آموزش فارکس از صفر تا صد از افتتاح حساب تا برداشت سود

احساسات مختلف معامله گران نوسان ها یا امواج را در بازار فارکس به ارمغان می آوردند که در آموزش پرایس اکشن و آموزش امواج الیوت به آن اشاره شده است. هیچ شرکتی آن قدر پول ندارد که حتی در 1 ثانیه بتواند کل بازار را کنترل کند. آیا تا به حال این این جمله معروف به گوشتان خورده که “تاریخ تمایل به تکرار خود دارد”؟ آموزش فارکس شما زمانی به اتمام می رسد که شما استراتژی های گوناگونی را در حساب دمو یا آزمایشی پیاده سازی کرده و سپس وارد حساب حقیقی شوید. به نوعی می توان گفت که یک سپرده اندک میتواند ارزش کلی قرارداد بزرگتری را کنترل نماید. برخی افراد در بازار فارکس فقط به دنبال معامله کردن هستند. در این زمان یا افراد به سراغ آموزش فارکس اصولی می روند یا به صورت کلی بی خیال کار در این بازار می شوند. آموزش فارکس قدم اصلی در شروع کار در بازار فارکس محسوب می شود. سال های سال است که آموزش فارکس و معامله در این بازار طرفداران زیادی دارد. روش های مختلفی برای درک این موضوع وجود دارد اما پرایس اکشن کامل تر از دیگر روش ها می تواند احساسات معامله گران کلیدی بازار را تحلیل کند.

البته که استراتژی های بسیار خوبی برای زمانی که کمیسیون بازار بالا می رود هم وجود دارد و آموزش آن هم در دوره آموزشی ما قرار دارد. معمولا بروکرهایی که در بازار ایران فعالیت می کنند برای جابجایی پول از حساب ریالی به بروکر و بالعکس از شما کمیسیون نمی گیرند اما پیش از واریز حتما با مدیر حساب خود در بروکر صحبت کنید و از هزینه ها مطلع شوید. مجموع گردش سرمایه در این بازار به 8 تریلیون دلار می رسد.شرکت کنندگان بازار فارکس، بانک ها، ابر بانک ها، موسسات مالی، بانک های کوچک و در آخر ما هستیم که از کانال بروکر ها در بازار معامله می کنیم. زمانی که بروکر یا کارگزاری مدارک هویتی شما را بررسی کرد، ایمیلی برای شما فرستاده می شود تا تایید کند که حسابتان تایید شده و همچنین مراحل بعدی کار برای شما توضیح داده می شود. زمانی می توانیم بگوییم که دوره آموزش فارکس شما به اتمام رسیده که برآیند هر 10 معامله شما با سود همراه باشد.

دلایل زیادی برای رشد این بازار و تبدیل شدنش به بزرگترین بازار مالی دنیا وجود دارد.هر روز افراد بیشتری وارد بازار فارکس می شوند. اما باور کنید در اولین ثانیه هایی که معامله شما به ضرر می رسد لبخند از صورت شما محو خواهد شد. اگر 10 سال پیش وارد بازار فارکس می شدید بیشتر بازار را جفت ارزها تشکیل می دادند و فرآیند آموزش فارکس بیشتر روی رفتار جفت ارزها متمرکز می شد. کم کم سکه طلا مورد استفاده قرار گرفت و برای مدت های مدیدی از سکه طلا برای مبادلات استفاده می شد تا زمانی که ما شاهد بزرگ شدن ابعاد معاملات بودیم. وقتی که می گوییم نسبت یورو دلار 1.2 است یعنی به ازای هر 1 یورو معادل 1.2 دلار دریافت می کنید. این حساب ها در هر بروکر اسم مجزایی دارد اما بیشتر به عنوان حساب های میکرو، سِنتی یا نانو معروف است. کمتر کسی پیدا می شود که به اینترنت دسترسی نداشته باشد و از آنجا که تقریباً همگان به اینترنت دسترسی داشتند، باز کردن یک حساب در یک بروکر فارکس ساده و راحت بود.

نداشتن مرکزیت در بازار فارکس یک نعمت محسوب می شود.هیچ کنترل مرکزی در این بازار وجود ندارد که بتواند قیمت ها را در چنگ خودش نگه دارد. خیلی از افراد این حس را تجربه کرده و از بازار خارج شده اند. دلار آمریکا یکی از باورنکردنی ترین ارزها بود. جمله بعدی یکی از مهمترین جمله ها در فرآیند آموزش فارکس ماست.خبرها محرک های اصلی نوسانات بازار هستند. مهمترین عوامی که شما باید به عنوان یک معامله گر فارکس روی آن سرمایه گذاری کنید، وقت و آموزش است. مهمترین قسمت آموزش فارکس، مدیریت سرمایه است که به تعیین حجم معاملات می پردازد. اگر بازار در جهت تحلیل ما حرکت کند ما به سود می رسیم و در غیر این صورت این حد ضرر است که ما را در مقابل ضرر احتمالی حفظ می کند. البته ما به شما آموزش می دهیم که در هر بازه زمانی از چه استراتژی برای معامله د ر این بازار بهره سایت فارکس دیلی بگیرید. شما در زمانی یک جفت ارز یا کالا را در بازار فارکس می خرید که تحلیل کرده باشید ارزش ارز پایه نسبت به ارز متقابل افزایش پیدا می کند و در زمانی اقدام به فروش می کنید که فکر کنید ارزش ارز پایه نسبت به ارز متقابل کاهش پیدا خواهد کرد.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد سایت فارکس دیلی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.