اتاق فرار ترسناک تهران قیمت و رزرو آنلاین | allescape

اتاق فرار ترسناک تهران قیمت و رزرو آنلاین | allescape

اتاق فرار تنهایی ژانری معمایی، ترسناک و اتاق فرار ترسناک البته حیرت‌آور دارد. این بازی برای افراد 18 سال به بالا مناسب است و برخلاف معمول مدت زمان این بازی 90 دقیقه است – اگر یادتان باشد گفتیم که مدت زمان اتاق فرار عموما 60 دقیقه است، اما این زمان با توجه به تم هر بازی متفاوت است. این اتاق فرار ژانر معمایی، تاریخی و کاراگاهی داشته و فکر و هوش‌ بازیکنان را حسابی درگیر خود می‌کند. درجه سختی بازی در اتاق فرار میراث پارس ۷ از ۱٠ بوده و مدت زمان بازی ۱ ساعت می‌باشد. به دنبال هیجانید؟ دوست دارید تجربه‌ای جدید با آدرنالین بالا را همراه اتفاقات رمزآمیز در ترسناک‌ترین اتاق فرار تهران تجربه کنید؟ اتاق فرار یکی از پرطرفدارترین تفریحات هیجان‌انگیز و ماجراجویانه است.

  • و افرادی که مسیر رو با آزمون و خطا طی می کنن و به هر قیمتی تنها دنبال بقای خودشون هستن در نهایت به جایی نمیرسند.
  • فراموش نکنید که در تمامی بازی‌ها فردی به عنوان راهنما همراه شماست.
  • دکتر هنری هاوارد هولمز از هر روشی استفاده می‌کند تا ساکنان هتل خودش را بکشد.
  • حتما میدونید اسکیپ روم یک بازی تیمیه که نمیشه اون رو به تنهایی انجام داد!
  • در مسیر بازی با چالش های متفاوتی مواجه خواهیم شد پس باید آمادگی کار تیمی را برای رسیدن به هدف مشترک داشته باشیم.

بازی دیگری که در اتاق فرار بوم می‌توانید انجام دهید، اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی است. این یک بازی ۴ تا ۶ نفره بوده و حداقل سن برای بازی نیز ۱۶ سال تمام است. مدت زمان بازی اتاق فرار رستگاری بیولوژیکی، ۶۰ دقیقه بوده و درصد سختی آن نیز ۶۰ درصد است.

سوالات متداول درباره حضور در اتاق‌‌های فرار

• در یک سری از بازی‌های اتاق فرار، به شما دمپایی مخصوص بازی داده می‌شود. چون بایستی تمرکز خود را معطوف به حل معما یا فرار از محوطه بکنید. ترکیبی ممتاز از هنر و فناوری را برای عاشقان بازی‌های هیجان‌انگیز به ارمغان آورده و محصول همکاری متخصصان گوناگون است. یکی اتاق فرار جوکر، دیگری اتاق فرار کما، اتاق فرار مرد هلندی و اتاق قرار مصر.

اتاق فرار چیست؟

این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند. اتاق فرار مایندر اسکیپ یکی از اتاق‌های فرار جذاب تهران است. یک بازی دارد به نام ناگفته که در ژانر ترسناک بوده و دلهره‌آور است.

این مجموعه یکی دیگر از اسکیپ روم‌های تهران بوده و در حال حاضر فقط در یک سناریو به نام اتاق فرار طالع نحس فعالیت می‌کند. ژانر این بازی ترس و دلهره است و شما ۸٠ دقیقه فرصت دارید تا با حل معماهای مختلف، راه نجات از اتاق را پیدا کنید. برای شروع این بازی، باید گروهی بین ۴ تا ۱٠ نفر را تشکیل بدهید.