آلمانی PPI Surprise نتوانست اسلاید را به‌عنوان بازگشت حالت مخاطره‌آمیز دستگیر کند


امتیاز کلیدی:

پیشنهاد شده توسط زین وودا

پیش بینی یورو رایگان خود را دریافت کنید

یورو/دلار آمریکا پس زمینه اساسی

یورو امروز صبح به کاهش خود در برابر دلار ادامه داد زیرا به نظر می رسد افزایش موارد کووید در چین احساسات را تضعیف کرده است. در حالی که سرمایه گذاران همچنان به سمت دلار آمریکا به عنوان یک شرط امن هجوم می آورند، روحیه کاهش ریسک به نفع دلار بوده است. این جفت برای سومین روز متوالی در حدود 1.0250 نزولی و در پایین ترین سطح یک هفته ای معامله می شود.

در یک نکته مثبت برای یورو، قیمت PPI آلمان در ماه اکتبر 4.2 درصد کاهش یافت. PPI سالانه نسبتاً بالا با 34.5٪ باقی مانده است، اما داده ها بدون شک امیدواری بیشتری برای رسیدن تورم به اوج خود خواهند داشت. با وجود اینکه این ارقام مثبت دریافت خواهند شد، این ارقام به دلیل اظهارات جنگ طلبانه کریستین لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا در روز جمعه است که هشدار داد بانک مرکزی اروپا متعهد به کاهش به موقع تورم است. لاگارد با بیان اینکه ادامه افزایش نرخ بهره برای کنترل مجدد فشار قیمت ها ضروری است، توضیح داد. این اظهارات صبح امروز توسط فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا تکرار شد و اظهار داشت که او فکر نمی‌کند دسامبر آخرین افزایش نرخ بهره باشد، زیرا معتقد است تورم همچنان یک نگرانی برای سال 2023 و پس از آن خواهد بود.

رابط کاربری گرافیکی، توضیحات برنامه به طور خودکار تولید می شود

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

در همین حال، دلار در اواخر هفته گذشته نشانه‌هایی از افزایش مجدد را نشان داد، زیرا بسیاری از سیاست‌گذاران فدرال رزرو به لفاظی‌های جنگ طلبانه ادامه دادند. این امر با فروش خرده فروشی بهتر از حد انتظار و داده های اولیه مطالبات بیکاری همراه بود که اوج انتظار نرخ اوج صندوق های فدرال رزرو را دوباره زیر سوال برد. بازارها در حال حاضر با احتمال 43 درصد قیمت گذاری در اوج نرخ حدود 5.25 درصد در ماه مه سال آینده، در مقایسه با 34 درصد یک هفته قبل. افزایش قدرت بیشتر به دلار امروز صبح، وضعیت کووید در چین است که در آخر هفته بدتر شد و منجر به تعطیلی پنج روزه منطقه بایون در گوانگژو شد. مقامات چینی صبح امروز اعلام کردند که شهر پکن با وضعیت کنترل کووید شدید و پیچیده مواجه است که جذابیت ارزهای سبز را تقویت می کند.

نمودار، جعبه و نمودار سبیل شرح به طور خودکار تولید می شود

منبع: CME FedWatch Tool

پیشنهاد شده توسط زین وودا

نحوه معامله EUR/USD

بزرگترین رویداد ریسک برای این جفت در این هفته، انتشار دقیقه های FOMC در چهارشنبه شب است. با توجه به انتشار داده های اخیر و بازارهای لفاظی فدرال رزرو بدون شک توجه دقیقی به آن خواهد شد. ما همچنین داده‌های یورو و PMI آلمان را قبل از شروع هفته برای ورود به دوره بالقوه نقدینگی پایین با تعطیلات تعطیلات شکرگزاری ایالات متحده داریم.

نمودار روزانه EURUSD – 21 نوامبر 2022

رابط کاربری گرافیکی، نمودار شرح به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

از منظر فنی، کاهش صبح امروز این جفت ارز، آن را به بالای الگوی نزولی نزدیک‌تر کرده است که می‌تواند در کوتاه‌مدت حمایتی را فراهم کند. یک وقفه زیر می تواند MA 100 روزه را با استراحت در سطح برابری وارد بازی کند. اقدام قیمت روی این جفت ارز صعودی است، اما شکست زیر برابری ممکن است درجاتی از شک و تردید را برای گاوهای نر در حال حرکت به سمت جلو افزایش دهد.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

میانگین های متحرک

پیشنهاد شده توسط زین وودا

سطوح کلیدی درون روزی که ارزش تماشا را دارند:

مناطق پشتیبانی

•1.0200

•1.0000

مناطق مقاومت

•1.0350

•1.0500

نوشته شده توسط: Zain Vawda، نویسنده Markets برای DailyFX.com

با زین در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @zvawda





منبع