آخرین اخبار – NFP های ایالات متحده به 517 هزار در مقابل انتظارات 185 هزار افزایش یافت، نرخ بیکاری به 3.4 درصد کاهش یافت.


تحلیل قیمت و نمودار دلار آمریکا (DXY).

توصیه شده توسط Nick Cawley

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

بیشترین خوانده شده: جدیدترین دلار آمریکا (DXY)

بر اساس گزارش اداره آمار کار ایالات متحده، کل اشتغال حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ژانویه 517 هزار افزایش یافت و نرخ بیکاری به 3.4 درصد کاهش یافت. درآمد ساعتی نیز از انتظارات پیشی گرفت. رقم NFP ماه گذشته نیز از 223 هزار به 260 هزار بازنگری شد.

رشد شغل در ژانویه گسترده بود که منجر به پیشرفت در اوقات فراغت و مهمان نوازی، خدمات حرفه ای و تجاری و مراقبت های بهداشتی شد. اشتغال نیز در دولت افزایش یافت که تا حدی بازتاب بازگشت کارگران از اعتصاب است.

image1.png

توصیه شده توسط Nick Cawley

ویژگی های معامله گران موفق

برای همه انتشار داده‌های متحرک بازار و رویدادهای اقتصادی، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX.

فدرال رزرو در نشست روز چهارشنبه FOMC نرخ بهره را 25 واحد افزایش داد، حرکتی که کاملاً مورد انتظار بود و توسط بازار قیمت گذاری شد. پاول، رئیس فدرال رزرو، در حالی که همچنان تاکید می کند که افزایش بیشتر به داده ها بستگی دارد، کلمه جدیدی به واژگان خود در FOMC اضافه کرد، کاهش تورم، کاهش ارزش دلار آمریکا و بازارهای ریسک به شدت بالاتر. پاول با بیان اینکه این یک چیز خوب است که کاهش تورم تاکنون به قیمت بازار کار تمام نشده است، افزود: این دوره کاهش تورم در مراحل اولیه است. در حالی که رئیس پاول همچنان به تشدید سیاست های پولی برای شکستن پشت تورم ادامه می دهد، بازارهای مالی اکنون تنها با یک افزایش 25 واحدی دیگر نرخ بهره در نشست ماه مارس قبل از توقف در سه ماهه دوم و سه ماهه سوم قیمت گذاری می کنند، در حالی که کاهش نرخ ها اکنون در سه ماهه چهارم مشاهده می شود.

نرخ افزایش FOMC 25 bps همانطور که انتظار می رفت، باز می ماند و انتظارات افزایش بیشتر را باز می گذارد

دلار آمریکا (DXY) پس از انتشار قیمت پیشنهادی خود را افزایش داد و با حدود 60 سنت افزایش به 101.90 رسید.

نمودار قیمت روزانه دلار آمریکا (DXY) – 3 فوریه 2023

image2.png

نظر شما در مورد دلار آمریکا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





منبع