آموزش فارکس رایگان 🧨 صفر تا صد آنچه باید درباره Forex بدانید!

در این صفحه می خواهیم به تفصیل روند آموزش فارکس را شرح دهیم تا با دید بازتری شروع به معامله و سرمایه گذاری کنید. در صورت احساس نیاز به آموزش خصوصی فارکس و استراتژی های پرایس اکشن از طریق ایمیل و فرم تماس با ما، ما را در میان بگذارید. درحالی که دلارآمریکا/ ین ژاپن از 14.3% به 18.3% رسید. از مزایای بازار فارکس می توان به قابلیت استفاده از ضریب اهرمی، قابلیت معامله در 24 ساعت شبانه روز و 5 روز هفته، قابلیت معامله دو طرفه ( کسب سود از صعود و یا نزول قیمت ارزها، طلا، نفت و … )، قابلیت اجرای مدیریت سرمایه صحیح برروی معاملات و قابلیت استفاده از ابزار معاملاتی همچون اندیکاتورها و اکسپرت ها (اکسپرت ها معمولا فقط در بازار فارکس قابل استفاده هستند.) نام برد. این یک معامله ی دو جانبه است که طی آن یک طرف مبلغ ارزی توافق شده را به طرف مقابل تحویل میدهد و مقدار مشخصی از ارز دیگر را با ارزش نرخ توافق شده دریافت میکند.

اکثر سرمایه گذاران خرده فروش باید قسمتی از وقت خود را صرف بررسی یک فروشنده ی فارکس کنند، تابفهمند آیا این موضوع (معاملات فارکس) در ایالت متحده یا انگلیس (معامله گران آمریکایی و انگلیسی اشتباهات بیش تری دارند.) یا در کشور هایی با قانون سست تر، کنترل شده است یا خیر. این به شما یک بنیاد فنی خوب در ساز و کار انجام معاملات فارکس و استفاده از یک پلت فرم معاملاتی می دهد. اگر در ایالات متحده ی آمریکا زندگی میکنید و میخواهید از فرانسه پنیر تهیه کنید، چه شما و چه شرکتی که پنیر را از آن خریداری کرده اید، باید هزینه ی آن را به فرانسسوی ها، به یورو پرداخت کنید. در صورت موفقیت این طرح، شرکت 50 درصد سود کسب خواهد کرد، زیرا نرخ ارز آمریکا و اروپا یکسان بوده. 2. شما میتوانید از تغییرات نرخ سایت فارکس دیلی ارز سود ببرید. هرچند باید ذکر کرد که بازار فارکس یکی از دشوارترین بازارهای مالی جهان است که تنها درصد کمی از افرادی که وارد این بازار می شوند به موفقیت دست پیدا می کنند. اکثر کارگزاران یا نمایندگی های آنلاین نیروی بسیار بالایی را به تجار های منفرد ارائه میدهد. برای کسانی که افق بلند مدت تر و طولانی تری دارند، تجارت مبتنی بر اصول طولانی مدت یا تجارت حمل و نقل (کری تریدینگ) میتواند سودآور باشد.

با این وجود، با ظهور معاملات الکترونیکی و تعداد زیادی از دلالان فارکس، بازار نقطه ای شاهد افزایش فزاینده ای در فعالیت ها بوده و اکنون از بازار های فیوچر و فروارد فراتر رفته. ارزها برای اکثر مردم جهان دارای اهمیت زیادی هستند، چه آن را درک بکنند و چه نکنند. شما می توانید اطلاعات زیادی در مورد فارکس در سایت تریدر نووا پیدا کنید. مدیریت ریسک و مدیریت احساسات یکی از مهم ترین بخش هایی است که هنگام آموزش فارکس می بایست به آن بپردازید. ین ژاپن با جهش 4% به 23%، سومین ارز محبوب در سال 2013 بود. بیشترین و فعال ترین ارزهای مبادله شده در آوریل امسال، فارکس سواپ با 2.2 تریلیون دلار در روز، و مبادلات نقطه ای با 2.0 تریلیون دلار در روز هستند. هنگامی که یک معامله نهایی میشود، به عنوان یک معامله ی نقطه ای شناخته میشود. اگر قیمت فیوچر یک دارایی اساسی (به عنوان مثال کالا) در مقایسه با قیمت لحظه ای همان دارایی بالاتر باشد، از این وضعیت به عنوان کنتانگو یاد سایت فارکس دیلی میشود.

1. شما میتوانید اختلاف نرخ بهره بین دو ارز را به دست آورید. یک کشاورز 25000 پوند گوشت خوک تولید میکند و مایل است آن را در 25 فوریه به فروش برساند. اول از همه، اجازه دهید بگویم من یک مدافع آموزش فارکس هستم. تجارت های بازار های معاملات خارجی با ثابت کردن نرخ معامله انجام میشود، راهی برای جلوگیری از زیان ارزی ارائه میدهد. و بازار های فیوچر و فروارد بیش تر مورد توجه شرکت هایی قرار میگیرند که نیاز دارند زیان ارزی خود را تا تاریخ معینی در آینده جبران کنند. اگرچه بازار نقطه ای معمولا به عنوان بازار معاملات فعلی (و نه در آینده) شناخته میشود، اما این معاملات در واقع در طی و روز تسویه میشود. این بدان معناست که آربیتراژر مایل است در آینده هزینه بیشتری برای این کالا، نسبت به قیمت واقعی آن بپردازد. و اگر ارزش دلار به یک نرخ معامله ی مناسب تر کاهش یابد، باعث میشود که سود حاصل از فروش مخلوط کن ها افزایش یابد. اگر قیمت بازار نقطه ای سهام کاهش یابد (احتمالاً یک معامله گر در این سهام موقعیت طولانی دارد)، ضرری که از سهام ثبت میکند میتواند با سود حاصل از موقعیت کوتاه در ابزار مشتق جبران شود (مثلا معاملات فیوچر).