را که می تواند عرضه آتی را که ممکن است قیمت نفت خام را در سرتاسر جهان افزایش دهد زیر سوال ببرد، نمی پذیرد.

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

موقعیت‌یابی نفت خام CFTC برنت:

image1.png

منبع: Refinitiv

داده های CFTC نشان داده شده در بالا، کاهش دیگری را در موقعیت طولانی مدت نفت خام برنت نشان می دهد، اما چشم انداز کاهش عرضه از سوی روسیه قیمت نفت خام را تقویت کرده است. از منظر دلار، داده‌های هفته گذشته بهتر از انتظارات مربوط به حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) تا این هفته به پایان نرسیده است. آمار خدمات وزن بیشتری نسبت به تولید در ایالات متحده دارد زیرا اقتصاد بیشتر به صنعت خدمات متکی است.

دانش تجارت پایه

تجارت کالا

توصیه شده توسط وارن ونکتاس

تقویم اقتصادی

image2.png

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نمودار روزانه نفت برنت (LCOc1) -بدون تاریخ

image3.png

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

عملکرد روزانه قیمت نفت برنت در حال حاضر یک فتیله بالایی طولانی را نشان می دهد، اما بقیه روز تایید می کند که آیا این کندل استیک ادامه دارد یا خیر که دستگیره حمایت 85.00 را در نظر می گیرد. اساساً، نگرانی‌های عرضه می‌تواند به قیمت‌های بالاتر اشاره کند، اما بازارها تا زمانی که وضوح بیشتری در مورد عملکرد واکنش روسیه به دست نیاید، محتاط خواهند ماند.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

احساس مشتری IG: مختلط

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی هستند خالص طولانی روی نفت خام، با 73% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، اما به دلیل تغییرات اخیر در موقعیت‌های بلند و کوتاه، به یک سوگیری محتاطانه کوتاه‌مدت می‌رسیم.

با وارنون توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید:@WVenketas





منبع